Ik zit al anderhalve maand te wachten tot mijn verlenging verwerkt wordt

  • 16 May 2022
  • 12 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb op 3 april mijn abonnement gewijzigd maar deze wijziging is nog steeds niet doorgevoerd. Kunt u dit voor mij oplossen?

Dank.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @TijmenvdM,

Wat voor wijziging had je precies aangevraagd? 

Ik heb een verlenging aangevraagd met een data verhoging t.o.v. vorige abonnement. 

Hallo @TijmenvdM,

Wat voor wijziging had je precies aangevraagd? 

Ik heb een verlenging aangevraagd met een data verhoging t.o.v. vorige abonnement. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb een verlenging aangevraagd met een data verhoging t.o.v. vorige abonnement. 

Als je je abonnement verlengd dan gaat die wijziging pas lopen nadat het huidige contract helemaal doorgelopen is. 

Als je alleen een data verhoging aangevraagd hebt, dan hoort die op 1 mei te zijn doorgevoerd. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @TijmenvdM , wat is (was) de einddatum van het aflopende abonnement. Pas na die datum begint het nieuwe abonnement met de nieuwe data verhoging.

Ik heb een verlenging aangevraagd met een data verhoging t.o.v. vorige abonnement. 

Als je je abonnement verlengd dan gaat die wijziging pas lopen nadat het huidige contract helemaal doorgelopen is. 

Als je alleen een data verhoging aangevraagd hebt, dan hoort die op 1 mei te zijn doorgevoerd. 

Vorige contract was al afgelopen. Heb ook al sms gehad dat nieuwe abonnement ingaat. 

Reputatie 7
Badge +16

Wanneer is het nieuwe contract ingegaan? Als dit niet op de eerste van de maand is maar later, dan krijg je een deel van je bundel. Wat betekend dat pas op de 1e volledige maand je nieuwe volledige bundel krijgt. 

Wanneer is het nieuwe contract ingegaan? Als dit niet op de eerste van de maand is maar later, dan krijg je een deel bundel. Wat betekend dat pas op de 1e volledige maand je nieuwe volledige bundel krijgt. 

Op 3 april...

Wanneer is het nieuwe contract ingegaan? Als dit niet op de eerste van de maand is maar later, dan krijg je een deel bundel. Wat betekend dat pas op de 1e volledige maand je nieuwe volledige bundel krijgt. 

Op 3 april...

En ik betaal ook nog steeds het "oude" bedrag.

Reputatie 7
Badge +16

Helder, dan kan een moderator beter even met je meekijken, vul mocht je dat nog niet gedaan hebben even je forumprofiel in met je gegevens. Dan kunnen ze meteen de systemen induiken mocht je vraag aan de beurt zijn. 

Helder, dan kan een moderator beter even met je meekijken, vul mocht je dat nog niet gedaan hebben even je forumprofiel in met je gegevens. Dan kunnen ze meteen de systemen induiken mocht je vraag aan de beurt zijn. 

Ik denk dat wr iemand heeft meegelezen. Tis wonderbaarlijk vanochtend opgelost. 😄

Reputatie 7

Welkom op het forum @TijmenvdM. Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost! Ik heb geen idee hoe en wat er precies gebeurd is aangezien er geen gegevens op je profiel staan, zonder gegevens daar kunnen wij niets zien of doen. Het kan zijn dat de wijziging vertraging had opgelopen en wat later verwerkt is, of dat de wijziging vanaf het begin voor deze datum was gepland. Dat is speculeren. 

Nu het opgelost is hoeven we daar ook niet meer naar te kijken, je kunt het nieuwe abonnement nu gebruiken 🙂