Beantwoord

In Mijn KPN staat mijn nummer als prepaid en abonnement, hoe kan dat?

  • 19 May 2022
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Hallo, in MijnKPN staat mijn mobiele nummer weergegeven als pre-paid én abonnement. Het gaat om hetzelfde mobiele nummer.
Waarom is dat?

Verder werkt het ophalen van gegevens van mijn mobiele nummer niet.
Bijvoorbeeld inzien Tegoed, of Tarieven. De website geeft foutmelding.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 May 2022, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Had je eerst prepaid en nu een abonnement (of andersom) ontkoppel dan één van beide. Ontkoppel ze desnoods even allebei en koppel daarna opnieuw. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @91040, welkom op het KPN Forum!

@AmberHeard stelt een hele terechte vraag. Kan het zijn dat het nummer eerste prepaid was en nu een abonnement? Of juist andersom?

Het kan helpen om beide nummers even los te koppelen van MijnKPN. Daarna kan je het nummer weer toevoegen. Nu zou deze er maar 1 keer in moeten staan.