Vraag

Ingetrapt in fraude, kan KPN hier iets aan doen?

  • 24 November 2022
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Tijdens de zomervakantie zocht ik naar een baantje om mijn collegegeld te kunnen betalen. Op indeed.nl vond ik een ideale vacature, die achteraf een oplichterij bleek te zijn. In het kort ben ik opgelicht in vorm van 2 abbonnementen onder mijn naam en bank rekening waarbij toestellen aan gebonden waren. De een heb ik kunnen oplossen (Tmobile vond mij niet verantwoordelijk), maar de ander (Kpn) is mij nogal aan het vermijden lijkt het. Gauw na mijn realisatie dat ik was opglelicht heb ik dagen lang aan de telefoon gezeten met aantallen kpn medewerkers. Eerst bleek alles vrolijk en werd ik geholpen. Ik werd zelfs verteld dat ik alle facturen moest negeren. Wachtend op een reactie op mijn mail waarbij ik de proces-verbaal van mijn aangifte als bijlage had gedaan, kreeg ik ineens een factuur met 1670 euro als bedrag. Na 40 minuten wachten aan de lijn van Credit Risk nam een boze werknemer (Tanya) de telefoon op en vertelde mij dat het onderzoek was afgerond en ik was vermeld dat ik fout zat. Blijkelijk was er een email verstuurd met erop een beslissing die mij verantwoordelijk stelde. Tot geen verassing heeft deze email mij nooit bereikt. Ik ben het oneens met deze beslissing, hoe kan ik hier verder mee om?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Dit artikel is gewijzigd door KPN zelf. Ik ben het niet eens met de veranderingen die zijn gemaakt aan mijn originele post. Er is geen optie om dit te veranderen of editen.

 

Orinigele titel: Fraude en de gebrekkige steun van KPN.