Vraag

Inruilbonus vanuit Recommerce nog niet ontvangen

  • 25 May 2023
  • 10 reacties
  • 34 keer bekeken

Beste,

Ik ben bang dat mij het zelfde staat te gebeuren Heb volgens mij alles correct gedownload. Welke documenten hebben ze nodig , wat bedoelen ze met;

De bonus uitbetaling ter hoogte van 100 € kan later worden uitbetaald indien wij hiervoor nog niet de benodigde documenten hebben ontvangen of kunnen beoordelen. ”

 

Zou graag willen weten hoe ik contact kan krijgen met Recommerce?

hoor graag van u

 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Admin: Screenshots verwijderd i.v.m. persoonlijke gegevens. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Ik heb inmiddels alles ontvangen. Er gaat een erg lange tijd over heen. Dank in ieder geval voor de moeite. Nienke een lange adem hebben en hen blijven mailen.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Kikiluijpen Welkom op het forum. 

Op het moment dat je je toestel inlevert bij Recommerce dan bieden zij een bepaalde waarde voor het toestel. 

En vaak zit hier nog een bonus bij. Het bedrag voor het toestel ontvang je vaak eerst. Vervolgens wordt er beoordeeld of je ook recht hebt op de bonus. 

Hierdoor wordt de bonus dus (veel) later uitbetaald dan het initiële bedrag. 

Voor contact met Recommerce kun je met ze mailen.  Door middel van het formulier op hun website. 

Ik heb nog steeds niks vernomen. Wel het grld voor mijn telefoon maar de 100€ bonus van KPN nog steeds niet ontvangen☹️

Reputatie 7
Badge +15

@Kikiluijpen Fijn dat je het geld voor je telefoon hebt gehad. Balen dat je de bonus nog niet hebt ontvangen. 

Wanneer heb je je telefoon ingeruild? Het kan namelijk even duren voor je ook de bonus hebt ontvangen.

Zou je ook alvast je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik wanneer nodig direct je gegevens er bij pakken. 

Hoi Rutger,

ik heb mijn iphone 11 pro 19 mei verstuurd en 24 mei bericht gekregen van Recommerce. Nu nog steeds niks. Ik vind dit eigenlijk wel erg vreemd….

zou jij dit voor mij kunnen nakijken alsjeblieft?

 

hartelijke groet

 

Admin: Gegevens verwijdert i.v.m. privacy.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Kikiluijpen Dat begint ook inderdaad wel lang te duren. 

Ik zoek graag uit wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je in je forumprofiel onder het kopje "persoonlijke opmerkingen" nog het "trade in nummer" van Recommerce willen invullen? 

Dan ga ik navraag doen bij mijn collega's of zij meer informatie kunnen geven. 

Hi rutger, ik heb t ingevuld maar krijg t niet verzonden. Hierbij dan ook 

K6465DDDE2E241

 

hartelijk dank voor je moeite

nienke luijpen

Reputatie 7
Badge +15

@Kikiluijpen Bedankt voor het invullen van je gegevens. 

Ik heb de situatie neergelegd bij mijn collega's, zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 

 

Beste rutger,

deze onderstaande mail ontvangen. Komt het nu goed? Ik heb mijn telefoon al enige tijd geleden verstuurd.

hartelijke groet

 

Reputatie 7
Badge +15

@Kikiluijpen Hiermee moet het inderdaad goed komen.

Mijn verwachting is dat komende week ook de bonus zal worden uitbetaald.