Beantwoord

Instellen Pro Finder alarm, hoeveel simkaarten heb ik minimaal nodig?

  • 28 May 2023
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo mede forumleden,

ik heb een iPhone 14 pro Max , met eendimensionaal kaartje er in

nu laat ik een alarm inbouwen in auto, hier zit een pro Finder in die een apart prepaid kaartje nodig heeft

mijn vraag is als ik in de iPhone de esim activeer kan ik dan een aparte prepaid kaart van KPN dan ook activeren in het alarm van de auto zodat deze naar mijn iPhone een sms kan versturen, of dat ik zelf een sms met mijn iPhone, naar deze prepaid kaart verstuur om informatie aan te vragen

 

hoop dat dit een beetje duidelijk was

alvast bedankt voor eventuele reacties 

met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door PeterG 28 May 2023, 22:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Geen idee wat je bedoelt met een eendimensionaal kaartje. 

En verder staat het voor die auto volledig los van je smartphone. 

De ervaring leert dat kpn prepaid niet helemaal goed werkt in andere toepassingen. 

Zelf zou ik dan kiezen voor Vodafone prepaid of T-mobile prepaid. 

Reputatie 7
Badge +8

Zou niet weten waarom het niet zou moeten werken.

heb zelf tientallen alarm systemen met KPN prepaid draaien.

werkt fijnloos.

ook met versturen van sms naar elkaar 

Hallo mede forumleden,

ik heb een iPhone 14 pro Max , met eendimensionaal kaartje er in

nu laat ik een alarm inbouwen in auto, hier zit een pro Finder in die een apart prepaid kaartje nodig heeft

mijn vraag is als ik in de iPhone de esim activeer kan ik dan een aparte prepaid kaart van KPN dan ook activeren in het alarm van de auto zodat deze naar mijn iPhone een sms kan versturen, of dat ik zelf een sms met mijn iPhone, naar deze prepaid kaart verstuur om informatie aan te vragen

 

hoop dat dit een beetje duidelijk was

alvast bedankt voor eventuele reacties 

met vriendelijke groet

Bedoel een e-Sim 

Die esim is niet nodig. Kan gewoon fysieke simkaart blijven in de telefoon. Ook handig als de telefoon stuk gaat handiger dan esim. 

Het auto alarm heeft gewoon een eigen nummer met simkaart. 

Er is totaal geen verband (nodig) voor die 2 toepassingen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Welder, 

Ik zie dat @MennoG78 en @PeterG je al uit hebben gelegd hoe het precies zit, is het zo duidelijk of heb je nog vervolgvragen? 🙂

Nee dank u ik heb verder geen vragen meer, en wil iedereen bedanken voor de reacties 

mvg

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn, bedankt dat je het nog even laat weten!