Beantwoord

iPhone 11: nog steeds niet opgelost

  • 6 December 2022
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Weken bezig omdat ik slecht bereik had OMDAT IK EEN IPHONE 11 heb met een kpn abb!

weken aan het bellen en word elke keer terug gebeldĀ 

geef me gewoon per direct een andere telefoon of laat me per direct overstappen naar een andere provider!!!!!

ondertussen al 2 dagen totaal onbereikbaar alleen via de WiFi kan ik iets en dan contact opnemen met kpn?!? Nogal moeilijk denk ik als je niet kunt bellen.

zwaar en zwaar teleurgesteld in kpn heb zelfs gezegd dat ik een bijbetaling wil doen voor een nieuw toestel terwijl er heel veel mensen zijn die gratis geĆ¼pgraded zijn!!!!

snap dat het druk is mr als mensen helemaal niks meer kunnen zul je die voorop moeten stellen!!!

eerdaags denk ik een nieuwe telefoon EN EXTRA GELD VOOR DE IRRITATIESĀ 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 December 2022, 18:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Jesjes!Ā 

Ik vind het jammer om te lezen maar snap je teleurstelling. Je had liever gisteren dan vandaag een werkend toestel gehad.

Is er al een melding voor jou geregistreerd en ben je al gebeld door ons om een akkoord te geven voor de omruiling?

Ik denk dat er wel meerdere meldingen zijn gedaan maar nog steeds niks opgelost

er worden mensen geĆ¼pgraded mr bij mij duurt het een eeuwigheidĀ 

MDat kpn problemen heeft met een iPhone 11 tja daar kan ik niks aan doen

t moet gewoon opgelost wordenĀ 

ja vroeger hadden we geen mobiel maar nu wel en dat hebbik op mijn werk ook nodig!!!Ā 
dan zeggen ze we bellen je ja de eerste keer dat ik melding maakte had ik nog af en toe dat die het deed maar nu ben ik al 2 dagen uit de lucht en alleen via WiFi beschikbaarĀ 

hoe moeilijk is het om te zeggen zoveel geld word er vergoed !? Dan leg ik wat geld bij en ik kies dan voor een iPhone 14 Ipv een 12Ā 

dus beide worden we er dan beter op lijkt mij!!

durven ze aan de tel ook nog te zeggen als je wil overstappen duurt dat n maandā€¦ā€¦ja daag als ik al meer dan een maand bel om een oplossing en jullie komen met niks en ik kan niks met mijn telefoon icm jullie abonnement dan moet er iets gebeuren

Ā 

mvg JessicaĀ 

Reputatie 7
Badge +19

Ik kijk graag voor je na wat de status van jouw melding(en) is. Zou je jouw profiel willen voorzien van postcode+huisnummer en ook 06-nummer? Geef even een seintje hier in het topic en ik duik er in. @JesjesĀ 

Ik heb mijn gegevens bij mn profiel aangepastĀ 

ik hoop dat jij wel wat eindelijk voor me kan betekenen want iedereen zegt afwachtenĀ 

en ik betaal niet voor niets elke maand en is echt heel vervelend zoĀ 

als dit niet jullie probleem was geweest had ik allang een andere telefoon gekocht dus zou fijn zijn als we samen het probleem kunnen oplossen en heb ook al tegen andere collegaā€™s aan de telefoon en via messenger fb gezegd dat anders maar een hoger iemand contact met me op moet nemen want dit duurt nu al veel te lang!Ā 
heb via fb messenger ook een tijdelijk nummer doorgegeven daarop kunt u wel mij bellen of als ik op de WiFi ben thuis ben ik via whatsapp te bereiken en anders zo of via de mail

hoor heel graag van je bedankt vastĀ 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jesjes, ik zie dat er op 21-11 aangegeven is dat jouw gegevens zijn doorgestuurd naar de partij die contact met je opneemt. Ik stuur jou er een privƩbericht over. Hieronder nog wat algemene informatie.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. NadatĀ er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestelĀ binnen 4 wekenĀ bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.
Ā