Beantwoord

Iphone 11 Storing - Geen terugbel afspraak

  • 7 December 2022
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Zoals meerderen heeft ook mijn man problemen met bereik in de iphone 11.

KPN heeft hiervoor de aansturing geregeld, en daarop is mijn man 1 x terug gebeld. Dit telefoontje heeft hij toevallig kunnen aanpakken maar hij kreeg te horen dat ze hem niet verder konden helpen omdat hij niet de abonnementhouder is . Ze zouden dan ook terug bellen, na 17.00 uur want dan komt hij thuis van werk maar nu 4 weken later nog steeds niemand gehoord.

 

Vind het nu wel vervelend worden, je zit met een toestel ( waar ik nog steeds voor moet betalen ) die niet na behoren functioneert terwijl mijn man dus nu al 4 maand slecht bereikbaar is. 

Is er een nummer die ik kan bellen?
 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 December 2022, 15:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JacquelineWB, welkom op ons forum!
Ik heb jullie dossier er meteen even bijgepakt en dit doorgezet naar onze collega's. Zij nemen hierover nog contact met je op!

Meer informatie over het issue en het proces kun je vinden in het verzameltopic:

 

@Thomas 

Bedankt voor je snelle reactie..

Ik wacht het af.

@Kpn 

Helaas tot op vandaag nog steeds geen terugbel afspraak. Zelf heb ik ondertussen ook al 2x gebeld met als mededeling gekregen dat terug gebeld zou worden. 

Waarin het bij de vorige baan van mijn man geen echt probleem was want daar had hij WiFi en kon hij middels WiFi ondersteuning enigzins nog gesprekken voeren, is dat bij zijn nieuwe baan geen optie meer. 

Ik vraag mij af waarom het verder zo lang moet duren en zou met dit probleem graag zsm geholpen willen worden. 

 

Groet Jacqueline