Beantwoord

iphone 11 werkt niet goed

  • 21 September 2022
  • 4 reacties
  • 184 keer bekeken

Mijn dochter heeft een iPhone 11 (met kpn abonnement vanaf jan 2020), die al
een tijd niet goed werkt. Internet 4g werkt slecht/niet en haar telefoon valt zelfs lange tijd uit, waardoor ze niet bereikbaar is. Ik begrijp nu dat dit komt door problemen met KPN/Apple na een update. Ik begrijp ook dat we daarom haar abonnementkosten vanaf juli terugkrijgen en dat KPN met Apple aan dit probleem werken. 

-Hoe krijg ik de abonnement s kosten terug?
-Wat is het exacte probleem? Ligt t aan kpn of apple?
-wanneer en hoe gaat dit opgelost worden? 

icon

Beste antwoord door HansaanZet 21 September 2022, 17:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@MargotZ Als u zich aanmeld in het topic Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11 | KPN Community en vervolgens uw forumprofiel voorziet van de gevraagde gegevens, komt u op de lijst voor updates hierover vanuit KPN.

Vandaag weer een dochter in tranen omdat haar iphone het niet meer doet en geen geld om een nieuwe aan te  schaffen. Ze komt in de problemen omdat ze geen internet heeft. Het is waardeloos. Waarom wordt dit niet opgelost door Apple/Kpn? Vervangende telefoon zou nu de beste oplossing xijn, want het is zo niet te doen. Ze heeft voor haar werk een goed werkende telefoon nodig. Ik begrijp dat dit probleem ook in Amerika voorkomt met de Iphone 11, dus wellicht toch Apple probleem?

Reputatie 7
Badge +30

Een begrijpelijke reactie, @MargotZ! Ik kan momenteel helaas niets anders dan je verwijzen naar het topic waar je al een reactie had geplaatst. We houden je daar op de hoogte. 

Ik/mijn dochter hebben daar dus niets aan. Ik krijg geen sms-en, en geen (tijdelijk) vervangend toestel, wat mij de beste oplososing lijkt totdat het probleem is opgelost door KPN/Apple. Ik heb het toestel bij KPN gekocht icm abonnement, dus ik verwacht van jullie een snelle oplossing. Met een ander toestel is t probleem opgelost, maar ipv daarvan krijg je alleen maar te horen te wachten, en is mijn dochter nu in de problemen, net als vele anderen.Â