Beantwoord

Is het mogelijk een omschrijving (naam) toe te voegen aan een abonnement die op de maandfactuur wordt weergegeven?

  • 19 May 2022
  • 9 reacties
  • 64 keer bekeken

Badge

Is het mogelijk een omschrijving (kenmerk) toe te voegen aan een abonnement, die vervolgens per aansluiting op de maandfactuur wordt weergegeven?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 20 May 2022, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Y-con , kun je iets duidelijke zijn met je vraagstelling, ik begrijp niet helemaal wat je waar wilt kunnen zien?

 

Badge

OK. Een 06 nummer met een bepaald abonnement hoort bij een persoon (bv Pietje) of apparaat (Modem1). Ik zou graag deze omschrijving toe willen voegen aan het betreffende nummer, zodat ik de persoon (Pietje) of apparaat (Modem1) terug kan herleiden op de factuur, Hopelijk is het zo duidelijk :) Groet Dirk

Zowel een mobiele factuur staat op naam met het bijbehorende 06-nummer erbij als een thuisfactuur die bij het betreffende adres hoort.

In de regel wordt er per abo een aparte factuur gemaakt, zodat je precies kan zien waar dat bij hoort.

Of bedoel je het toch nog anders?

 

Badge

Wij ontvangen maandelijks een verzamelfactuur van al onze abonnementen. Hierop staan de kosten en het verbruik per 06-nummer (SIM nummer), zonder een referentie naar de betreffende gebruiker. Iedere maand dan weer puzzelen wie/wat bij welk nummer hoort :(

Hallo @Y-con het lijkt er op dat je een zakelijke gebruiker bent, dan kun je beter even met de zakelijke helpdesk bellen,0800 0403.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +19

Wij ontvangen maandelijks een verzamelfactuur van al onze abonnementen. Hierop staan de kosten en het verbruik per 06-nummer (SIM nummer), zonder een referentie naar de betreffende gebruiker. Iedere maand dan weer puzzelen wie/wat bij welk nummer hoort :(

Hieruit begrijp dat alle mobiele nummers hetzelfde klantnummer hebben @Y-con. Gaat het dan om consumentenabonnementen binnen het gezin? Of binnen een bedrijf? 

Badge

Had dit natuurlijk al gedaan. Zij verwezen mij naar de MijnKPN oplossing. Heb hier speciaal nog een extra abonnement voor aangeschaft in de bundel om in te kunnen loggen. Screenshot is maar een deel van de abonnementen in onze bundel. Zoals je kunt zien zijn alleen de nummers zichtbaar en ontbreekt een omschrijving van de gebruiker :(

Reputatie 7
Badge +19

Ik moet je helaas teleurstellen @Y-con, datgene dat jij wil voorziet KPN consumenten en KPN Kleinzakelijk niet in. Van alle nummers is er 1 en dezelfde contractant. Facturen staan op naam van de contractant en gebruikersinfo bij de nummers doen wij niet op de factuur. 

Badge

Jammer. Het is dan wat het is 😐
Bedankt voor de moeite.

Groet Dirk