Beantwoord

Kan de APN niet instellen

  • 12 September 2022
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Tijdens het manueel invoeren moet je in stap 7/16 voor mobil netwerk kiezen welke links boven op het beeldscherm moet staan. Daar staat “VORIGE” en niet ”MOBIL NETWERK".

 

Hoe kan dat?

Zo kan je nooit verder.

Wat moet je dan in die stap doen?

icon

Beste antwoord door whatupduck 23 September 2022, 17:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @whatupduck! Welkom op het forum. Zie je dit via onze pagina voor toestelhulp?

Zo ja, geef dan aan om welk toestel het gaat. En of je de juiste OS hebt geselecteerd. Laat je het hier weten?

Bram, van KPN,

 

het gaat om een Iphone 11, maar het probleem is al opgelost.

Heeeeeeel lang geleden had ik een abonement bij O2. Waarom? Omdat deze provider de 900 merterband gebruikte, wat voor mij noodzakelijk was om in de telefoonhouder van mijn auto de handfree te kunnen gebruiken. O2 had dit abonement inclusief internet voor een prijs van 15 euro, werkende over heel de wereld.

Maar zoals het gaat ,gaat de ene provider op in de andere provider en zogebeurde dit overgaan verschillende keren. Het abonnementje veranderde elke keer een beetje, want het orriginele abonement kon geen een provider mij aanbieden, met als gevolg dat eerst de handfree niet meer werkte (een week bellen naar desbetreffende provider om dit weer in orde te maken, maar helaas niet gelukt.) Nu is KPN de laatste provider, en ik moest verplicht van mijn vrouw een iphone 11 aanschaffen. EN TOEN KWAM UIT DAT IK GEEN ABONEMENT HAD MET INTERNET. Een erfenis op erfenis dus (van telefoonabonementen met eerst internet en ergens is de internet stiekem verdrenen). Netjes hé.

Tijdens het manueel invoeren moet je in stap 7/16 voor mobil netwerk kiezen welke links boven op het beeldscherm moet staan. Daar staat “VORIGE” en niet ”MOBIL NETWERK". 

Van geen wonder dat bovenstaande niet kan werken. Maar het is opgelost, mijn nieuwe abonenent gaat volgende maand in, met internet………..

Met vriendelijke groet,

O, hoe kan ik whatupduck veranderen in what’supdock als naam hier op dit forum.

Reputatie 7
Badge +17

@whatupduck super bedankt dat je de oplossing nog hebt geplaatst! Dit zijn precies die super specifieke dingen die we graag willen weten. 

Ik heb je antwoord als beste antwoord gemarkeerd.