Beantwoord

Kan ik straks een nieuwe telefoon nemen bij mijn simonly abonnement?

  • 27 September 2022
  • 6 reacties
  • 122 keer bekeken

Als ik op dit moment mijn lopend abonnement verleng. Kan ik dan als de iPhone 15 uitkomt deze bij jullie kopen? Niet los maar bij abonnement en dat abonnement wil best voor weer 2 jaar aangaan ivm de financiering.

groet Rob

icon

Beste antwoord door RBxx 27 September 2022, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Robbie4150 , als je een Sim Only abonnement hebt of daar nu naartoe verlengt, dan kan je dat na een looptijd van minstens drie maanden om laten zetten naar een abonnement met toestel. Je gaat op dat moment een nieuw contract aan met een volledige looptijd (1 of 2 jaar).

 

Nog een belangrijke toevoeging: Het openbreken van een Sim Only abonnement is alleen mogelijk bij abonnement die vanaf de start Sim Only was. Je kunt niet een abonnement met toestel door afkopen toestellening omzetten naar Sim Only om deze dan weer om te zetten naar een abonnement met toestel.

 

Admin: informatie uit volgende bericht toegevoegd aan dit bericht

Reputatie 7
Badge +21

Nog een belangrijke toevoeging: Het openbreken van een Sim Only abonnement is alleen mogelijk bij abonnement die vanaf de start Sim Only was. Je kunt niet een abonnement met toestel door afkopen toestellening omzetten naar Sim Only om deze dan weer om te zetten naar een abonnement met toestel.

Dank @RBxx Dus gewoon mijn abonnement opzeggen en een nieuw KPN abonnement nemen Sim Only. Dat werkt wel? Of zit daar ook een adertje bij

Reputatie 7
Badge +24

Dank @RBxx Dus gewoon mijn abonnement opzeggen en een nieuw KPN abonnement nemen Sim Only. Dat werkt wel? Of zit daar ook een adertje bij

Kunt u al opzeggen dan? Als u kunt opzeggen, dan kunt u ook verlengen met nieuw toestel 😉

Reputatie 7
Badge +21

Als je nu een ‘echt’ Sim Only abonnement hebt en de voorwaarden zijn naar wens, dan hoef je niets te doen. Dat kan je dan later omzetten naar een abo met toestel (iPhone 15 of wat anders).

Mijn abonnement loop tot 25-1-2022. dank RBxx voor alle info

Â