Vraag

Kan niet bellen naar Griekenland

  • 7 December 2022
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik kan niet (meer ) naar mijn familie in Griekenland bellen, er wordt opgenomen maar we horen elkaar niet. Dat doet zich voor bij 4 verschillende nummers, vast en mobiel . Enig idee wat daaraan te doen is ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Bas L. Dat is natuurlijk niet praktisch. Zou je jouw profiel kunnen aanvullen met jouw gegevens en telefoonnummer? En zou je in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” de nummers die je niet kunt bereiken willen noteren en mij dan een seintje kunnen geven wanneer dat gedaan is? Dan loop ik het even na.

Dank voor je snelle reactie Remco, ik heb mijn profiel aangepast

Reputatie 7
Badge +13

Dank je voor het invullen Bas. Ik heb eerder deze maand een andere gebruiker op het forum met hetzelfde issue geholpen. Ik vermoed dat hetzelfde probleem weer terug is. Ik heb een storingsmelding voor de Technische Dienst aangemaakt. En zodra ik meer weet zal ik je meteen een bericht sturen!

Dank voor zover Remco 👍

Reputatie 7
Badge +13

@Bas L. Graag gedaan Bas, excuses voor het ongemak en post bij verdere  vragen gerust nog even een bericht!