Vraag

Klacht over het afkopen van abonnementen: ik wil terug naar KPN

  • 18 May 2022
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Wij hebben 4 abonnementen bij KPN en zijn verhuisd naar een nieuwbouwwoning in Rutten, *****, 1 van de 4 mobiele nummers is tevens een zakelijk nummer waar ik dagelijks veel op wordt gebeld. Wij kregen allemaal de melding geen service. We konden niet bellen, sms-en etc KPN gebeld en gevraagd Lag aan de isolatie en dus konden ze daar niets aan doen. Gezegd dat ik niet zonder mobiel nummer kon (zakelijk) Bij buren app geïnformeerd: Vodafone had goed bereik KPN gezegd dat ik niet anders kon dan overstappen, ze hadden alle begrip maar dat ging al met al minimaal 5 tot 10 werkdagen duren. Dat kon zakelijk niet. En afkopen dan? Dat zou voor de 3 mobiele nummers op de ***** 3x84 euro kosten. Ik ging akkoord en zette het in werking. Werd vorige week vrijdag gebeld in een 5 minuten voicemail dat het werkzaamheden aan de antenne waren en dat de ontvangst zelfs nog beter zou zijn of in ieder geval voldoende. Dus ben ik aan de slag gegaan om de abonnementen bij Vodafone weer te annuleren en terug te gaan naar KPN. Door foutieve onvolledige informatie van KPN heb ik de afkoopkeuze (noodzakelijke) gemaakt. Het bedrag van een mobiel nummer bleek achteraf geen 84 maar bijna 300. Dat was niet de info die ik had gekregen. Mijn vraag: Ik wil zo snel mogelijk met 3 abonnementen weer terug naar KPN en heb best wel wat 'schade’ de afgelopen week opgelopen doordat ik voor klanten bijna een week niet bereikbaar was. Ik zou het reëel vinden als KPN de hand in eigen boezem steekt en de afkoopsommen terugdraait en gewoon deze week weer 3 abonnementen erbij (terug) heeft en activeert

Nummers zijn :

*********

 

Jannes Hoekman

**********

Televisie, internet en telefoon bij xs4all (uw partner?)

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

@hoekman haal snel alle persoonlijke gegevens weg. Dit is een openbaar forum en misbruik is tegenwoordig snel gedaan.  

Kan ik ook ergens rechtstreeks een klacht indienen? 0804 helpt niet Die hadden het over kpn.com/klantreacties MAAR die kan ik niet vinden

Badge +19

Wacht even een reactie van de moderater af. De persoonlijke gegevens zijn in je profiel gezet dus ze kunnen voor je meekijken.  De wachttijd op een moderater is een dag of twee. Hier de link als je toch liever schriftelijk wil.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @hoekman, ik zie dat er inmiddels een klacht loopt. Daar kan ik dan niet tussen gaan zitten. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt er bij je op terug. Wil je laten weten als er contact is geweest. Hopelijk is het dan snel opgelost.