Beantwoord

Kosten 3669 vergeten kind zonder SMS gestuurd te hebben.

  • 10 November 2021
  • 14 reacties
  • 264 keer bekeken

Goedenavond, ik zag net mijn afschrift en daar is ook 12,- extra vanaf geschreven. Ik heb het gelijk nagekeken en dat was ook 3669. Het vergeten kind. Ik heb  dat ook echt niet gedaan en heb ook geen replay ontvangen van deze partij. Zeer bijzonder. Groetjes Sophie

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 11 November 2021, 16:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Sophie de Boer! Altijd vervelend natuurlijk om voor onverwachte kosten te staan. Wat ik je zou willen aanraden is in ieder geval naar payinfo.nl te gaan om daar verdere SMS diensten te blokkeren. Weet je of je via een andere manier aangemeld zou kunnen zijn? Heb je je mobiele nummer op een website ingevoerd of recentelijk een nieuwe app op je telefoon gedownload? 

Goedemiddag,

 

Zojuist een medewerker van KPN gesproken en uitgelegd dat ook ik extra kosten heb voor een SMS dienst van nummer 3669. Zij probeerde mij duidelijk te maken dat het ook kan komen door spelletjes te spelen of iets anders via internet, terwijl payinfo toch duideiljk aangeeft dat het een SMS dienst betreft.

Hoe krijg ik mijn kosten terug van deze sms diens welke wij niet gedaan hebben. Sterker nog het is mijn minderjarige zoon zijn toestel, die hier niets mee te maken heeft.

 

Gr

Ricardo

Reputatie 7
Badge +17

@Ric010 zou je in dit geval je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? We zien dit signaal de laatste tijd wel vaker en zijn druk aan het uitzoeken hoe dat komt. Ik kan omdat het onderzoek loopt geen beloftes maken over een vergoeding maar ik wil wel graag kijken of ik iets voor je kan betekenen. 

Ingevuld (denk ik)

volgens de website is het gebeurd op 10 december en 14 december

Reputatie 7
Badge +17

@Ric010 ik heb inderdaad voldoende informatie met de gegevens in je profiel en heb de betreffende factuur gevonden. Ik ga voor je kijken wat ik kan doen. We zijn ondertussen nog bezig met het onderzoek om te zien waardoor dit voorkomt. 

Beste Bram,

 Onze zoon is hetzelfde overkomen 12 euro afgeschreven door 3669 sms dienst. 4 keer op 8/1 6.03 uur

Kan je svp antwoorden wat ik moet doen om het geld terug te krijgen?

 

Reputatie 7
Badge +17

@3669 ik zie bij het nummer dat je hebt opgegeven inderdaad een SMS naar 3669. Wel is het vreemde daarbij dat het gaat om 1 SMS en ik daarbij geen kosten zie staan. Om die reden ga ik sowieso eerst de factuur afwachten waarop de kosten te zien zijn. Daarnaast neem ik deze mee in het onderzoek. Zou je kunnen kijken of het lukt hier een screenshot te plaatsen van de Payinfo pagina? Let daarbij natuurlijk wel op dat je persoonlijke gegevens weghaalt. 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@3669 dank je voor het plaatsen van de schermafbeelding. Ik neem die mee in het onderzoek. Ik verwacht je voor het eind van de week meer te kunnen vertellen. 

Top

wist je al wat bram?

Reputatie 7
Badge +17

@3669 gelukkig wel. Het ligt nu bij iemand die als het goed is binnenkort uitsluitsel te kunnen geven. Ik heb met de verwoording van die persoon vertrouwen dat we binnenkort uitsluitsel hebben. 

Dank je wel!!