Kosten via SMS-dienst 3669

  • 17 January 2022
  • 2 reacties
  • 265 keer bekeken

Ik heb al meerdere meldingen gezien over de SMS dienst 3669, stichting het vergeten kind.

 

Bij mijn dochter is er 4 X €3,- geïncasseerd op

zaterdagochtend 4 december om 05.10 uur. Dit is zeker niet door haar gestuurd. 
 

Ik heb al wel deze dienst geblokkeerd, maar zou toch graag de betaalde kosten terug ontvangen. En daarnaast vraag ik jullie om überhaupt het Vergeten Kind te blokkeren zover dat mogelijk is. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Sms dienst 3669. Welkom op ons Forum. Ik ben bang dat ik je niet kan helpen :disappointed_relieved: . Een sms met kosten voor een Payinfo dienst komen niet zomaar voor rekening van een abonnement. Hier moet naar gehandeld zijn. De kosten worden uiteraard door ons betaald aan de betreffende partij. Wij crediteren deze kosten dan ook niet. Als ik het goed begrijp zijn de sms’jes verstuurd of ontvangen op 4 december. Zie je deze communicatie niet terug in het berichtenoverzicht op de telefoon? Je kunt het beste contact opnemen met de betreffende partij en daar informeren hoe het kan dat het nummer van jouw dochter kosten heeft gemaakt. Voor meer informatie kun je Payinfo raadplegen. 
 

Hallo allen van kpn

Stuur een foto van oplichters praktijken, het is nog niet van de rekening afgeschreven maar staat nog te gebeuren op het aankomende factuur, ik zag dit met door sturen van mbs naar zoon lief die eigenlijk altijd youtube kijkt op zijn telefoon, zou nog dit kunnen worden tegengehouden op het nummer van mijn zoontje, hij niets af van deze spelen of afschrijvingen, zo als ik de forumtopics leest gebeurde dit vaker ongehoord dat ze dit zomaar kunnen blijven doen en het is wel altijd geloof ik bij jongeren vraag me af of ze dit kunnen waarnemen aan het internet gedrag van de jongeren 

 

Met vriendelijke groet

EH