Beantwoord

Lastig gevallen door nr dat zich voordoet als KPN

  • 13 January 2022
  • 13 reacties
  • 1055 keer bekeken

Ik word constant gebeld door het volgende nummer +31887751028. Dit zou een nummer van KPN zijn, maar lees alleen maar spam hierover. Kunnen jullie hier iets aan doen? Wordt echt tig keer gebeld op een dag. Ja ik sta in het bel-me-niet register. Dat helpt dus voor geen meter... 

Graag jullie reactie!

icon

Beste antwoord door Hanna_ 16 January 2022, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7

Ja ik sta in het bel-me-niet register. Dat helpt dus voor geen meter...

Het bel me niet register is ook alleen van toepassing voor bedrijven waarmee je geen leverancier - klant relatie hebt.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @CarlijnPK, welkom. 

Wat lastig dat jij telkens wordt gebeld. Wat gebeurt er als je opneemt en aangeeft geen interesse te hebben, blijven ze dan opnieuw bellen? 

@Hanna_ Er word juist niks gezegd en ik kan dan ook niet zo maar ophangen op de een of andere manier. Heb het telefoonnummer geblokkeerd maar zie wel in mijn oproeplijst dat het constant nog belt.

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb de beller geblokkeerd, maar dan krijg ik wel nog steeds een melding van mijn voicemail dat ze als nog bellen. 

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @CarlijnPK en @MvdH87

Dat lijkt mij ontzettend hinderlijk. Jullie kunnen beiden het formulier telefonisch overlast invullen. Dan kunnen wij hier mee aan de slag. 

Ja ik sta in het bel-me-niet register. Dat helpt dus voor geen meter...

Het bel me niet register is ook alleen van toepassing voor bedrijven waarmee je geen leverancier - klant relatie hebt.

Welk “Bel me niet register” is dat dan?

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/ongewenste-telefoontjes-van-bedrijven-en-goede-doelen

Reputatie 7

Ja ik sta in het bel-me-niet register. Dat helpt dus voor geen meter...

Het bel me niet register is ook alleen van toepassing voor bedrijven waarmee je geen leverancier - klant relatie hebt.

Welk “Bel me niet register” is dat dan?

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/ongewenste-telefoontjes-van-bedrijven-en-goede-doelen

Bron

Dus is er geen “Bel me niet register” meer, word je nu gebeld door iemand die dat niet mag zonder toeatemming kun je dit melden.

Reputatie 7

Dus is er geen “Bel me niet register” meer, word je nu gebeld door iemand die dat niet mag zonder toeatemming kun je dit melden.

Waar wil je naartoe?

 

Het bel me niet register is ook alleen van toepassing voor bedrijven waarmee je geen leverancier - klant relatie hebt.

Hier naartoe, het bel me niet register bestaat niet meer.😉e men mag alleen nog maar met toestemming of klantrelatie een verkoop telefoontje naar je doen.

Doen ze dit wel kan je dit melden bij consuwijzer

Dit is dus geen nummer van Kpn? 

Werd net ook gebeld door +31887751028 en een vrouw aan de lijn zei dat ik mooie kortingen kon krijgen en of ik 5 minuten tijd had.

Heb gezegd van niet en nu belt ze morgen nog een keer.

Ik hoor graag.

Gr henk

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Henk955 

Dit is één van de nummers die KPN gebruikt bij telefonische verkoop- of servicecampagnes.

Zie deze pagina op de website:  Veelgebruikte telefoonnummers door KPN | KPN.com

Reputatie 2

Ja ik wordt regelmatig gebeld door 088 775 1049  maar mijn drupe app blockeerd het als spam.