Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 23 July 2020
  • 8 reacties
  • 12243 keer bekeken

Hallo ik wilde mb's delen van mijn abonnement naar die van mijn zoon. Ik zie beide nummers staan bij mijn kpn. Maar als ik op Mb s delen klik kom ik steeds bij meer informatie en kan ik niet delen. Graag uw hulp. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 July 2020, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Langereis1234, welkom op het Forum! Ik zag je berichtje langskomen en dacht reageer meteen even. Het toevoegen aan MijnKPN is inderdaad de eerste stap, maar het 06-nummer moet denk ik nog aangemeld worden voor de voordelen. Zie je als je op het 06-nummer klikt in MijnKPN dat het nummer aangemeld is voor KPN Compleet of KPN Hussel voordelen? Zo ja, dan zou je MB's moeten kunnen delen. Zo niet, dan moet je het 06-nummer nog even toevoegen aan de registratie. Dat kan via deze website!

 

Admin: Voor meer informatie over Mb's delen kan je terecht in dit topic.

 

Het is inmiddels gelukt dankzij 1 van jullie helpdesk medewerkers. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

@Langereis1234 helemaal goed. Fijn om te lezen! :smile:

Reputatie 1

Bij mijn MB’s delen staat het vreemde nummer van mijn buurman! Hoe kan dit?? Kan het niet verwijderen! Hij lift op mijn huishouden mee en krijgt onterecht korting! Kunnen jullie dat nummer eruithalen??? Mij lukt het niet! Het gaat om 06-12623110 Jack van Tongerlo en hij staat bij mijn account! Administratie niet op orde bij KPN?? Dit moet toch niet kunnen! Buurman woont op Willem II straat 16 in Budel 6021 EB! HELP!

Mb delen lukt via mijn kpn 

Het lukt wel na de sponsor 

Na mijn vrouw lukt niet het rondje is blauw de balk die boven staat daar wil het wel na toe 50 mb 

Na mijn vrouw zijn nr niet wel via een omweg maar niet via mijn kpn er komen ook verschillende mb grote in voor dus het wil niet via mijn kpn 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Dekeess! Lukt het nog steeds niet? Om MB's te delen moet het factuuradres gelijk zijn en moeten beide nummer aan elkaar gekoppeld zijn en zichtbaar in MijnKPN. 
Als dit alles klopt, maar de nummers niet zichtbaar zijn als ontvanger bij MB's delen, dan kan ik dit regelen. Ik koppel de nummers aan elkaar. Hier heb ik jullie gegevens voor nodig. Kun je de gegevens invullen in jouw profiel? Naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer is voldoende. 

 

Hoor graag!:blush:

Ik heb ook dit zelfde probleem hebben 3 mobielen nummers en we kunnen geen van alle de mb's delen terwijl wij wel hussel korting hebben hoe kan dat nu nog geregeld worden kan het alleen maar delen aan sponsor

Reputatie 7
Badge +17

Ik die dat het op de 23e geregeld is! Je kunt MB's met elkaar delen:blush: