MijnKPN (mobiel) inloggen

  • 21 July 2015
  • 2 reacties
  • 8571 keer bekeken

Het inloggen op MijnKPN (mobiel) eindigd steeds met :

https://mijn.kpn.com/#/maintenance

KPN voert momenteel onderhoudswerkzaamheden uit aan MijnKPN. Daarom kunt u op dit moment geen gegevens raadplegen of wijzigen. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.

Wel raar want er staat geen onderhoud of andere problemen gemeld op 4813ca.

Ondervind ze wel met inloggen op mijnkpn en met het alles-in-1 pakket

Met vriendelijke groet,

Jolanda de Leeuw


2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Wat lastig dat je problemen ervaart! Wat voor mij niet helemaal duidelijk is, lukt het je wel of niet om in te loggen op MijnKPN met je mobiele account? Het onderhoud aan MijnKPN melden we niet op postcode, omdat dit voor alle klanten van toepassing is en niet voor een bepaald postcodegebied. Waar loop je precies tegenaan met het inloggen voor het vaste gedeelte? 
Hoi Cindy,

Sinds mijn start bij KPN met 2 mobiele abonnementen , het alles-in-1 pakket en digitenne, zijn er al veel dingen mis gegaan, pas geleden sloten ze het alles-in-1 pakket aan , internet verbinding lag tussen de 1 mbps t/m 10 mbps de eerste dag , een dag later lag de snelheid tussen de 15 mbps en 25 mbps , wel beter maar nog steeds niet de beloofde 80mbps die ik had aangevraagd in de KPN winkel.

Ook het opnemen pakket was niet gelijk beschikbaar, via kpn compleet had ik een tijd terug al aangegeven dat ik graag het plus pakket wilde hebben, na 4 dagen nu nog steeds geen verbetering in de snelheid en nog geen plus pakket (tv).

Wellicht dat degene (Egzona Maloku van Klantensupportdesk) die zorg zou dragen dat alles in orde zou komen met vakantie is, maar het is in elk geval wel een betreurwaardige start in alle pakketten die wij hebben afgenomen.

En het inloggen lukt alleen via de webmail , maar niet bij de mobiele inlog omdat ik steeds die onderhouds melding krijg, zodra ik op "inloggen mobiel" klik , komt die inlog pagina maar is gelijk bevroren, de onderhouds melding komt bijna 1 minuut later (zonder dat ik nog ergens op geklikt heb).

Inmiddels is het mij wel gelukt om bij het alles-in-1 inlog pagina in te loggen, ze hadden mij wel even mogen vertellen dat je niet je gehele email adres van KPN moet invullen maar slechts het gedeelte voor het "@" teken.

Maar het blijft wel omslachtig dat je voor alles een apparte inlog heb, nodig heb of speciaal aan moet maken, zeer vermoeiend , vooral met al die foutmeldingen.

Hoop in elk geval dat de internet snelheid zoals afgesproken spoedig tegen of rond de 80 mbps zal zijn en dat het inloggen voor de 4 verschillende pakketten niet omslachtig blijft.

Wellicht kun jij nog contact opnemen met (Egzona Maloku van Klantensupportdesk) zodat het sneller opgelost wordt, had haar al aangeschreven via het emailtje wat zij mij gestuurd had via mijn gmail account.

Met vriendelijke groet,

Mej. de Leeuw

Reageer