Beantwoord

Multisim activeren op nieuwe Apple Watch lukt niet

  • 26 May 2023
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Het lijkt er op dat niemand weet hoe je klanten te woord moet staan of moet helpen.

Apple watch ultra gekocht… Multisim geactiveerd.
Apple watch ultra fabrieks fout in de winkel met apple medewerker profiel verwijderd + multisim.

nieuwe apple watch ultra gekregen → multisim activeren lukt niet (moet vrijgegeven worden vanaf oude apple watch ultra ( die ik niet meer heb dus ).

Blijkbaar kan dat alleen nog door KPN maar niemand bij de klanten service weet hoe?

en in de winkel geven ze aan dat ze overbodig zijn geworden en niets meer kunnen doen zelfs niet bellen met de klanten service om het probleem uit te leggen.
Ik heb er gister een hele ochtend voor in de wacht gestaan en kwam er dus in de middag achter dat ook naar de winkel gaan geen zin heeft. dus vandaar maar een laatste post op een forum in de hoop dat daar iemand nog een oplossing heeft.

Admin: eigen topic voor het issue aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 May 2023, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Providah, ik heb even met je meegekeken en zie in je dossier dat hij een half uur na je reactie geactiveerd is. Werkt ie ook?
De telefonische klantenservice (0800-0402) is voor deze dingen toch vaak het snelst!

Meer informatie over Multisim kun je vinden in het onderstaande topic: