Beantwoord

Net 6 keer pukcode ingevoerd maar het lukt helaas niet

  • 28 May 2023
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

Net mijn pukcode goed ingevoerd en de vraag voor nieuwe code maar lukt gewoon niet sta nu op nog 6 pogingen vraagt nieuw wachtwoord en begint opnieuw met voer pukcode in en om te bellen met 0800-..heb je een werkende telefoon nodig…..

 

Ik ben in staat om de hele boel NU het raam uit te smijten!!!!

Op dit forum staat overal ‘chat met ons’ en die chat is onvindbaar

Telefoon doet het niet

Elke thread waar deze klacht ook staat staat GEEN antwoord!!!!

Graag zsm een oplossing!!!

icon

Beste antwoord door PeterG 28 May 2023, 20:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik heb PRECIES hetzelfde probleem, en het is NIET opfelost!!!

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 

Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? Ik smijt de boel straks het raam uit anders!!!!

 

Wat vervelend. Had je 3 × je pincode fout?

PUK is 8 cijfers. Die kan je maar tot 10 × fout doen. 

Als ik jouw was zou ik even langs een bel winkel. Er zijn er die morgen, tweede pinksterdag, open zijn. Dinsdag zijn ze allemaal weer open. 

Kpn winkel, phone house, optie #1, mediamarkt, e.a.

De chat bestaat inderdaad niet meer. 

Bellen had ook niet gekund. Op feestdagen is dat gesloten. Vandaag en maandag 29 mei nog Pinksteren.

En je kan natuurlijk tijdens openingstijden wel met iemand anders' telefoon bellen hoor. Met het gratis (0800-0402) nummer jaag je ze niet op kosten. 

 

Admin: links en nummer toegevoegd

Meer informatie hierover kun je vinden op kpn.com/pukcode

Ja ik had idd 3 x pin fout en nu dus 5 keer puk. En ECHT geen fout in de puk…… snap er geen moer van!!

ik wist niet dat ik ook naar een andere dan kon winkel kan gaan. Kunnen ze mij daar ook helpen?

Misschien doe ik dat wel maar….. liever denk ik toch kpn zelf. Hoe dan ook, dank je!!

Waarschijnlijk is het niet de puk van je huidige simkaart maar bijvoorbeeld je vorige. 

Ik heb met wat zoeken nog deze pagina voor je gevonden:

PUKcode vergeten?

https://www.kpn.com/service/mobiel/pukcode.htm

Oh dat zou gek zijn…. Ikhad de puk gewoon op de aite gevonden maar het zou wel iets verklaren inderdaad!

 

wellicht heb ik een esim gekregen zonder dat ik het weet!

Reputatie 7
Badge +20

Je kunt hiervoor ook altijd even bellen met 0800-0402 als die van je kaartje of de site niet werkt. Mijn collega's daar kunnen dan even meekijken