Beantwoord

Niet tevreden over Xiaomi redmi note 11 en Voicemail inspreken lukt niet

  • 23 September 2022
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedenavond,

 

Gisteren ben ik bij de KPN winkel geweest met het verzoek om naar mijn toestel te kijken omdat ik daar problemen mee ondervind, Xiami Rednote 5G, 128GB. Ik ben niet tevreden over dit toestel en daarom heb ik gevraagd of ik het toestel in kon ruilen. een andere winkel. Door de verkoper werd ik hier naartoe gestuurd gek genoeg. Terwijl ze dit weten of kunnen weten! Ik heb een telefoon gekocht via belsimpelwebsite, uit een grote partiDe garantie vervalt als ik hem daar naartoe breng om hem daar na te laten kijken. Als mensen mij bellen krijgen ze niet de kans om mijn voicemail behoorllijk in te spreken en horen ze een klik, raar. Ik heb op uw verzoek een nieuwe simkaart erin gezet wat het probleem zou moeten verhelpen. Mijn moeder van 92 heeft me al gezegd mocht er met mij wat gebeuren dan kan het wel eens te laat zijn!!!! dat kan natuurlijk niet het geval zijn.

j heb ik een instapmodel gekocht en daarvan was ik niet op de hoogte. Voor wat mijn contract die ik ben aangegaan eerder vorig jaar waarin werd gezegd, uw korting vervalt als u nu weer belt. Een contract wordt aangegaan met u met de korting die daar bij hoort voor het abonnement compleet bellen. DE oplossing is een nieuwe goede telefoon waar ik dan maar iets extras voor bij betaal maar dan is het toestel van mij en heb ik een betrouwbaar toestel. Dat vind ik belangrijk.Voor het oude toestel kreeg ik nog 20 Euro dat kan natuurlijk niet. In de twee weken herroepingstijd deed dit probleem zich niet voor.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 September 2022, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi, wat vervelend dat je telefoon niet bevalt. Je hebt 'm echter niet bij kpn gekocht. Dus zul je je voor het toestel tot Belsimpel moeten wenden. 

De aansluiting is echter van kpn, en je zegt daarmee een probleem met de voicemail te hebben. Niet helemaal duidelijk, maar bellers hebben te weinig tijd om iets in te spreken? 

De maximale spreektijd is volgens mij 2 minuten. Echter als iemand 2 à 3 seconden niks zegt wordt de verbinding verbroken. Dat zou het dus kunnen zijn misschien. 

Probleem met de voicemail staat in ieder geval los van het toestel. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Kpnforumgebruiker, wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik zie dat je een klacht hebt ingediend: hierover wordt een dezer dagen contact met je opgenomen. Wel is het inderdaad zo dat als jij het toestel bij Belsimpel hebt gekocht, KPN hierin doorgaans niets voor jou kan betekenen.