Beantwoord

Nieuw abonnement afgesloten maar prijs klopt niet

  • 8 October 2021
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb zojuist mijn abonnement verlengt, opgeteld voor €15,00 per maand. Op de bevestigingsmail staat echter dat ik €17,50 per maand moet betalen. Dit klopt mijn inziens niet! 

CVvdV

icon

Beste antwoord door Nick83 8 October 2021, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja, klopt wel. Er gaat nog € 2,50 husselkorting vanaf. Omdat u ook internet thuis van KPN heeft. Dat heeft u toch? Dat staat niet op het contract. Het contract is zonder korting.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @CVvdV, welkom op het KPN Forum! De plek waar KPN klanten elkaar helpen. Het antwoord dat @Nick83 je heeft gegeven, klopt helemaal! De prijs die je op het contract ziet, is de prijs zonder Husselkorting. Husselkorting ontvang je namelijk alleen als je aan de voorwaarden voldoet. Om die reden wordt het niet meegenomen in het contract. Maar voldoe je aan de voorwaarden, dan zal je de korting op de factuur zien. :)