Beantwoord

Nieuw abonnement met nummerbehoud aangevraagd en nu geen diensten meer

  • 26 May 2023
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Waardeloze service.

Ik heb afgelopen maandagavond een nieuwe abonnement afgesloten bij KPN (online).

Omdat ik maar niets hoorde heb ik woensdagavond gebeld en kreeg te horen dat er geen bestelling was doorgekomen.

We hebben hetzelfde abonnement samen telefonisch alsnog afgesloten. Ik kreeg daarna wel meteen bevestigingen. Dat leek goed te gaan.

Toen kreeg ik donderdagochtend een e-mail met mijn contract en simkaart nummer. Er stond bij: activeer je simkaart direct, om geen vertraging op te lopen bij nummerbehoud.

zo gezegd zo gedaan, simkaart geactiveerd (hoewel ik deze nog niet heb ontvangen).

donderdagavond kreeg ik een nieuwe e-mail met daarin dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en mijn nummer wordt overgezet op… geen datum vermeldt.

terwijl ik mail lees valt mijn netwerk weg, ik ben sindsdien volledig onbereikbaar en heb geen internet. 
Ook nog steeds geen nieuwe simkaart ontvangen.

Ondertussen nu bijna 24 uur totaal onbereikbaar, echt onacceptabel!!! 

Je kunt geen mail sturen met we zetten je nummer over op… en dan meteen afsluiten zonder check of de simkaart wel is verstuurd/ontvangen. 
 

Waardeloos dus. 

Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 31 May 2023, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Iris Vd Kar, wat een vervelende en lastige toestand. Ik begrijp dat op dit moment de simkaart van je huidige provider ook niet meer werkt? Die hoort nog te werken, tot het moment dat wij als KPN het nummer overnemen. 

Als jij jouw profiel invult, dan kan ik voor je kijken per wanneer KPN jouw nummer overneemt. Je kunt het ook zelf navragen door te bellen met 0800-0402.Â