Beantwoord

Nieuw toestel voor einde abonnement

  • 13 July 2019
  • 11 reacties
  • 2182 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
mijn toestel staat op begeven en wil graag eerder dan mijn abb verloopt een nieuw toestel met mijn huidige abb .is het mogelijk om eerder dan de datum van verloop een combi toestel en abb aan te schaffen ? en niet een nieuw toestel te kopen , graag in comi met abb

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 July 2019, 10:42

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Limataki
Je kunt je abonnement pas verlengen vanaf 4 maanden voor het afloopt, dat gaat dus nog niet.
Kan je jouw toestel niet (onder garantie) laten repareren?
Als dat toestel aangeschaft is bij het huidige abonnement, zit je nog ruim in de garantieperiode.
Reputatie 2
Badge
Hoi RBxx
Dank voor je reactie .
Nee helaas telefoon was voor dat ik dit abb nam dus geen combi.
Maar weet waar ik nu aan toe ben , is ook fijn.

Dank je wel
Lilian
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Limataki, Er zijn sinds kort nieuwe mogelijkheden hierin. Klanten met een Sim Only-abonnement kunnen overstappen naar een nieuw abonnement met een nieuwe handset. Hier zitten natuurlijk wel wat voorwaarden aan verbonden. Het moet een Sim-only abonnement betreffen. Is er nog een toestelkrediet? Dan kan je ervoor kiezen om dit eerst af te lossen. Meer informatie over het aflossen van een toestel lees je op deze pagina. Het (sim-only) abonnement moet ouder dan 3 maanden zijn. Als je hier gebruik van kunt/wilt maken sluit je een nieuw contract af met een nieuwe looptijd en einddatum. Het oude abonnement wordt dan beëindigd.


Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik voor je nakijken hoe het zit rondom jouw abonnement. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Reputatie 2
Badge
Hoi Marina, dank je wel voor je antwoord.
het toestel is al afbetaald en ik heb alleen een abb op bel en internet !
moet ik dan de klantenservice bellen van de kpn hierover of moet ik naar een winkel gaan ??
goed bericht dank je wel
Reputatie 7
Badge +19
Geen dank @Limataki. Het kan via onze klantenservice via 0800-0402 optie 1, via chat of in de winkel. Via het forum kan ik dit helaas niet doen, omdat er wat controles gedaan worden die ik niet via het forum kan/mag doen. Het is vrij nieuw, maar een mooie oplossing wanneer je toestel niet goed meer functioneert. Houd je mij op de hoogte van de voortgang? Ook als je vragen over je bestelling hebt, kun je ze stellen in dit topic.
Reputatie 2
Badge
Hoi Marina,

helemaal fijn dank je wel , ik ga even kijken naar de toestellen dan en hoe of wat ik houd je op de hoogte of het gelukt is .

fijne dag nog
lilian Warmenhoven
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Marina_ , staan deze nieuwe mogelijkheden van voortijdig overstappen van sim-only naar abo+toestel al ergens (op kpn.com)? Dan kan ik daar bij toekomstige vragen naar verwijzen.
Ik kon (kan) hier niets over vinden.
Reputatie 7
Badge +19
@RBxx Nee dit staat niet op de website. Je kunt wel aangeven dat er nieuwe mogelijkheden zijn met de informatie die ik hier heb verstrekt en dat een moderator de situatie kan beoordelen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt Marina, dan zal ik dit topic en jouw (als antwoord gemarkeerde) post als referentie bewaren.
Reputatie 2
Badge
Hoi Marina en RB xx Bij de kpnwinkel in Amersfoort geweest en een ander toestel gekocht met huidig aan. Helemaal tevreden nog bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +19
@Limataki, Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat het eindelijk gelukt is. Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel. Mocht je t.z.t. nog vragen hebben, zien we je graag terug op het forum.

Reageer