mijn toestel staat op begeven en wil graag eerder dan mijn abb verloopt een nieuw toestel met mijn huidige abb .is het mogelijk om eerder dan de datum van verloop een combi toestel en abb aan te schaffen ? en niet een nieuw toestel te kopen , graag in comi met abb
Hallo @Limataki
Je kunt je abonnement pas verlengen vanaf 4 maanden voor het afloopt, dat gaat dus nog niet.
Kan je jouw toestel niet (onder garantie) laten repareren?
Als dat toestel aangeschaft is bij het huidige abonnement, zit je nog ruim in de garantieperiode.
Hoi @Limataki, Er zijn sinds kort nieuwe mogelijkheden hierin. Klanten met een Sim Only-abonnement kunnen overstappen naar een nieuw abonnement met een nieuwe handset. Hier zitten natuurlijk wel wat voorwaarden aan verbonden. Het moet een Sim-only abonnement betreffen. Is er nog een toestelkrediet? Dan kan je ervoor kiezen om dit eerst af te lossen. Meer informatie over het aflossen van een toestel lees je op deze pagina. Het (sim-only) abonnement moet ouder dan 3 maanden zijn. Als je hier gebruik van kunt/wilt maken sluit je een nieuw contract af met een nieuwe looptijd en einddatum. Het oude abonnement wordt dan beëindigd.
Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik voor je nakijken hoe het zit rondom jouw abonnement. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Hoi Marina, dank je wel voor je antwoord.
het toestel is al afbetaald en ik heb alleen een abb op bel en internet !
moet ik dan de klantenservice bellen van de kpn hierover of moet ik naar een winkel gaan ??
goed bericht dank je wel
Geen dank @Limataki. Het kan via onze klantenservice via 0800-0402 optie 1, via chat of in de winkel. Via het forum kan ik dit helaas niet doen, omdat er wat controles gedaan worden die ik niet via het forum kan/mag doen. Het is vrij nieuw, maar een mooie oplossing wanneer je toestel niet goed meer functioneert. Houd je mij op de hoogte van de voortgang? Ook als je vragen over je bestelling hebt, kun je ze stellen in dit topic.
Hallo @Marina_ , staan deze nieuwe mogelijkheden van voortijdig overstappen van sim-only naar abo+toestel al ergens (op kpn.com)? Dan kan ik daar bij toekomstige vragen naar verwijzen.
Ik kon (kan) hier niets over vinden.
@RBxx Nee dit staat niet op de website. Je kunt wel aangeven dat er nieuwe mogelijkheden zijn met de informatie die ik hier heb verstrekt en dat een moderator de situatie kan beoordelen 🙂
@Limataki, Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat het eindelijk gelukt is. Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel. Mocht je t.z.t. nog vragen hebben, zien we je graag terug op het forum.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.