Beantwoord

Nieuwe geactiveerde simkaart werkt niet

  • 14 May 2024
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo,

Mijn telefoon (met e-sim) moet gerepareerd worden, dus moet ik mijn oude telefoon (normale sim) gebruiken de komende twee weken. Hiervoor heb ik van jullie een nieuwe simkaart gekregen - top voor de hulp op dat vlak trouwens!

Ik heb gisteravond de simkaart geactiveerd. Nu, na 12 uur werkt deze nog steeds niet. Er kan geen netwerk gevonden worden. Ik heb de telefoon al meerdere malen herstart, de simkaart in een andere telefoon gedaan - werkt niet.

Graag hulp!

p.s. Een tip voor de chatbot verbeteren. Deze bood aan om hulp van een medewerker te krijgen - top. De optie was alleen dat ik gebeld zou worden, wat dus niet kan.

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 May 2024, 09:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DavidvD ,

Dat zou inmiddels wel moeten werken. Heb je het kaartje al opnieuw geplaatst? 
 

Werkt het nog steeds niet?, ga dan met jouw telefoon naar een KPN-winkel. Dan krijg je meteen een nieuw kaartje mee. 

Probeer het eens via onderstaande link @DavidvD :

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/online-contactformulier.htm

Top, het werkt nu inderdaad!

 

Hartelijk dank!

 

Top, het werkt nu inderdaad!

 

Hartelijk dank!

 

Graag gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +28

Top, het werkt nu inderdaad!

 

Hartelijk dank!

 

Mooi zo👍 En graag geholpen natuurlijk! 

Reageer