Beantwoord

Nieuwe Samsung A53 wordt gloeiend heet, voor de tweede keer in zeer korte tijd.

  • 15 May 2022
  • 9 reacties
  • 769 keer bekeken

Nieuwe Samsung A53 wordt gloeiend heet, voor de 2de keer in zeer korte tijd. Telefonisch niet geholpen en in de winkel ook niet. Wie heeft er een idee?

icon

Beste antwoord door Willempie 57 22 May 2022, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Willempie 57 , even de Samsung site raadplegen of Samsung helpdesk morgen bellen?

Reputatie 7
Badge +15

@Willempie 57 Welkom op het forum. 

Niet de bedoeling dat je toestel zo heet wordt. Als je hier geen prettig gevoel bij hebt dan zou ik willen adviseren om hiermee naar de winkel te gaan of hem online ter reparatie aan te bieden. 

Ik begrijp echter dat je al gebeld hebt en in de winkel bent geweest, maar dat je er hier niet uitgekomen bent. Mag ik vragen wat je hier verteld is?

Er isme verteld dat het normaal is dat ze heet worden, hij had zelf de duurste i-phone en die werd ook heet. Ik zei nog dat ik het vermeld wilde hebben waarop gezegd werd dat dat niet nodig was, ik had nog garantie en ik moest maar kijken of het nog eens zou gebeuren. De zondag daarna gebeurde het weer, heb KPN klantenservice gebeld en het verhaal verteld. Ik had gewoon in de winkel geholpen moeten worden, dit was niet correct. Ik ga vanmiddag dus nog maar een keer naar de winkel, ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +15

@Willempie 57 Vreemd dat je verteld is dat dit normaal is. Tuurlijk kan een toestel warm worden, maar je moet er zelf geen onveilig gevoel bij hebben. 

Kun je mij laten weten hoe het bezoek aan de winkel is verlopen? 

Nou, ik ben geweest. Werd netjes te woord gestaan maar me te kennen gegeven dat ik geen ander toestel kan krijgen, ze konden hem wel opsturen maar dan zou ik hem wel een paar weken kwijt zijn. Ik heb gezegd dat ik het hier niet mee eens ben aangezien de dame bij de klantenservice vertelde dat ze me moesten helpen. Er werd nog gezegd dat de mensen van de klantenservice alleen maar een opleiding van een dag hebben en niet veel weten. Ik vroeg of ik dan een vervangend toestel kon krijgen maar werd mij gezegd dat ze daar niet aan doen. Alleen als ik binnen de 14 dagen was geweest kon ik een ander toestel krijgen. De jongeman nog maar eens verteld dat ik binnen die 14 dagen was geweest maar dat ik ben weggestuurd met het bekende verhaal. Daar kon hij niets aan doen. Ik nam hier geen genoegen mee, ik was tenslotte op tijd in de winkel geweest en ook gevraagd had of hij een aantekening wilde maken maar dat hij dat niet nodig vond. De jongeman bleef aardig maar beslist in zijn mening dat hij mij geen nieuw toestel kon geven. Ik nogmaals gezegd dat zijn collega mij een nieuw toestel had moeten aanbieden en mij niet had moeten wegsturen, dat ik daardoor nu na 3 weken te laat zou zijn. Uiteindelijk kwam er een oudere man van achter uit de zaak en die heeft zonder veel woorden te kennen gegeven dat ik een nieuw toestel kon krijgen. Ik moest wel alles inleveren, inclusief doosje die ik natuurlijk niet bij me had maar heb afgesproken dat ik morgen weer kom. Heel blij dat het nu opgelost is, vervelend dat ik 3 x naar Bussum heb moeten rijden temeer ik niet zelf kan rijden en iemand moet regelen. 

Begrijpelijk dat ik dus niet blij ben met de gang van zaken.

Oh ja, hij stelde ook nog voor om contact op te nemen met de Samsung, dan zou ik sneller geholpen worden, maar dat vond ik helemaal geen optie.

Reputatie 7
Badge +15

@Willempie 57 Wat vervelend dat het zoveel moeite heeft moeten kosten om dit voor elkaar te krijgen! 

Ik zal deze situatie ook intern melden! 

Is het nu wel gelukt om het toestel om te ruilen? En gaat het met het nieuwe toestel beter? 

Rutger, goedendag. 

Ja, het omruilen is gelukt en tot nu toe gaat het goed. Hopen dat dit zo blijft natuurlijk, maar daar ga ik wel van uit.

Reputatie 7
Badge +15

@Willempie 57 Fijn om te lezen dat het omruilen gelukt is en dat het nieuwe toestel minder warm lijkt te worden! 

Wel jammer om te lezen dat het omruilen zo moeizaam ging, ik hoop dat we dit met de doorgegeven melding in de toekomst beter kunnen doen!Â