Beantwoord

Nog steeds anoniem bellen na overgang van Telfort naar KPN

  • 18 March 2023
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Sinds de overgang van Telfort naar KPN bel ik al anoniem. Ik heb vier keer de helpdesk hierover gebeld. Maar dat heeft niet het gewenste resultaat gehad. Ik lees hier op het forum dat er wel mensen zijn geholpen, dus daarom probeer ik het hier. Kunnen jullie het anoniem bellen voor mij opheffen? Alvast heel veel dank!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 20 March 2023, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Oudtelforter, dit moeten we toch voor je kunnen oplossen. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Als je dat gedaan hebt, kan ik vervolgens voor je aan de slag om je niet langer als een anonieme beller door het leven te laten gaan. 

De collega's van de telefonische klantenservice kunnen deze instelling voor je aanpassen. Zij zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800-0402. 

Beste Jeroen,

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld. Kun je het nu voor me oplossen?

Met de telefonische klantenservice kwam ik er helaas niet uit. Het lukte hen niet om mij te helpen, vandaar dat ik hier maar dit topic heb geopend.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb de instelling voor je gewijzigd. na een herstart van je telefoon zal jouw nummer zichtbaar zijn als je een uitgaand telefoongesprek gaat voeren. @OudtelforterÂ