Vraag

Nummer overname zakelijk abonnement naar prepaid van KPN

  • 30 April 2019
  • 1 reactie
  • 879 keer bekeken

Collega is vorig jaar met pensioen gegaan. Heeft mobiel en nummer meegenomen. Wij betaalden nog steeds de facturen. Contract is sinds vorig jaar al verlengbaar. Nu willen wij hier vanaf. Hij heeft nu een prepaid kaart/nummer van KPN en zegt dat wij een brief moeten sturen om hem toestemming te geven het nummer over te nemen (wat we graag willen). Hij zou dan een code krijgen om het over te zetten??

Ik hoor graag hoe of wat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @AlexdeCologne, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Omdat het om een zakelijk nummer gaat in principe, dien je het via onze zakelijke afdeling te regelen. Wat ik tot dusver heb gevonden is deze website. Onder het kopje "Medewerker wil bij vertrek mobiel nummer behouden" vind je enige informatie, en ernaast de link naar het formulier. Als je die volgt, moet het volgens mij goed komen. Je kan altijd contact opnemen via 0800-0403 om het in gang te zetten of je bericht plaatsen op het Zakelijk KPN Forum. Waarschijnlijk hebben zij het 06-nummer en simkaartnummer van het KPN prepaid kaartje nodig om de omzetting te regelen, maar dat kunnen zij je uitermate goed vertellen 😉