Vorige week zaterdag heeft onze zoon zijn mobiel abonnement (incl telefoon) verlengd. Zondag en maandag is geprobeerd deze te leveren, niet gelukt omdat hij niet thuis was. Afgelopen dinsdag bij levering wel thuis, bleek de verpakking open en geen telefoon in de verpakking. Pakket niet aangenomen en niet voor ontvangst getekend. Blijkt een uur later dat de bezorger voor akkoord levering heeft getekend.Â
Na een aantal keren bellen met de klantenservice komen wij geen steek verder. Wat er gedaan wordt is dat er een onderzoek gestart wordt tussen KPN en PostNL waar de telefoon gebleven is. Allemaal leuk en aardig maar zijn nieuwe abonnement is wel afgelopen woensdag ingegaan omdat er staat dat de telefoon geleverd is. Hij moet nu wachten tot het onderzoek afgerond is terwijl hij geen betrokkene is in het onderzoek.
Vanmorgen naar de winkel van KPN geweest, ook daar kunnen ze niks voor ons doen. Wederom klantenservice gebeld en ook zij kunnen/willen niks doen.
Voor ons is duidelijk dat service in deze zaak niet voorop staat. KPN wil niet de verlenging/bestelling annuleren zolang de telefoon niet boven water is en het onderzoek loopt.Â
Voor ons zou de service zijn dat KPN de bestelling/verlenging annuleert en dat onze zoon opnieuw zijn abonnement gaat verlengen. Dit is een zaak tussen KPN en PostNL, het onderzoek ook, dat is ons al verteld.
Hoe moeilijk is het om de bestelling te annuleren en opnieuw te doen.Â
Â
Een boze moeder.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel