Beantwoord

Opties voor mobiel abonnement ivm verblijf buitenland

  • 1 July 2022
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik probeer al een tijdje contact te krijgen aangezien ik momenteel in de Caribean woon en ik graag zou weten wat de opties zijn voor mijn abonnement. De chat kan mij hierbij niet helpen en bellen vanaf hier is logischerwijs geen optie. 
Mijn abonnement is reeds te verlengen, maar is er een optie om het abonnement tijdelijk (aantal maanden) stop te zetten of moet ik dan echt mijn abonnement opzeggen? Ik hoor graag wat hierin de opties zijn!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 July 2022, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @lWolf vanuit het buitenland is KPN te bereiken onder nummer: +31612001200

 

Bedankt voor de reactie, Jan. De kosten zullen met een belletje vanuit de Caribische eilanden naar een klantenservice veel te hoog oplopen, vandaar dat ik het via de chat en nu dus ook het forum probeer :) Maar nogmaals dank voor het meedenken!

Hallo @lWolf via Facebook en Twitter kun je KPN ook bereiken.

 

Via Skype beltegoed aanschaffen waarmee je tegen lagere tarieven kunt bellen.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @lWolf, tijdelijk pauzeren kent KPN niet helaas. Je kunt wel jouw abonnement om laten zetten naar een Prepaid en als je dan t.z.t. weer in Nederland bent neem je weer een abonnement.