Beantwoord

Opzeggen annuleren

  • 24 April 2019
  • 4 reacties
  • 377 keer bekeken

Goedemiddag KPN,

Gisteren heb ik een aanvraag gedaan voor het annuleren van mijn sim-only abonnement.
Deze annulering zou ik graag willen intrekken aangezien ik van gedachte ben veranderd.

Ik hoor graag of iemand dit in het systeem kan doorvoeren.

Met vriendelijke groet,
Mark Goessens
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 April 2019, 09:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Markgoessens. Als je deze opzegging van het sim-only abonnement wil annuleren kan je contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Helaas kan ik dit niet zelf doorvoeren in het systeem. Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Goedemorgen Vikash,

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb inderdaad gebeld met KPN om de annulering van mijn opzegging door te geven. De aantekening is in het systeem gezet zodat het terugbelteam mij niet meer hoeft te contacteren.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het inmiddels geregeld is. ☺️