Vraag

Payinfo op je factuur: alles over sms- en internetdiensten blokkeren en kosten voorkomen.

  • 11 March 2016
  • 54 reacties
  • 25676 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

De informatie in dit topic is verouderd. Er kan daarom niet meer in dit topic gereageerd worden.

Voor alle informatie met betrekking tot Payinfo, zie:

Heb je naar aanleiding van de informatie in dat artikel toch nog vragen? Stel jouw vraag dan in een nieuw topic.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

54 reacties

Reputatie 7
Lees mijn vorige bericht in dit topic en weet dus dat je recht hebt op vergoeding van 100% van de in rekening gebrachte kosten als KPN niet kan aantonen dat er een overeenkomst is met "Droidboost" die conform de richtlijnen in de gedragscode tot stand gekomen is.
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Peter_M, welkom op het forum! Balen dat je zo lang ongewenst een "DroidBoost" abonnement had, maar goed om te lezen dat je het inmiddels gestopt hebt. Reageer je op m'n privébericht ? Dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Peter_M, een paar dagen geleden had ik je per privébericht nog een aanvullende vraag gesteld: zou je die nog willen beantwoorden?
Reputatie 1

Vandaag en een paar maanden geleden ineens een sms dat je aangemeld bent voor een of andere dienst, terwijl je dit niet zelf gedaan hebt. Gelukkig de dienst direct kunnen stopzetten maar de kosten staan wel al op de factuur.