Beantwoord

Per ongeluk verkeerde buitenlandbundel gekocht, kan deze gecrediteerd worden?

  • 17 May 2022
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb per ongeluk een supervoordeelbundel aangeschaft, maar deze schijnt niet te werken in Suriname. Kan deze gecrediteerd worden?  Ik heb nu een normale voordeelbundel aangeschaft.  Ik hoop dat deze wel werkt.

Mvg,

Meredith Bien 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 May 2022, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @Mere24101979, welkom bij ons op het forum. Voor Suriname is de Supervoordeellanden bundel inderdaad niet van toepassing, daar heb je de Voordeellanden bundel nodig. Op onze website hebben we een handige pagina die je per land kan aangeven welke bundel waar van toepassing is: Internetten, sms'en en bellen in het buitenland.

Werkt de Voordeellanden bundel die je aangezet hebt nu wel? Op je forumprofiel zie ik geen gegevens staan, als je die volledig (postcode, huisnummer, nam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer) kunt invullen en daarna een seintje geeft kan ik met je meekijken naar de bundel.

Let bij het invullen wel op dat je de gegevens alleen in de vakjes zet waar 'Privé’ bij staat, die zijn namelijk alleen voor jou en ons moderators te zien.

Dag Jasper,

Bedankt voor jouw reactie.  Ik had geen internet en ik dacht mij te herinneren dat ik de vorige keer dus die supervoordeellanden bundel had gebruikt. Ik hoopte dus gelijk te kunnen internetten,  maar helaas klopte mijn informatie niet.

 

Inmiddels werkt de Voordeellanden bundel, die ik inderdaad heb kunnen opzoeken op de website (met wifi) wel. Dus dat is fijn. Alleen kan ik van die andere bundel dus geen gebruik maken.

 

Ik heb mijn profiel zo veel mogelijk aangevuld.  Ben nu namelijk ingelogd via FB. Via mijn KPN ID leek er een storing te zijn. Ik zag alleen geen mogelijkheid om mijn mobiele nummer en IBAN in te vullen.  Ik heb wel mijn klantnummers ingevuld.  Hopelijk is dat voldoende. 

Ik hoor het graag. 

Groetjes Meredith 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat die bundel het wel doet! Je kunt het 06-nummer en de cijfers van de IBAN bij 'Persoonlijke opmerkingen’ zetten, daar heb je daar alle ruimte voor. Ik heb die gegevens ook nodig om alles erbij te kunnen pakken.

Ok. Ik heb de gegevens nu aangevuld 

Reputatie 7

Merci, ik zie de Super en Voordeellanden bundels beide staan inderdaad. De Supervoordeellanden bundel is nog onaangetast, de Voordeellanden bundel wel. Ik heb je daarom een eenmalige vergoeding gegeven voor de Supervoordeellanden bundel, op de volgende factuur zal die in mindering worden gebracht.

Goedemorgen Jasper,

 

Dat klopt. De Voordeellanden bundel kan ik gewoon gebruiken. Het ging inderdaad alleen om de Supervoordeellanden bundel die niet gebruikt kan worden.

 

Bedankt voor het oplossen!