Beantwoord

Problemen met mobiel. Storing in de mast?

  • 31 March 2023
  • 13 reacties
  • 167 keer bekeken

Sinds 17 maart heb ik problemen met mijn mobiel. Er is een storing bekend, namelijk problemen met de zendmast. Nu kan ik niet gebeld worden, zelf bellen of ze horen me niet als ik thuis ben.

Heb diverse klachten ingediend, maar ik hoor niets!

Ben er helemaal klaar mee, wil dus van mijn abonnement af zonder kosten 

Mvg,

 

Yvonne 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 April 2023, 08:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Yvonne190477 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je een storing hebt met je mobiele telefoon. 

Om welke omgeving gaat het? Ik zie namelijk op dit moment geen algemene mobiele storingen. 

Zou je ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

Hoi,

Ook vandaag weer gigantische problemen met bellen, ze kunnen mij niet horen, ik hoor degene wel. 

Ik heb mijn profiel ingevuld

Yvonne 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Yvonne190477 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de situatie doorgezet naar de mobiele technische dienst. Zij gaan hiermee aan de slag. 

Ze koppelen dit normaal gesproken ook terug. 

Mocht ik eerder iets horen dan deel ik het hier zo snel mogelijk. 

Goedemiddag,

Bedankt, ik ben benieuwd, want ik krijg nog nergens reactie op. 

Mail gestuurd naar opzeggen en een klacht ingediend, nooit een reactie.

En zojuist was ik onderweg naar huis aan het bellen, dat ging prima totdat ik de straat in kwam en op de oprit parkeerde, viel meteen weg! 

Mvg,

Yvonne 

Hoi Yvonne en @Rutger_ 

Ik denk dat je in Brandevoort Helmond woont, Yvonne? Heeeel veel mensen in de wijk hebben hier last van @Rutger_ En er is nog geen oplossing in zicht. De medewerkers bij kpn sturen ons steeds van het kastje naar de muur en doen gewoon hun sta daard riedeltje. Kan jij misschien out of the box denken @Rutger_ en ons echt verder helpen?

Hoi Sofie,

Inderdaad woon ik in Brandevoort.

Gisteren heb ik contact gehad met de KPN met veel geluk...., want dat was het enige telefoontje waarbij het goed ging, de rest vd dag niet. Laatste  nieuws is dat het waarschijnlijk pas 1 mei is opgelost! Maar idd standaard riedeltje.... 

Vindt dit niet kunnen! 

Je kan wel een vergoeding krijgen op het moment dat de storing is opgelost, want dan kan er pas een calculatie plaats vinden, maar vervroegd onder je contract uit niet!

@Rutger_ , idd kan jij ons niet helpen? 

Kan toch niet 1,5 maand storing hebben.

Kan de huisarts niet bereiken zo

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allen, ik zie dat de storing nog steeds open staat. 
Als je toestel het ondersteunt kun je Vowifi instellen zodat je via wifinetwerken kunt bellen.

Helaas heb ik geen inzage wanneer de storing opgelost gaat zijn.

Hoi Thomas,

Uiteraard heb ik dat geprobeerd, maar ook dat werkt bij mij niet.…

Wees gewoon coulant naar je klanten!

 

Reputatie 7
Badge +20

Dan heb ik helaas ook niet echt n andere oplossing op kpn.com/storing kun je voortgang van de storing inzien, ik zie dat de verwachte eindtijd momenteel 1 mei is.

Als je Vowifi niet werkt maar je toestel het wel ondersteunt kunnen we daar natuurlijk naar kijken.
Waar loop je precies vast?
Wat voor toestel gebruik je?
Als je wifi niet goed is moet onze wifimanager dit meestal wel op kunnen lossen.

Hoi,

Het is al een maand geleden dat ik een reactie heb gehad. De storing is nog steeds actief, waarschijnlijk duurt dit nu tot midden augustus! Mijn abonnement kan ik per 2 augustus verlengen, wat ik niet ga doen. Maar hoe zit het dan met mijn schadevergoeding?

 

Mvg,

 

Yvonne 

Voor wat betreft de compensatie staat op de website van Consuwijzer vermeld waar u recht op heeft. De kosten zijn eenvoudig te berekenen door uw abonnementskosten (zonder evt. afbetaling van een mobiele telefoon) te delen door 30 keer het aantal dagen dat de storing geduurd heeft.

Voor wat betreft uw klacht heeft u deze online via dit formulier ingediend?

Wellicht is het dan de moeite waard deze nog eens te versturen en de tips op deze pagina te hanteren, of te wel.. een in gebreke stelling sturen waarin u verwacht dat het probleem binnen een acceptabele termijn wordt opgelost.

 

Hoi,

Bedankt voor uw reactie. Ik hen net weer het formulier ingevuld. Ze nemen binnen 5 werkdagen contact op, alleen wordt dat moeilijk, want ze horen me niet....😅was de vorige keer ook. Na 2 pogingen zijn ze ermee gestopt!

 

Dus ja, afwachten

Vorige week zaterdag weer gebeld, want ik wordt niet teruggebeld.

Iemand gesproken die het compleet met me eens is, heeft een mail gestuurd en zou mij afgelopen donderdag terugbellen. Als hij mij niet kon bereiken, moest ik zelf bellen

Maar weer niets gehoord! 

Nu net weer gebeld, maar ook dat heeft zin, want je kunt niemand van de klachtenafdeling bellen.…

Ze zouden het weer terug koppelen naar die persoon, maar hopen dat dit gebeurt.

Het is te belachelijk voor worden.

Als ik nu mijn abonnement opzeg, moet ik €55-€60 betalen, dit is waarschijnlijk al de schadevergoeding uiteindelijk, dus KPN  doe toch niet zo moeilijk!!!!😡

Â