Beantwoord

Recommerce geeft aan dat ik documenten niet heb geupload en nu buiten de actie val

  • 17 May 2023
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

Hallo,

Vandaag kreeg ik eindelijk reactie van Recommerce dat zij de bonus van 75 Euro niet kunnen uitbetalen, omdat ik de benodigde documenten niet naar hen heb geupload. Actie is voorbij, dus ik maak geen kans meer, aldus de reactie van Recommerce. Ik ben ervan overtuigd alle benodigde documenten te hebben gestuurd via de “upload mijn documenten”  knop, maar kan dat niet bewijzen. Is dit het nu? Wel sneu hoor.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 31 May 2023, 17:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Chardet! Vervelend om te horen. Het inruilproces loopt volledig via Recommerce. Die hebben het recht om een inruil goed te keuren of af te wijzen. 

Dat gezegd hebbende, ik wil graag een poging wagen het toch nog in orde te maken. 

Wil je daarom je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

Ik heb de volgende gegevens van je nodig:

  • klantnummer
  • mobiel nummer
  • type telefoon dat je hebt ingestuurd
  • datum waarop je de telefoon hebt ingestuurd

Er is een kans dat ik op een later moment nog de meegestuurde documenten van je moet vragen. Als dit het geval is stuur ik je via privébericht een e-mailadres waar deze naartoe mogen. 

Bram, goedenavond,

ik krijg melding dat je een reactie hebt gestuurd? Zie ik niet.

ik had inmiddels wel al meteen mijn profiel aangemaakt na ons eerste contact.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Chardet! Vervelend om te horen. Het inruilproces loopt volledig via Recommerce. Die hebben het recht om een inruil goed te keuren of af te wijzen. 

Dat gezegd hebbende, ik wil graag een poging wagen het toch nog in orde te maken. 

Wil je daarom je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

Ik heb de volgende gegevens van je nodig:

  • klantnummer
  • mobiel nummer
  • type telefoon dat je hebt ingestuurd
  • datum waarop je de telefoon hebt ingestuurd

Er is een kans dat ik op een later moment nog de meegestuurde documenten van je moet vragen. Als dit het geval is stuur ik je via privébericht een e-mailadres waar deze naartoe mogen. 

Deze reactie had ik gestuurd. Ik mis alleen nog de datum waarop je de telefoon heb ingestuurd. En ik zie 2 nummers in je profiel. Zou je in de “Persoonlijke opmerkingen” willen laten weten om welk nummer het ging?

Dag Bram, ik heb het in de persoonlijke opmerkingen gezet. De datum, waarop de telefoon is ingestuurd is 20-01-2023 via DPD.NL met pakketnummer 04083118657531.

 

Vriendelijke groet,

Charles.

Reputatie 7
Badge +17

@Chardet ik heb het van onze kant nagevraagd. Maar op het moment dat Recommerce dit aangeeft kunnen wij daar niet tegenin gaan. Wat je nog kan proberen is via het formulier van Recommerce zelf dit aangeven. Maar ik wil eerlijk zijn in dat de kans op terugdraaien klein is. 🙁