Beantwoord

Samsung watch 5 LTE

  • 10 December 2022
  • 5 reacties
  • 1277 keer bekeken

Hi KPN,

Telefonisch heb ik tijdens afsluiten aangegeven dat mijn vrouw en ik beide nieuwe telefoons hadden gekocht en ook de stap hadden gemaakt naar een watch 5 LTE. Hierbij dus de vraag voor twee abonnementen met multisim, dit was mogelijk, werd mij destijds verteld. Helaas blijkt niets minder waar. Na bellen voor opheldering (kwam er uiteraard via de app niet uit gezien alleen Apple watch tot de mogelijkheden behoorde), kreeg ik te horen dat dit (nog) niet kon en dat ik dan maar het abonnement moet annuleren en ergens anders (T-Mobile) moest gaan kijken.. Vond het niet echt een toffe oplossing, maar snapte ook dat de dame achter de telefoon niet even een vinkje aan kon zetten om deze optie realiteit te maken. 
Nou snap ik dat niet al het personeel alles kan weten, ook zal er rond de Black Friday deals wat extra personeel zijn aangesproken die allicht niet dusdanig op hoogte waren van alle (niet) mogelijkheden die KPN te bieden had (heeft). Blijft alleen toch jammer. Vond zelf de vraagstelling niet dermate uitdagend voor een personeelslid om hier op mis te grijpen.

Wat nu dus resteert is een oplossing!
Gezien ook de meerdere vragen op dit forum.. Kunnen jullie alsjeblieft een vuurpijl (het is tenslotte bijna oud en nieuw) binden aan de zin/twijfel/kosten baten analyse, om dit tot grotere hoogtes te brengen en bij de juiste mensen (AI?) onder ogen te krijgen? Zodat hier een gepast budget voor vrijgemaakt kan worden en deze casus tot een succesvol einde kan worden gebracht en daardoor veel mensen er een tweede keus er bij hebben? Voor de zekerheid, nu is (even porren hoor) T-Mobile nog de enige provider die zowel Apple als Samsung smart watch ondersteunt. 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 15 December 2022, 13:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Joey Watch5 LTE ,

Zit je nog binnen de veertien dagen bedenktijd? Ruil je toestel dan bij de verkoper (KPN ?) om voor een IPhone. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Joey Watch5 LTE! Ik snap je verzoek. Maar kan je in dit geval niet tegemoetkomen. 

Ondersteuning voor de Samsung smartwatch is wel iets dat we willen. Maar er is nog geen datum voor bekend. Het is dus niet iets dat we binnenkort introduceren helaas. 🙁

 

Blijkbaar wil KPN, niet meer innovere. Of ze hebben teveel klanten. Tuurlijk kan je ook bellen met je tel.aan,dit heb ik nog nergens als antwoord teruggezien.

maar this niet de bedoeling dat ik En mijn tel.En mijn smartwatch moet meenemen. 

Ik wilde dus ook LTE watch kopen maar dat heeft dus geen zin bij KPN vind dit wel echt heel jammer van KPN, niet voor de Samsung maar wel voor de iPhone, worden ze gesponsord door hun ofzo. En ik snap niet waarom niet. Het is bij T-Mobile toch wel mogelijk?

Echt jammer

 

Dit vond ik net op internet:" Omdat zo veel merken smartphones op Android draaien, heeft Android de meeste gebruikers. Wereldwijd is dat zelfs 72% van alle smartphones, met 27% voor iOS. In Nederland is het verschil iets minder groot: Android heeft 61% gebruikers en iOS 38%."

 

Groet Ruben

Persoonlijk denk ik dat KPN toonaangevend moet zijn in Nederland vwb mobiele telefonie ed, maar ze laten dat beslist niet zien.

Ronduit belachelijk zoals ze met dit onderwerp omgaan, ze laten hun klanten gewoon vallen en geven beslist geen duidelijkheid, ben al vele jaren KPN klant omdat ik voor 't beste ga (dacht ik), hiermee kom ik toch bedrogen uit. (arrogantie ten top)

Zit er serieus over na te denken om toch maar over te stappen naar andere provider aan 't eind van deze contract periode. 

T'is niet anders.