Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Nummer en gegevens achtergelaten, zie de sms graag tegemoet. 

Reputatie 2

Mij graag ook op de lijst toevoegen.
Kan ik hier ook updates over ontvangen?

Zojuist telefonisch contact gehad met de helpdesk. Zij erkennen het probleem, maar kunnen niet vertellen wanneer het probleem opgelost word. Dit kan dus net zo goed nog maanden duren..

Ze gaven overigens aan dat KPN niet moeilijk doet over het eerder opzeggen van een abonnement. Iemand ervaring met andere providers? Voor zowel thuis als mobiel? Zit al 20 jaar bij KPN maar dit kan gewoon niet 😊 

Let er wel op dat je dan niet naar een provider gaat die op het kpn netwerk zit. Anders heb je een hele grote kans dat je dezelfde problemen gaat ervaren op de iPhone 11. Via Google kun je zo vinden welke provider welk netwerk gebruikt. 

@Laila.e, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan zet ik je op de lijst. 

Ik heb m’n profiel nu van gegevens voorzien!

Reputatie 7
Badge +20

@BasDoms je staat op de lijst.

 

@Laila.e, jij ook. 

Reputatie 2

Mij graag ook op de lijst toevoegen.
Kan ik hier ook updates over ontvangen?

Zojuist telefonisch contact gehad met de helpdesk. Zij erkennen het probleem, maar kunnen niet vertellen wanneer het probleem opgelost word. Dit kan dus net zo goed nog maanden duren..

Ze gaven overigens aan dat KPN niet moeilijk doet over het eerder opzeggen van een abonnement. Iemand ervaring met andere providers? Voor zowel thuis als mobiel? Zit al 20 jaar bij KPN maar dit kan gewoon niet 😊 

Volgens moderator @Sanne_M  moet je je ook telefonisch op kunnen geven voor compensatie en updates.

En dit is de 1e melding dat tussentijds opzeggen, zonder extra kosten neem ik aan, mogelijk zou zijn. Kan iemand van KPN dat bevestigen?

 

Telefonisch was niet mogelijk wist de dame aan de telefoon te vertellen 😅

---------------------------------------------------------------

 

@Vaas87, je staat op de lijst. Verder kan je enkel opzeggen wanneer je buiten contract zit. Of een maandelijks opzegbaar contract hebt. 



Dat is niet wat jouw collega telefonisch aangaf. Zij wist me te vertellen dat er heel coulant mee om word gegaan en er ook al diverse contracten opgezegd zijn.
​​​​​​------------------------------------------------------------------

 

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

 

Probleem heeft wel met het KPN netwerk te maken. Ik heb zakelijk een andere provider, als ik die simkaart in mijn iPhone 11 stop heb ik gewoon 4G. Provider zit inderdaad niet op het KPN netwerk.

 

 

 

Reputatie 7

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Probleem heeft wel met het KPN netwerk te maken. Ik heb zakelijk een andere provider, als ik die simkaart in mijn iPhone 11 stop heb ik gewoon 4G. Provider zit inderdaad niet op het KPN netwerk.

Dat wil nog niet zeggen dat de oorzaak van het probleem ook in het KPN netwerk moet liggen. Het kan best zijn dat een aanpassing in de netwerkconfiguratie van KPN een bug in de modemchip van de iPhone 11 (en SE 2020) bloot legt.

Ik heb ook al maanden problemen met de bereikbaarheid. Via een collega werd ik op dit forum gewezen ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd aan mijn profiel.

 

groet, Marloes

Geachte, sinds iig augustus ervaar ik ook problemen met het verbinden met het internet buiten wifi bereik met mijn iphone 11. Als in zeer traag tot geen internet. Ook e-mail en whatsapp komen dus niet door - zo kan ik buitenshuis of buiten kantoor niet mobiel werken en ik lijd hierdoor (dan ook) schade. Ik begrijp, gelet op de vele topics in het forum, dat KPN het probleem erkent, maar dat er nog altijd geen oplossing is. Dat is onacceptabel voor mij. Voor zover vereist stel ik KPN hierbij dan ook formeel in gebreke en verzoek ik jullie om omgaand (binnen 5 dagen na heden) ofwel dit probleem met de iphone 11 op te lossen danwel mij anderszins een goed voorstel te doen om hier uit te komen, bij gebreke waarvan ik mij uitdrukkelijk alle rechten voobehoud.

 

Met vriendelijke groet, 

Arjen Hendriks 

Reputatie 7
Badge +20

@Marloes92. Je staat er op. 

Mij graag ook op de lijst toevoegen.
Kan ik hier ook updates over ontvangen?

Zojuist telefonisch contact gehad met de helpdesk. Zij erkennen het probleem, maar kunnen niet vertellen wanneer het probleem opgelost word. Dit kan dus net zo goed nog maanden duren..

Ze gaven overigens aan dat KPN niet moeilijk doet over het eerder opzeggen van een abonnement. Iemand ervaring met andere providers? Voor zowel thuis als mobiel? Zit al 20 jaar bij KPN maar dit kan gewoon niet 😊 

Volgens moderator @Sanne_M  moet je je ook telefonisch op kunnen geven voor compensatie en updates.

En dit is de 1e melding dat tussentijds opzeggen, zonder extra kosten neem ik aan, mogelijk zou zijn. Kan iemand van KPN dat bevestigen?

 

Telefonisch was niet mogelijk wist de dame aan de telefoon te vertellen 😅

---------------------------------------------------------------

 

@Vaas87, je staat op de lijst. Verder kan je enkel opzeggen wanneer je buiten contract zit. Of een maandelijks opzegbaar contract hebt. 



Dat is niet wat jouw collega telefonisch aangaf. Zij wist me te vertellen dat er heel coulant mee om word gegaan en er ook al diverse contracten opgezegd zijn.
​​​​​​------------------------------------------------------------------

 

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

 

Probleem heeft wel met het KPN netwerk te maken. Ik heb zakelijk een andere provider, als ik die simkaart in mijn iPhone 11 stop heb ik gewoon 4G. Provider zit inderdaad niet op het KPN netwerk.

 

 

 

@Sanne_M  graag reactie:
@Vlijm Telefonisch kun je het ook melden. Sinds wanneer dit is weet ik niet exact, maar het kan. 🙂 

Reputatie 7
Badge +20

Telefonisch kan er gewoon melding gedaan worden door de collega. 

En opzeggen kan niet wanneer je binnen contract zit. Alleen buiten contract of wanneer je een maandelijks opzegbaar contract hebt. 

Reputatie 2

Telefonisch kan er gewoon melding gedaan worden door de collega. 

En opzeggen kan niet wanneer je binnen contract zit. Alleen buiten contract of wanneer je een maandelijks opzegbaar contract hebt. 

 

Dan zitten jullie wederom keurig op één lijn! 👏

Reputatie 4
Badge

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Ik kan me voorstellen van wel. Het is toch schandalig hoe de betrokkenen aan het lijntje gehouden worden.

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

 

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

😂😂😂

Reputatie 4
Badge
 

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

😂😂😂

Mag je om lachen 🤷🏼‍♀️, maar ik denk echt dat het zo werkt. 

Waarom denk je anders, dat de info zo summier is? Omdat het ze niet interesseert? Omdat ze deze "paar" klanten liever kwijt dan rijk zijn? Of omdat ze iedereen hier willen pesten? 

Ik weet zeker dat er een reden achter zit. Hoe vervelend ik die ook vind, want ook ik heb deze problemen met mijn iPhone 11.

Reputatie 6
Badge +3
 

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

😂😂😂

Mag je om lachen 🤷🏼‍♀️, maar ik denk echt dat het zo werkt. 

Waarom denk je anders, dat de info zo summier is? Omdat het ze niet interesseert? Omdat ze deze "paar" klanten liever kwijt dan rijk zijn? Of omdat ze iedereen hier willen pesten? 

Ik weet zeker dat er een reden achter zit. Hoe vervelend ik die ook vind, want ook ik heb deze problemen met mijn iPhone 11.

Uiteindelijk draait het om geld..

 

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

😂😂😂

Mag je om lachen 🤷🏼‍♀️, maar ik denk echt dat het zo werkt. 

Waarom denk je anders, dat de info zo summier is? Omdat het ze niet interesseert? Omdat ze deze "paar" klanten liever kwijt dan rijk zijn? Of omdat ze iedereen hier willen pesten? 

Ik weet zeker dat er een reden achter zit. Hoe vervelend ik die ook vind, want ook ik heb deze problemen met mijn iPhone 11.

Sorry, maar ik dacht echt dat je een grapje maakte. 😊

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 11! Ik heb mijn profiel aangevuld.

Ik heb sinds juli ook problemen met mijn ontvangst. Ik heb een Iphone 11, en het word nu wel echt vervelend, ik kan niet eens navigeren als ik in de auto zit omdat ik geen bereik heb. 

Reputatie 2

Is dit probleem eigenlijk al eens bij Kassa van BNNVARA gemeld? Misschien komt er eindelijk eens een fatsoenlijke (tijdelijke) oplossing als er wat media aandacht bij komt kijken.

Is dit probleem eigenlijk al eens bij Kassa van BNNVARA gemeld? Misschien komt er eindelijk eens een fatsoenlijke (tijdelijke) oplossing als er wat media aandacht bij komt kijken.

Wie of wat houd je tegen?

Reputatie 6
Badge +3

Is dit probleem eigenlijk al eens bij Kassa van BNNVARA gemeld? Misschien komt er eindelijk eens een fatsoenlijke (tijdelijke) oplossing als er wat media aandacht bij komt kijken.

Wie of wat houd je tegen?

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/kpn-netwerkproblemen-icm-iphone-11

Is dit probleem eigenlijk al eens bij Kassa van BNNVARA gemeld? Misschien komt er eindelijk eens een fatsoenlijke (tijdelijke) oplossing als er wat media aandacht bij komt kijken.

Wie of wat houd je tegen?

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/kpn-netwerkproblemen-icm-iphone-11

Dit is een vraag op het Kassa forum. Daar doet de redactie niets mee.

Naar de redactie:

Contact met Kassa

Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.

Of naar de belbus:

Mail de Belbus

Kom je er niet uit met een bedrijf en wil je contact met de Belbus? Mail dan je verhaal inclusief correspondentie naar belbus@bnnvara.nl.

Gaarne mij eveneens op de vergoedingslijst te zetten.

Reputatie 6
Badge +2
 

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

😂😂😂

Mag je om lachen 🤷🏼‍♀️, maar ik denk echt dat het zo werkt. 

Waarom denk je anders, dat de info zo summier is? Omdat het ze niet interesseert? Omdat ze deze "paar" klanten liever kwijt dan rijk zijn? Of omdat ze iedereen hier willen pesten? 

Ik weet zeker dat er een reden achter zit. Hoe vervelend ik die ook vind, want ook ik heb deze problemen met mijn iPhone 11.

Sorry, maar ik dacht echt dat je een grapje maakte. 😊

Logisch, de manier waarop KPN hiermee omgaat is lachwekkend en daar kun je toch ook niet meer serieus op reageren… Er zou toch ook allang een tijdelijke oplossing aangeboden moeten zijn aan alle gedupeerden om iedereen in ieder geval voorlopig te helpen. En dit forum als belangrijkste communicatie middel en verder van het kastje naar de muur… dan blijft er niets anders over dan 😂😂🙃