Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 11! Ik heb mijn profiel aangevuld.

@Erik.W Goed dat je het aankaart. Ik heb je op de lijst gezet!

 

@XMelis  @ditismijngebruikersnaam  Ik wil jullie ook graag aan de lijst toevoegen, we hebben alleen nog geen gegevens van jullie. Vullen jullie je forumprofiel in en geef je dan hier een seintje?

Zelfde probleem en voor volledigheid hier reactie op dit topic. Maar sta al op de lijst.

Groet Mark

Reputatie 1

Inmiddels heb ik via mijn werkgever een vervangende iPhone 11 ontvangen. (deze wordt zowel zakelijk als privé gebruikt via e-sim en fysieke sim van KPN).
Zelfde iOS versie, Zelfde Modelnummer, serienummers verschillen. Toestel werkt naar behoren en heb gewoon 4g a ca. 100 mbps.

Beide toestellen zijn in mijn bezit, mocht iemand, KPN, Iets willen vergelijken. 

Reputatie 6
Badge +2

Krijg steeds meer het gevoel dat de betreffende groep gedupeerden niet groot genoeg is voor een “haal alles uit de kast actie” 

dagwaarde toestel zal ongeveer driehonderd Euro zijn en de abonnementskosten gemiddeld 30 Euro per mnd dan kan KPN al deze gedupeerden voordeliger een klein jaar aan het lijntje houden, dan een heleboel gedupeerden nu te helpen met een directe oplossing, door vandaag… de dagwaarde + een paar maand abbo kosten te vergoeden, waarmee KPN dan direct een oplossing biedt aan diegenen die niet willen/ kunnen wachten of inmiddels zelfs al een ander toestel hebben aangeschaft.

Reputatie 2

@kpn hallo!!!! 
 

is er al enige voorruitgang!!!

misschien dat jullie mij kunnen bellen!? 
 

ik heb waarschijnlijk de oplossing!!!!

Reputatie 6
Badge +3

@kpn hallo!!!! 
 

is er al enige voorruitgang!!!

misschien dat jullie mij kunnen bellen!? 
 

ik heb waarschijnlijk de oplossing!!!!

Vertel vertel!!

Goedemorgen.

De problemen hierboven beschreven komen bij mijn telefoon helaas ook voor.

Slecht/geen mobiel internet.


Svp bevestigen wanneer een oplossing te verwachten is.

 

Inmiddels heb ik via mijn werkgever een vervangende iPhone 11 ontvangen. (deze wordt zowel zakelijk als privé gebruikt via e-sim en fysieke sim van KPN).
Zelfde iOS versie, Zelfde Modelnummer, serienummers verschillen. Toestel werkt naar behoren en heb gewoon 4g a ca. 100 mbps.

Beide toestellen zijn in mijn bezit, mocht iemand, KPN, Iets willen vergelijken. 

Wil je, bv na een week, melden of dat zo blijft op de nieuwe IPhone 11?

Ook ik heb hier helaas last van. Constant wegvallende verbinding tijdens het bellen.

Ook ik heb sinds juli problemen met het bereik. Soms 1 streepje soms helemaal geen bereik en dan weer voldoende bereik.

Maar meeste tijd slecht tot geen bereik via 4G

 

mvg,

Bas

Reputatie 7

Inmiddels heb ik via mijn werkgever een vervangende iPhone 11 ontvangen. (deze wordt zowel zakelijk als privé gebruikt via e-sim en fysieke sim van KPN).
Zelfde iOS versie, Zelfde Modelnummer, serienummers verschillen. Toestel werkt naar behoren en heb gewoon 4g a ca. 100 mbps.

Dit is dus precies waarom ik het vermoeden heb dat de oorzaak van dit issue toch in de iPhone 11 zou kunnen blijken te zitten. Ik kan me niet voorstellen dat KPN verschillende netwerkprofielen/configuraties hanteert voor de iPhone 11's. Dat zou betekenen dat in jouw situatie het enige verschil dan toch de iPhone 11 zelf is en dat betekent dat ook Apple hier nauw bij betrokken moet zijn.

Reputatie 6
Badge +3

Apple helpdesk zo net…

kpn?????

 

Reputatie 7

Apple helpdesk zo net…

Dat is natuurlijk prima te verklaren. Ook bij Apple zal het, net als bij KPN, absoluut zo zijn dat de helpdesk alleen ingelicht wordt over activiteiten, beslissingen en procedures als het noodzakelijk is om die met de klant te kunnen communiceren.

Ik kan me heel goed voorstellen dat de samenwerking tussen KPN en Apple t.a.v. dit issue de helpdesk (nog) niet bereikt heeft.

Reputatie 6
Badge +3

Apple helpdesk zo net…

Dat is natuurlijk prima te verklaren. Ook bij Apple zal het, net als bij KPN, absoluut zo zijn dat de helpdesk alleen ingelicht wordt over activiteiten, beslissingen en procedures als het noodzakelijk is om die met de klant te kunnen communiceren.

Ik kan me heel goed voorstellen dat de samenwerking tussen KPN en Apple t.a.v. die issue de helpdesk (nog) niet bereikt heeft.

Jij weet altijd alles goed te verklaren…

Al 8 weken

Ik ervaar dezelfde problemen. Ik heb het formulier en mijn gegevens aangevuld

Reputatie 7
Badge +20

@IPhone11_Cor 
@Roller 
@Bas50 

Willen jullie je profiel invullen en hier even een seintje geven? Dan zetten we jullie op de lijst.

@LisaBaeten ik zet je op de lijst!

Reputatie 2

Hi,

Voor de mensen die iOS 16 al hebben geïnstalleerd.

Heeft deze update geen effect en blijven de problemen hetzelfde? Of maakt deze update de situatie erger? 

Reputatie 2

Hi,

Voor de mensen die iOS 16 al hebben geïnstalleerd.

Heeft deze update geen effect en blijven de problemen hetzelfde? Of maakt deze update de situatie erger? 

 

Effect blijft hetzelfde. 

Reputatie 2

Hi,

Voor de mensen die iOS 16 al hebben geïnstalleerd.

Heeft deze update geen effect en blijven de problemen hetzelfde? Of maakt deze update de situatie erger? 

 

Effect blijft hetzelfde. 

Tnx!

Hi,

Voor de mensen die iOS 16 al hebben geïnstalleerd.

Heeft deze update geen effect en blijven de problemen hetzelfde? Of maakt deze update de situatie erger? 

Meermalen gestelde vraag. Vraag en antwoord mag wel in vastgezette reactie van  @Alexandra.

Ik heb ook sinds juli geen 4G op mijn iPhone 11, krijg ook melding E te staan. Zie dat ik helaas niet de enige ben. Hopelijk komt er snel een oplossing, wordt nu wel heel vervelend! 

Reputatie 6
Badge +3

Apple helpdesk zo net…

kpn?????

 

Misschien wil iemand van KPN hier op reageren of blijft het bij negeren?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb ook sinds juli geen 4G op mijn iPhone 11, krijg ook melding E te staan. Zie dat ik helaas niet de enige ben. Hopelijk komt er snel een oplossing, wordt nu wel heel vervelend! 

Hi @Katja48, welkom hier. 

Ik heb je ook op de lijst gezet om updates te krijgen, voor nu is het even afwachten. Meer kan er helaas niet van maken. 

Ik wil graag op de lijst: al weken zelfde probleem met iphone 11 (problemen met bellen en 4g)

@Sanne_M  sta ik inmiddels op de lijst?

Ik wil graag op de lijst: al weken zelfde probleem met iphone 11 (problemen met bellen en 4g)

@Sanne_M  sta ik inmiddels op de lijst?

@Alex_P kun je mij op de lijst zetten?