Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 3

Inmiddels heb ik via mijn werkgever een vervangende iPhone 11 ontvangen. (deze wordt zowel zakelijk als privé gebruikt via e-sim en fysieke sim van KPN).
Zelfde iOS versie, Zelfde Modelnummer, serienummers verschillen. Toestel werkt naar behoren en heb gewoon 4g a ca. 100 mbps.

Beide toestellen zijn in mijn bezit, mocht iemand, KPN, Iets willen vergelijken. 

modem firmware ook hetzelfde?

Zie trouwens nu pas dat ik een andere firmware versie heb als toen de problemen begonnen; 4.00.00. Die is waarschijnlijk met IOS 16 meegekomen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil graag op de lijst: al weken zelfde probleem met iphone 11 (problemen met bellen en 4g)

@Sanne_M  sta ik inmiddels op de lijst?

@Alex_P kun je mij op de lijst zetten?

 

@Karelme, je staat erin. We houden je op de hoogte. 

Ook hier al vele weken geen internet (4G). Meestal staat er E in beeld. Bij de KPN winkel geweest. Advies is wachten tot een nieuwe update vanuit Apple. 

Ook ik heb al vele weken geen 4G, meerendeel van de dag staat de E in beeld. Bij de KPN winkel geweest, gaven het advies om te wachten op de volgende update van Appel. Inmiddels 2 updates verder en geen verandering helaas.

Nummer zojuist aangemeld zoals beschreven.

Reputatie 7
Badge +24

@DaisyKikkert Ik heb je ook op onze lijst gezet zodat je op de hoogte wordt gehouden van de vordering en ook voor de vergoeding. 

Ook hier al vele weken geen internet (4G). Meestal staat er E in beeld. Bij de KPN winkel geweest. Advies is wachten tot een nieuwe update vanuit Apple. 

Die hebben we nog niet gehoord.

Creatieve winkel medewerker.

 

Ik heb hetzelfde probleem. Jammere is dat kpn hiervan mij niets melden en ik dus al weken met dit probleem zit. Nieuwe simkaart gekregen, maar niets helpt. Ik wil graag voor compensatie in aanmerking komen. 

Wanneer wordt het probleem op gelost door Apple of kpn. Stop net naar elkaar te wijzen. Wie vergoed mijn niet functionerend netwerk, waardoor ik mijn werk niet fatsoenlijk kan doen. Als het probleem Apple is vervang deze serie, als het probleem kpn is neem je verantwoordelijkheid. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb hetzelfde probleem. Jammere is dat kpn hiervan mij niets melden en ik dus al weken met dit probleem zit. Nieuwe simkaart gekregen, maar niets helpt. Ik wil graag voor compensatie in aanmerking komen. 

Hi Sny, ik heb je op onze lijst. Je krijgt voortaan ook alle updates. 

Hier ook sinds eind juli geen tot zeer slechte verbinding. Vaak een E. Telefoon is van mijn dochter en zij heeft dan geen bereik buiten. Niet veilig. Vanavond nog gebeld met kpn, kreeg alleen te horen dat ik de instellingen opnieuw moest instellen. Maar helaas, werkt nu alweer niet. Schijnbaar een bekend probleem maar medewerker wist het niet.

Graag ook op de lijst.

P.s ook de update naar iOS 16 werkt niet, ook in het buitenland hetzelfde probleem. Helaas klantenservice is vaak onbereikbaar, dus kpn heeft gewoon geen idee hoe het op te lossen

Reputatie 4
Badge +1

Wanneer wordt het probleem op gelost door Apple of kpn. Stop net naar elkaar te wijzen. Wie vergoed mijn niet functionerend netwerk, waardoor ik mijn werk niet fatsoenlijk kan doen. Als het probleem Apple is vervang deze serie, als het probleem kpn is neem je verantwoordelijkheid. 

Ik ben bang dat je voor eigen oplossing moet zorgen om te kunnen werken.

Dus andere telefoon of andere provider 😅 

Reputatie 5
Badge +2

Apple helpdesk zo net…

kpn?????

 

Misschien wil iemand van KPN hier op reageren of blijft het bij negeren?

En de keuze is geworden… NEGEREN….

hoe verrassend…

Reputatie 6
Badge +2

Apple helpdesk zo net…

kpn?????

 

Misschien wil iemand van KPN hier op reageren of blijft het bij negeren?

En de keuze is geworden… NEGEREN….

hoe verrassend…

Lijkt me een zeer relevante vraag, toch KPN . . . ? ? ? 

Goedemorgen,

Het valt mij op dat 4G voor 7 uur in de ochtend prima werkt. Daarna begint het te storen en gaat het het netwerk regelmatig over naar E.

 

wellicht helpt dit met het zoeken naar de oorzaak.

 

Groet,

PJ

 

Reputatie 6
Badge +3

Goedemorgen,

Het valt mij op dat 4G voor 7 uur in de ochtend prima werkt. Daarna begint het te storen en gaat het het netwerk regelmatig over naar E.

 

wellicht helpt dit met het zoeken naar de oorzaak.

 

Groet,

PJ

 

Nee hoor 

vanmorgen stukje gereden net voor 6 en gewoon de bijna vertrouwde E

Maar niet getreurd KPN komt vandaag met het verlossende woord.

We kunnen immers onze trouwe klanten niet langer teleurstellen.

Reputatie 2

Internet en tv overgesloten naar een andere provider en gister mijn abonnement noodgedwongen afgekocht en overgesloten naar een andere provider. 
Het feit dat de kinderopvang mij niet eens kan bereiken als er iets met mijn zoontje is is natuurlijk van de zotte.

Als het probleem ooit verholpen is krijg ik uiteraard graag mijn geld terug, want ik heb nu alsnog betaald tot half januari. Ik sta al op de lijst, dus graag houden zo. 
 

Zodra mijn man zijn abonnement afloopt zal hij deze ook oversluiten naar een andere provider. 

Reputatie 4
Badge +1

Er kunnen zaken misgaan en daar alle begrip voor. Maar de wijze waarop KPN deze storing oppakt is beneden alle peil. Op geen enkele wijze worden klanten geholpen met hun acute probleem (behalve ooit in de toekomst terugstorting betaalde abonnementskosten). Ze moeten zich diep schamen! 

@PME

@Miriam28

@Marc Els.

@Waijenberg

Helaas is de inbreng van KPN in dit topic alleen nog maar sorry zeggen, en mensen op een of andere lijst zetten.

Ze negeren alle andere vragen en inbreng.

Ik denk zelfs dat ze die uit schaamte “blocken”. Het moet ook wel heel frusterend voor hen zijn om klanten en hun problemen, in opdracht, maanden te negeren.

…….

Apple heeft al erkend dat het probleem bij hen zit na een update van de 11. Helaas willen of kunnen ze die update niet terugdraaien

……...

 

Op verzoek moderator verplaatst naar dit topic:

@PeterG

Heb je een linkje naar deze info?

Dat zal aan heel wat discussie een eind maken.

Apart dat de moderators deze info niet in dit topic delen.

Reputatie 7

Heeft iemand dit al eens gedaan?

 

Reputatie 4
Badge

…….

Apple heeft al erkend dat het probleem bij hen zit na een update van de 11. Helaas willen of kunnen ze die update niet terugdraaien

……...

 

Op verzoek moderator verplaatst naar dit topic:

@PeterG

Heb je een linkje naar deze info?

Dat zal aan heel wat discussie een eind maken.

Apart dat de moderators deze info niet in dat topic delen.

@Vlijm Als dit werkelijk zo is, dan is dat niet zo apart hoor. Denk je nou echt, dat kpn in het openbaar en op “papier” naar Apple gaat verwijzen en daar de schuld neerlegt? Zou niet chique zijn en denk niet dat Apple daar heel erg blij van wordt. Ik werk zelf bij een grote multinational en het zou me niets verbazen als daar afspraken over gemaakt zijn. Er staat niet voor niets “toestelleverancier”. Tip: Lees eens tussen de regels door… 

Reputatie 6
Badge +2

Uiteindelijk vindt ik persoonlijk het technische vraagstuk en oorzaak niet interessant, want KPN is toch de distributeur van het toestel en verkoopt abonnementen om gebruik te maken van het netwerk en neemt daarmee dan de verantwoordelijkheid dit zonder problemen voor deze betalende klant uit te voeren. Of kan iemand iets vinden in de kleine letters dat ze hun probleem kunnen doorschuiven naar Apple, want als dat zo is kunnen we hier stoppen met het trekken aan dit dooie paard… en met Apple aan de slag gaan… of zou eigenlijk toch KPN dat moeten doen… 

En ook na installatie van iOS 16 niet opgelost, blijkbaar wil geen van beide toegeven wat het probleem ligt met als gevolg dat de gebruiker de dupe is