Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Al sinds juli nu al maanden last van steeds wegvallende netwerkverbinding op mijn Iphone 11

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic hierover

Reputatie 2

2 dagen geleden overgestapt naar een andere provider. Helaas kan ik inmiddels concluderen dat dit het bereik/verbindingsprobleem niet heeft opgelost. Op meerdere locaties geweest, maar nog steeds springt het netwerk naar E. Ik lijk wel beter bereikbaar als mensen mij bellen, maar het internet werkt dus nog steeds niet goed. Ik ga dan toch maar een nieuwe telefoon bestellen. Heb alles geprobeerd, maar een nieuwe telefoon lijkt de enige oplossing. 

Reputatie 7
Badge +19

@GvH-Bunnik We hebben jouw bericht verplaatst naar dit algemene topic over de verbindingsproblemen met de iPhone 11. Jammer om te lezen dat jij hier ook tegen aan loopt. In het gepinde bericht bovenin vind je de informatie die we zover voor je hebben. Ik voeg je ook toe aan onze lijst, zodat je voortaan zo gauw er nieuws is dit ook per sms ontvangt.

Reputatie 3
Badge

Wanneer hebben jullie allemaal voor het laatst een sms gehad?

Reputatie 4
Badge +1

Wanneer hebben jullie allemaal voor het laatst een sms gehad?

16 september is bij mij de laatste 

Reputatie 3
Badge

Wanneer hebben jullie allemaal voor het laatst een sms gehad?

16 september is bij mij de laatste 

Oh oke, die van mij ook maar das al ff geleden natuurlijk.. is er dan echt niks over te zeggen kpn??

Reputatie 4
Badge +1

2 dagen geleden overgestapt naar een andere provider. Helaas kan ik inmiddels concluderen dat dit het bereik/verbindingsprobleem niet heeft opgelost. Op meerdere locaties geweest, maar nog steeds springt het netwerk naar E. Ik lijk wel beter bereikbaar als mensen mij bellen, maar het internet werkt dus nog steeds niet goed. Ik ga dan toch maar een nieuwe telefoon bestellen. Heb alles geprobeerd, maar een nieuwe telefoon lijkt de enige oplossing. 

Vodafone (prepaid sim) werkte bij mij ook helaas niet. Gaf nog steeds dezelfde problemen.
Ik wil eigenlijk ook wel de 11 inruilen en ander toestel uitzoeken, maar mensen in mijn omgeving zeggen dat ik bij Belsimpel moet vragen naar de garantie. 
Daar heb ik mijn toestel gekocht. Grote kans dat die mij naar KPN verwijzen.. 
Ik word steeds chagrijniger hiervan 😡

133 pagina's ondertussen, en KPN komt nog steeds niet verder dan: “je staat op de lijst” en “geen nieuws”.

Waarschijnlijk hebben ze over 6 maanden nog ‘geen oplossing’ 😭

En dan komt er ook geen compensatie, want die komt er pas als er een oplossing is.

2 dagen geleden overgestapt naar een andere provider. Helaas kan ik inmiddels concluderen dat dit het bereik/verbindingsprobleem niet heeft opgelost. Op meerdere locaties geweest, maar nog steeds springt het netwerk naar E. Ik lijk wel beter bereikbaar als mensen mij bellen, maar het internet werkt dus nog steeds niet goed. Ik ga dan toch maar een nieuwe telefoon bestellen. Heb alles geprobeerd, maar een nieuwe telefoon lijkt de enige oplossing. 

Vodafone (prepaid sim) werkte bij mij ook helaas niet. Gaf nog steeds dezelfde problemen.
Ik wil eigenlijk ook wel de 11 inruilen en ander toestel uitzoeken, maar mensen in mijn omgeving zeggen dat ik bij Belsimpel moet vragen naar de garantie. 
Daar heb ik mijn toestel gekocht. Grote kans dat die mij naar KPN verwijzen.. 
Ik word steeds chagrijniger hiervan 😡

@Charlot32 
Als je toestel nu onbruikbaar is kan je overwegen hem naar Belsimpel te sturen.  Met beroep op garantie. Toestel werkt niet naar behoren met 2 verschillende sim kaartjes.

Reputatie 3

Wanneer hebben jullie allemaal voor het laatst een sms gehad?

16 september 🙄

Reputatie 1

Aan de reacties te lezen lijkt het eerder een probleem vanuit Apple dan van KPN… mensen die overstappen naar andere providers en nog steeds dezelfde problemen ervaren. Heb zelf maar een nieuwe iPhone gekocht, maar eigenlijk is het te gek voor woorden. 

Na 2 maanden van bellen, klachten indienen terug gebeld worden meerdere malen langs de kpn winkels gegaan. Vandaag besloten om mijn rechtsbijstand in te schakelen.

 

ik betaal al twee maanden voor diensten die ze niet kunnen leveren.

De welbekende iPhone 11 zonder 4 G

schandalig dat een miljarden bedrijf als kpn zo met zijn klanten/klachten om gaat..! 
 

Dan maar procederen om mijn recht te halen.

Ik ben nu op Schiphol en ik heb ineens geen problemen meer met mijn verbinding. En ik zit 100% niet op WiFi. Denk dat dit een goede check kan zijn: wat is het verschil in netwerk setup bij Schiphol.

Reputatie 2

We zijn inmiddels 10 weken verder. Kom eens een keer met een duidelijke update! Snap dat het misschien moeilijk op te lossen is maar de communicatie is wel erg bedroevend. 


 

Beste KPN,

ook ik heb dit probleem en sluit me aan bij bovenstaande groep. Zie graag de compensatie maar vooral de oplossing tegemoed!

 

Gr

Niek

Reputatie 4
Badge +1

2 dagen geleden overgestapt naar een andere provider. Helaas kan ik inmiddels concluderen dat dit het bereik/verbindingsprobleem niet heeft opgelost. Op meerdere locaties geweest, maar nog steeds springt het netwerk naar E. Ik lijk wel beter bereikbaar als mensen mij bellen, maar het internet werkt dus nog steeds niet goed. Ik ga dan toch maar een nieuwe telefoon bestellen. Heb alles geprobeerd, maar een nieuwe telefoon lijkt de enige oplossing. 

Vodafone (prepaid sim) werkte bij mij ook helaas niet. Gaf nog steeds dezelfde problemen.
Ik wil eigenlijk ook wel de 11 inruilen en ander toestel uitzoeken, maar mensen in mijn omgeving zeggen dat ik bij Belsimpel moet vragen naar de garantie. 
Daar heb ik mijn toestel gekocht. Grote kans dat die mij naar KPN verwijzen.. 
Ik word steeds chagrijniger hiervan 😡

@Charlot32 
Als je toestel nu onbruikbaar is kan je overwegen hem naar Belsimpel te sturen.  Met beroep op garantie. Toestel werkt niet naar behoren met 2 verschillende sim kaartjes.

Ja wil ik op zich ook wel proberen, maar ben bang dat het dan nog niks oplevert 😅

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ngterhorst88, als ik kijk bij het telefoonnummer uit jouw profiel kijk, zie ik als hardware een iPhone XR. Je hebt inmiddels dan een iPhone 11 in gebruik? 

Reputatie 4
Badge +1

133 pagina's ondertussen, en KPN komt nog steeds niet verder dan: “je staat op de lijst” en “geen nieuws”.

Waarschijnlijk hebben ze over 6 maanden nog ‘geen oplossing’ 😭

En dan komt er ook geen compensatie, want die komt er pas als er een oplossing is.


dat zal waarschijnlijk de strategie zijn van KPN, oorzaak en oplossing niet kunnen vinden dus ook geen compensatie!

Reputatie 4
Badge +1

Even gebeld met Belsimpel. 

Die mevrouw heeft mij aangeraden een reset naar fabrieksinstellingen te doen en als dat niet helpt om het toestel op te sturen. 
Het zal mij benieuwen.. 

@Jeroen_dB yes, ben onderhand geswitched naar een Iphone 11 van mijn werk waar mijn huidige KPN sim als E-sim in zit. Mocht het nodig zijn stuur ik je graag een schreenshot van mijn inphone instellingen!

GR

Reputatie 3
Badge

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

 

Reputatie 3
Badge

Ik denk dat het tijd wordt om te kijken of het opstarten van een massaclaim-proces wel tot enige urgentie en oplossing gaat leiden aan de kant van KPN. Wie is er voor?

2 dagen geleden overgestapt naar een andere provider. Helaas kan ik inmiddels concluderen dat dit het bereik/verbindingsprobleem niet heeft opgelost. Op meerdere locaties geweest, maar nog steeds springt het netwerk naar E. Ik lijk wel beter bereikbaar als mensen mij bellen, maar het internet werkt dus nog steeds niet goed. Ik ga dan toch maar een nieuwe telefoon bestellen. Heb alles geprobeerd, maar een nieuwe telefoon lijkt de enige oplossing. 

Vodafone (prepaid sim) werkte bij mij ook helaas niet. Gaf nog steeds dezelfde problemen.
Ik wil eigenlijk ook wel de 11 inruilen en ander toestel uitzoeken, maar mensen in mijn omgeving zeggen dat ik bij Belsimpel moet vragen naar de garantie. 
Daar heb ik mijn toestel gekocht. Grote kans dat die mij naar KPN verwijzen.. 
Ik word steeds chagrijniger hiervan 😡

@Charlot32 
Als je toestel nu onbruikbaar is kan je overwegen hem naar Belsimpel te sturen.  Met beroep op garantie. Toestel werkt niet naar behoren met 2 verschillende sim kaartjes.

Ja wil ik op zich ook wel proberen, maar ben bang dat het dan nog niks oplevert 😅

@Charlot32 
Niet geschoten is altijd mis. En van KPN hoef je ook niets te verwachten.

Reputatie 7
Badge +19

@Jeroen_dB yes, ben onderhand geswitched naar een Iphone 11 van mijn werk waar mijn huidige KPN sim als E-sim in zit. Mocht het nodig zijn stuur ik je graag een schreenshot van mijn inphone instellingen!

GR

Dat is dan duidelijk. Ik zet je op de lijst. 

Graag ook op de lijst voor SMS. Hier een drama met 4G. Hoe komen jullie aan die vergoeding? Duurt hier al bijna 4 maanden. Toestel is al opgestuurd geweest, nieuwe simkaart gehad. Niks werkt. 

 

Gr