Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Sinds 2 weken springt mijn i-phone 11 van 4g naar E . Deze klacht gemeld en na het resetten nog steeds een E . Na een paar dagen  nog een x gebeld te hebben kwam de medewerkster van KPN met de mededeling dat ik binnen 3 dagen gebeld zou worden met een oplossing . ware het niet dat ik een onpersoonlijke mail kreeg met een excuus en dat het nog even kon duren . Vandaag wederom gebeld, ik zei nog tegen de medewerker “jij kan er niets aan doen”  maar dat ik een oplossing wil desnoods een leen telefoon i-phone 10 ofzo, ook hier werd ik afgescheept en werd de hoorn erop gegooid .

Ik ben al jaren een tevreden klant bij KPN maar dit slaat werkelijk alles wat een slechte service ! Mijn premie wordt maandelijks afgeschreven voor een service wat ik niet ontvang. 

Zowel Prive en zakelijk heb ik hier ontzettend veel last van .

Mijn vraag is dan ook waar is jullie expertise gebleven en houd je klanten tevreden, zoek een oplossing voor dit probleem !

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 4
Badge +1

Belde net met een medewerker voor het opzeggen van mijn abonnement. Meneer gaf aan dat het een bekend probleem was met iphone 11 en dat hij klanten met een iphone 11 adviseert om een nieuw toestel aan te schaffen. Ook schoof hij het probleem naar apple en zei hij dat het een probleem was van iphone 11 en niet van kpn. Nou dat klopt al niet, want ik ken genoeg mensen met een iphone 11 die wel gewoon normaal verbinding hebben en zij zitten niet bij KPN. Ik gaf aan dat ik dan graag een mooi aanbod wil, omdat het probleem bij hun ligt en ik hierdoor extra kosten moet maken. Meneer zei dat ze geen  korting meer mochten geven. Een beetje apart dat ze de schuld schuiven op apple en dan niet eens met een aanbod kunnen komen voor gedupeerden. Op z’n minst korting voor een nieuw abonnement willen zij niet eens geven. Echt belachelijk KPN hoe jullie met jullie klanten omgaan..

Als je een abo met toestel hebt, kan je niet een andere aanschaffen toch? 

 

Als je een abo met toestel hebt, kan je niet een andere aanschaffen toch? 

Ja hoor, zelf kopen. Niet in je lopende abo.

Reputatie 7

Nou dat klopt al niet, want ik ken genoeg mensen met een iphone 11 die wel gewoon normaal verbinding hebben en zij zitten niet bij KPN. 

Er zijn ook een heleboel abonnees van KPN met een iPhone 11 die gewoon normaal verbinding hebben.

Ik heb sinds eind juli nauwelijks tot geen internet op mijn iPhone 11. Dit duur nu al 2 maanden en volgens kpn is er nog geen oplossing. Na meermaals gebeld te hebben en de winkel bezocht te hebben zie ik helaas geen anderen mogelijkheid dan mijn abonnement op te zeggen, echter is dit pas mogelijk in januari. Wat kan ik doen? 

@Stan123456 
Proberen via je rechtsbijstandverzekering je contract te laten ontbinden wegens wanprestatie.

@Stan123456 
Proberen via je rechtsbijstandverzekering je contract te laten ontbinden wegens wanprestatie.

Dat is een goed idee bedankt! 
Ik denk dat kpn naar Apple blijft wijzen maar zeker de moeite waard om te proberen.

Reputatie 4
Badge +1

 

Als je een abo met toestel hebt, kan je niet een andere aanschaffen toch? 

Ja hoor, zelf kopen. Niet in je lopende abo. 

 

Ik heb zelf sim-only en kan dus sowieso ander toestel gebruiken, maar ik stelde de vraag omdat die medewerker mensen aangeraden had een ander toestel te kopen. 
Daarom vroeg ik me af hoe dat dan zit 😉

Reputatie 7
Badge +21

Sinds 2 weken springt mijn i-phone 11 van 4g naar E . Deze klacht gemeld en na het resetten nog steeds een E . Na een paar dagen  nog een x gebeld te hebben kwam de medewerkster van KPN met de mededeling dat ik binnen 3 dagen gebeld zou worden met een oplossing . ware het niet dat ik een onpersoonlijke mail kreeg met een excuus en dat het nog even kon duren . Vandaag wederom gebeld, ik zei nog tegen de medewerker “jij kan er niets aan doen”  maar dat ik een oplossing wil desnoods een leen telefoon i-phone 10 ofzo, ook hier werd ik afgescheept en werd de hoorn erop gegooid .

Ik ben al jaren een tevreden klant bij KPN maar dit slaat werkelijk alles wat een slechte service ! Mijn premie wordt maandelijks afgeschreven voor een service wat ik niet ontvang. 

Zowel Prive en zakelijk heb ik hier ontzettend veel last van .

Mijn vraag is dan ook waar is jullie expertise gebleven en houd je klanten tevreden, zoek een oplossing voor dit probleem !

 

Wil je jouw naam en mobiele nummers van alle prive abonnementen icm met een iphone 11 achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kunnen wij jou toevoegen aan onze lijst zodat je per sms op de hoogte wordt gehouden. 

Reputatie 2

Wanneer hebben jullie allemaal voor het laatst een sms gehad?

16 september is bij mij de laatste 

Gisteren rond 17:00.

Wederom met vinger bewijs naar de leverancier en zelf geen verantwoordelijkheid nemen.

Na +10 jaar een hele trouwe klant te zijn geweest met zowel mobiel als thuis voel ik me nu wel erg in de steek gelaten.


Niet aan de contractuele afspraken kunnen voldoen en enkel wat nietszeggende sms’jes sturen.

Voor mijn werk verkoop ik ook merken en als daar wat fout gaat lossen wij dat altijd eerst voor de klant op en gaan daarna wel in gesprek met de leverancier…

Je achter de leverancier verschuilen is zo makkelijk. Wat een tegenvaller van zo’n grote partij.

 

Reputatie 4
Badge +1

Wanneer hebben jullie allemaal voor het laatst een sms gehad?

16 september is bij mij de laatste 

Gisteren rond 17:00.

Wederom met vinger bewijs naar de leverancier en zelf geen verantwoordelijkheid nemen.

Na +10 jaar een hele trouwe klant te zijn geweest met zowel mobiel als thuis voel ik me nu wel erg in de steek gelaten.


Niet aan de contractuele afspraken kunnen voldoen en enkel wat nietszeggende sms’jes sturen.

Voor mijn werk verkoop ik ook merken en als daar wat fout gaat lossen wij dat altijd eerst voor de klant op en gaan daarna wel in gesprek met de leverancier…

Je achter de leverancier verschuilen is zo makkelijk. Wat een tegenvaller van zo’n grote partij.

 

Ja en dan met trots vertellen dat je EUR 179 mln winst gemaakt hebt in een kwartaal. Een schande!

Reputatie 2

Ik heb ook al sinds juli geen bereik en slecht ontvangst met mijn iPhone 11 en wil graag dat dit opgelost en gecompenseerd wordt 

Reputatie 2

Wil graag ge-update worden over de oplossingen 

 

Ik heb nu ook al een aantal weken last van dit probleem. Op mijn iPhone 11 werkt het internet niet goed. Mijn 4G verspringt elke keer naar Edge. Willekeurige telefoon oproepen komen niet door en daar krijg ik ook geen melding van. Bij toeval kom je er dan achter dat iemand je heeft gebeld.

 

Ik wil graag op de hoogte gehouden worden.

Volgens de kpn medewerker was er gister een overleg over dit probleem met hopelijk de oplossing en wellicht een compensatie .

nou ben benieuwd ! Wel incasseren iedere maand .
Kpn houdt je klanten op de hoogte en niet dmv standaard mails en smsjes waar we niets mee kunnen!

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @John crouwel, zou je dan wel jouw profiel in willen vullen? Anders wordt het lastig voor ons je per sms te informeren. 

Reputatie 2

Volgens mij heb ik dat gedaan ? 

Ik wil ook graag geïnformeerd worden over de nieuwe status update. 

Reputatie 7
Badge +20

@John crouwel en @Stan123456 ik heb jullie gegevens toegevoegd zodat jullie ook updates gaan ontvangen!

Reputatie 4
Badge +1

Waarom wachten op de ‘leverancier’ voordat er actie wordt ondernomen?

Doe zelf iets voor jullie klanten! 

24 september 2022 KPN via aangetekend schrijven aansprakelijk gesteld. Gevraagd om een schriftelijke reactie op dit schrijven. Vandaag gebeld door KPN  door een dame met een zeer arrogante houding. Blijkbaar is men niet gediend van klanten die KPN aansprakelijk stellen. Ik moet genoegen nemen met haar telefoontje etc etc…….letterlijke tekst: “tot die tijd kunt u niets"………… Maar wel gisteren van KPN een sms met daarin de opmerking “Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden”.  Als dat zo is houdt klanten dan niet maanden aan het lijntje……….

 

Ik heb exact dit probleem. Met een iPhone SE 2e generatie. Meer mensen die deze problemen hebben met dit toestel?

 

ik heb overigens geen kpn abonnement , maar wel via kpnnetwerk

Er is een ander topic voor Ipone SE. Het lijkt erop dat hier minder gedupeerden zijn. 

Hier wel ook sinds juni al geen bereik met SE, precies dezelfde problemen als met Iphone 11. 

Echter, geen compensatie voor SE gebruikers, gewoon vette pech. Daar sta je dan... Ik ben inmiddels overgestapt, met nieuwe telefoon. ik was er helemaal klaar mee, net zoals velen met mij.   

Reputatie 2

Dit schrijf de leverancier hoe nu verder 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Wat ik lees: wachten op reactie/actie KPN
Je kan de afzender wekelijks op de hoogte houden van de wel/niet reactie/actie KPN.

Reputatie 6
Badge +3

Nou uit noodzaak net een nieuwe IPhone 14 besteld.

Vriendelijke verkoper had het over een schatting van 200.000 gedupeerden!!.

Ben benieuwd hoe ze compenseren ook voor de mensen die nu overstappen of verlengen kunnen.