Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7

Schandalig dat KPN nog een iPhone 11 verkoopt terwijl al 2 maanden bekend was dat er problemen zijn met dit toestel op het PPN netwerk!

Maar lang niet alle iPhone 11's geven problemen, sterker nog, de kans is klein dat een nieuw aangeschafte iPhone 11 problemen gaat geven op het KPN netwerk.

Reputatie 5
Badge +2

Schandalig dat KPN nog een iPhone 11 verkoopt terwijl al 2 maanden bekend was dat er problemen zijn met dit toestel op het PPN netwerk!

Maar lang niet alle iPhone 11's geven problemen, sterker nog, de kans is klein dat een nieuw aangeschafte iPhone 11 problemen gaat geven op het KPN netwerk.

Schade aan mijn toestel en via verzekering van KPN is mijn iPhone 11 omgeruild. Lijkt mij dat KPN verzekering mijn toestel omruilde voor een nieuwe. En ik heb wel degelijk probleem met deze issue.

Dus hoe klein de kans ook is, is wel gebeurt. 
en dus zoals Holly schrijft, een schande dat KPN toestellen met problemen blijft verkopen.

Reputatie 7

Lijkt mij dat KPN verzekering mijn toestel omruilde voor een nieuwe.

Ik schrijf toch ook niet dat je met een nieuwe iPhone niet tegen deze problemen aan zou kunnen lopen?!

Reputatie 5
Badge +2

Lijkt mij dat KPN verzekering mijn toestel omruilde voor een nieuwe.

Ik schrijf toch ook niet dat je met een nieuwe iPhone niet tegen deze problemen aan zou kunnen lopen?!

Dus dan neemt KPN bewust het risico om iPhone MET problemen te verkopen. Goed verhaal 

 

Ze zouden tijdelijk, dus tot bekend is wat de problemen veroorzaakt, moeten stoppen met verkopen van iPhone 11

Reputatie 5
Badge +2

Lijkt mij dat KPN verzekering mijn toestel omruilde voor een nieuwe.

Ik schrijf toch ook niet dat je met een nieuwe iPhone niet tegen deze problemen aan zou kunnen lopen?!

Dus dan neemt KPN bewust het risico om iPhone MET problemen te verkopen. Goed verhaal 

 

Ze zouden tijdelijk, dus tot bekend is wat de problemen veroorzaakt, moeten stoppen met verkopen van iPhone 11.

Doen ze dus niet, dus vandaar schandalig 

 

Reputatie 3
Badge

Langzamerhand verdenk ik KPN ervan dat zij er echt geen oplossing voor weten en nu rustig afwachten tot iedereen er  genoeg van heeft en/of geleidelijk aan een aflopend abonnement heeft.Die stappen dan over naar een andere provider. Voor KPN is dat de goedkoopste “oplossing “. Eerlijk gezegd : als zij na 2 ½ maand nog geen oorzaak hebben is er ofwel niet goed gezocht naar een fout, zijn de techneuten niet goed genoeg of is er simpelweg geen verklaring te vinden. Dat er nu nog een verklaring gevonden wordt: die mogelijkheid wordt per dag kleiner. Kortom: nogmaals: hebben jullie een deadline gesteld? 

Reputatie 7

Eerlijk gezegd : als zij na 2 ½ maand nog geen oorzaak hebben is er ofwel niet goed gezocht naar een fout, zijn de techneuten niet goed genoeg of is er simpelweg geen verklaring te vinden.

Ik krijg meer en meer het gevoel dat de oorzaak buiten de invloedssfeer van KPN ligt en dat het KPN niet lukt voldoende druk op de andere bij dit issue betrokken partijen te leggen.

Hoe kom ik op de sms lijst?? Ik heb wel iets op mijn eigen profiel ingevuld maar weet niet of ik op de hoogte gehouden word. 

Sinds maandag 26 september over met een Iphone 11 naar KPN....had ik maar geweten welke problemen er hiermee zijn!!! Serieus geen 4g...best wel handig om te hebben hoor als je er zoveel geld voor betaald...nu maar weer terug naar eerdere provider..met alle kosten van dien..inclusief alle kosten! Hopelijk worden die gecompenseerd!

Dat is mooi zuur inderdaad 😫

Volgens mij is het probleem ook nergens duidelijk te vinden.  Alleen op dit forum.. 

Schandalig dat KPN nog een iPhone 11 verkoopt terwijl al 2 maanden bekend was dat er problemen zijn met dit toestel op het PPN netwerk!

Het was een sim only abonnement. De iPhone had ik al 😁

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SdkB, ik heb je op de lijst gezet. 

Langzamerhand verdenk ik KPN ervan dat zij er echt geen oplossing voor weten en nu rustig afwachten tot iedereen er  genoeg van heeft en/of geleidelijk aan een aflopend abonnement heeft.Die stappen dan over naar een andere provider. Voor KPN is dat de goedkoopste “oplossing “. Eerlijk gezegd : als zij na 2 ½ maand nog geen oorzaak hebben is er ofwel niet goed gezocht naar een fout, zijn de techneuten niet goed genoeg of is er simpelweg geen verklaring te vinden. Dat er nu nog een verklaring gevonden wordt: die mogelijkheid wordt per dag kleiner. Kortom: nogmaals: hebben jullie een deadline gesteld? 


Ik heb afgelopen weekend contact gehad met kpn , die heeft ‘mijn’ probleem doorgezet naar een andere afdeling. Zij was er van overtuigd dat die het konden oplossen. Binnen 3 werkdagen wordt ik gebeld, anders gaan ze mijn Sim-only abonnement maar stopzetten en stap ik over van provider. Heb nu zeker geen zin om €35 euro meer te betalen per maand om een andere mobiel en abonnement aan te schaffen bij de kpn. Dan stap ik net zo goed over en kan ik mijn mobiel behouden die nog geen 6 maanden oud is. 
 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik verwacht dat mijn collega melding heeft gemaakt bij de Technische Dienst. Zij kunnen dit niet oplossen, maar zullen je wel toevoegen zodat je ook op de hoogte gehouden wordt. 

Reputatie 4
Badge +1

Bij 538 kun je weer rekeningen indienen om te laten betalen.

Misschien moeten we onze KPN facturen bij hun indienen 🤣

Ik heb mijn profiel ingevuld. Mag ik ook op de lijst? Al tijden problemen met bereikbaarheid en gebruik dus noodgedwongen een dumbphone.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @mlinting, je staat er al op. 

Nog steeds niks...

Reputatie 2
Badge

Kpn dit duurt te lang..kom met deadline !!!!!

Reputatie 4
Badge +1

Eerlijk gezegd : als zij na 2 ½ maand nog geen oorzaak hebben is er ofwel niet goed gezocht naar een fout, zijn de techneuten niet goed genoeg of is er simpelweg geen verklaring te vinden.

Ik krijg meer en meer het gevoel dat de oorzaak buiten de invloedssfeer van KPN ligt en dat het KPN niet lukt voldoende druk op de andere bij dit issue betrokken partijen te leggen.

Als dit inderdaad zo zou zijn, dan hoop ik dat wij als klanten hierover geinformeerd worden. Ik snap dat KPN andere partijen niet in een kwaad daglicht wil zetten, maar ik weet nu echt niet waar ik aan toe ben. Is er bijvoorbeeld een oplossing in zicht of ligt het onderzoek nu stil?  Daar zou ik graag een antwoord op willen, maar die krijg ik waarschijnlijk toch niet 😔 
 

Heb mijn gegevens ingevuld, wil ook graag op de lijst om op de hoogte gehouden te worden. Begint nu wel echt heel irritant te worden. 

Reputatie 1

Vreemd allemaal als je gebruik maakt van het KPN netwerk. Nog geen 10 minuten de grens over Belgie in en een (internet werkend) 4G signaal via het netwerk ter plaatse. Frankrijk, Spanje en Andorra door en mijn iPhone schakelt tussen 4G en indien nodig 3G. Werkend internet en, niet geheel onbelangrijk, Spotify en navigatie gegevens.

Gelukkig was het na het passeren van de NL grens na 5 minuten weer over.

De E……en nu nog steeds geen bereik maar de E met alle beperkingen.   

@KPN Moderators, kunnen jullie de gegevens van mijn toestel gebruiken ? Indien nodig laat een techneut contact opnemen. (gegevens zijn immers bekend, al 8 weken….)

Badge +2

Langzamerhand verdenk ik KPN ervan dat zij er echt geen oplossing voor weten en nu rustig afwachten tot iedereen er  genoeg van heeft en/of geleidelijk aan een aflopend abonnement heeft.Die stappen dan over naar een andere provider. Voor KPN is dat de goedkoopste “oplossing “. Eerlijk gezegd : als zij na 2 ½ maand nog geen oorzaak hebben is er ofwel niet goed gezocht naar een fout, zijn de techneuten niet goed genoeg of is er simpelweg geen verklaring te vinden. Dat er nu nog een verklaring gevonden wordt: die mogelijkheid wordt per dag kleiner. Kortom: nogmaals: hebben jullie een deadline gesteld? 

Juist ze wachten en wachten totdat men het zo zat is en zelf opstapt is uiteraard goedkoper voor KPN. Of het nu aan KPN ligt of Apple je kunt mensen niet maanden aan het lijntje houden. Ik zeg het nog maar een keer massaal aangetekende brieven sturen naar KPN dat is de enige manier om ze te dwingen tot iets… Er moet altijd een deadline zijn deze moet ook gecommuniceerd worden, zo niet moet je de deadline zelf gaan creëren dit kan helaas alleen per aangetekende brief met daarin een een termijn waarin KPN moet reageren doen ze dit niet dan zijn ze in gebreken en kun je alles ontbinden en tevens een claim indienen (gelede schade etc) 

Het is natuurlijk waanzin dit uitermate slecht om je klant zo in het ongewisse te laten. Zo een groot bedrijf en dan dit. Maar ik ben er klaar mee mijn brief ligt er al en de claim volgt hahhah

Klopt het dus dat ik niet de enigste ben met een waardeloze 5G snelheid ?

Daar waar KPN beloofd een razendsnel netwerk te hebben via mobile data !

Wat een aanfluiting, na dik 12 jaar bij KPN te hebben gezeten en eigenlijk altijd wel wat te hebben gehad aan gezeik of van het kastje naar de muur gestuurd te worden zijn wij inmiddels overgestapt naar ZIGGO !

Met een internet verbinding van 24 MBIT op huis adres en al 6 jaar betalen voor 100MBIT.

Nu ook is november over naar ZIGGO met onze mobiel abonnement omdat het zo slecht is is gewoon ronduit absurd.

KPN is niet meer wat het geweest is en omdat ze zich zelf beschouwen als het grootste netwerk van Nederland doen ze helemaal niks voor bestaande klanten of problemen.

Het is echt belachelijk dat ZIGGO wel 300mbit op mijn huisadres kan leveren wat ook over de zelfde koperdraad gaat als KPN.

Data verbindingen van vrienden en collegas op 4G van ruim 200mbit en 5g zelfs 300mbit heb mijn laatst lopende telefoon abonnement van kpn 5G met een data snelheid van nog geen 40mbit en dan heb ik het nog Geens eens over de upload snelheid.

Maar om ons stil te houden krijgen we gratis 3 maanden 25GB bundel erbij !!! 

Wat heb je daar aan als je nog geen eens normaal kan internetten laat staan een film of serie kijken.

 

KPN is een aanfluiting en is zelf zo corrupt dat ze hun klanten op een slinkse wijzen meer geld van je afpakken dan dat ze service en kwaliteit aanbieden.

Ik ben blij dat mijn telefoon abonnement bijna voorbij is want ZIGGO neemt het vanzelf over (afgesproken) en dan ben ik verlost van deze waardeloze provider voor altijd.

En van je klanten moet je het hebben maar ik zal nooit en te nimmer aan vrienden en collegas kpn aanraden.

R I P kpn 

Reputatie 7
Badge +19

Heb mijn gegevens ingevuld, wil ook graag op de lijst om op de hoogte gehouden te worden. Begint nu wel echt heel irritant te worden. 

Dat begrijp ik heel goed. Ik voeg je toe aan de lijst. Zo gauw er nieuws is, ontvang je daarover een sms en delen we het hier in het topic.

 

@Robert078 Heb jij een iPhone 11 en een slechte verbinding via mobiel internet? In dat geval kan je je gegevens in je forumprofiel invullen. Het onderzoek naar de oorzaak is nog in volle gang, zoals je ook kan lezen in het bovenin vastgezette bericht. We zetten je dan op de lijst zodat je ook per sms op de hoogte gehouden wordt. Voor andere dingen zoals de internetverbinding thuis kan je een eigen topic aanmaken. 

Dag KPN,
Ik heb sinds juli amper 4G netwerk en bellen buiten gaat ook niet. Ik ben hiervoor al 2 keer bij de KPN winkel in Utrecht geweest. De eerste keer kreeg ik een nieuwe simkaart. Dit heeft niks opgelost. De tweede keer werd ik doorverwezen naar de Apple Store en kon KPN niets voor mij doen. Nu lees ik dit topic en wil ik op de hoogte gehouden worden en een beroep doen op de compensatieregeling.
Mijn gegevens staan in mijn forumprofiel. Ik ga ervan uit dat ik spoedig reactie krijg op bovenstaande en mijn gemaakte kosten voor het niet kunnen internetten en bellen, vergoed krijg.
 

Reputatie 3
Badge

KPN gaat echt nix oplossen, ze wachten net zolang totdat je er zo klaar mee bent en een ander toestel koopt of overstapt naar een andere provider! Gelukkig hebben wij Sim only en zijn overgestapt naar Vodafone. Helemaal klaar met KPN😤😡