Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 2

Bart_z kan je kijken of ik ook op de lijst staat want 

Ik krijg geen sms binnen of sturen jullie niet veel 😜

Reputatie 7
Badge +20

@John crouwel, je staat wel op de lijst. Sms’jes zijn ook in het startbericht van dit topic te lezen. 

Reputatie 3

 

@AHJvdP, Ik begrijp het, ik wet echter ook niet meer. Ik weet enkel wanneer er weer nieuws is zullen wij dat delen. 

Beste Bart,

Ik beweer ook niet dat je meer zou weten. Ik stel wel dat je een probleem voor je klanten ook anders op kunt lossen dan door alleen naar de technische oorzaken te kijken. 

Met wat meer flexibiliteit kun je ook op een andere manier klanten helpen bij het zoeken naar een oplossing.

Hiervan merk ik niets. Het is alleen maar: Kan niet, wil niet, mag niet. Ik mis elke vorm van werkelijke betrokkenheid vanuit KPN bij dit probleem. Hoe hard jullie ook zeggen te werken. Het zal wel.  Ik zie het niet, ik merk het niet en mijn probleem wordt er zeker niet kleiner van.

KPN probeert de storing te verhelpen, niet het probleem voor haar klanten op te lossen. KPN denkt  dat ze goed bezig zijn. Tenminste deze klant denkt daar anders over….

@Eddie1988 Hoor graag weer van je als jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan neem ik je mee op de lijst. 

Done

Reputatie 7
Badge +20

@Eddie1988, ik kan op dat nummer geen actieve aansluiting bij ons vinden. Mocht het een zakelijk nummer betreffen wil ik je verwijzen naar 0800-0403. Mocht je bij een andere provider klant zijn, dan kan je daar aan de bel trekken. 

Badge +2

 

@AHJvdP, Ik begrijp het, ik wet echter ook niet meer. Ik weet enkel wanneer er weer nieuws is zullen wij dat delen. 

Beste Bart,

Ik beweer ook niet dat je meer zou weten. Ik stel wel dat je een probleem voor je klanten ook anders op kunt lossen dan door alleen naar de technische oorzaken te kijken. 

Met wat meer flexibiliteit kun je ook op een andere manier klanten helpen bij het zoeken naar een oplossing.

Hiervan merk ik niets. Het is alleen maar: Kan niet, wil niet, mag niet. Ik mis elke vorm van werkelijke betrokkenheid vanuit KPN bij dit probleem. Hoe hard jullie ook zeggen te werken. Het zal wel.  Ik zie het niet, ik merk het niet en mijn probleem wordt er zeker niet kleiner van.

KPN probeert de storing te verhelpen, niet het probleem voor haar klanten op te lossen. KPN denkt  dat ze goed bezig zijn. Tenminste deze klant denkt daar anders over….

Deel deze mening, het technische gedeelte zal allemaal best!! Maar er zijn wel zeker andere wegen die je kunt bewandelen. Wij en onze problemen waren er en zijn er nog steeds en nog steeds is er geen begrip ook geen tijdelijke oplossing!! 

Tip v Juud: Ik zou beginnen om te stoppen met incasseren van het abonnementsgeld van de Iphone 11 gebruikers dit is echt niet zo lastig. 

Tot nu toe hebben jullie nog geen halve stap richting de klant gedaan. Nog geen centimeter! 
Uitermate slecht 

Ik heb hier ook al enkele maanden last van. Eerder contact over gehad, maar toen konden ze helaas nog niets voor me doen. Hopelijk wordt het snel opgelost en wordt het netjes afgehandeld!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb je meegenomen op de lijst @Maud7364.

Reputatie 3

Op de rekening van oktober wordt ook geld geïncasseerd omdat er de klanten service gebeld is. Nr is 09060400382. Dat is toch schandalig!!

De telefoon doet het ook niet goed. Word soms gebeld en dat zie ik dan in de berichten. 
 
Wanneer wordt dit eindelijk opgelost?  

Reputatie 5
Badge +2

@RemyZ heb je nu goede verbinding met de geactiveerde internetbundel?
Bij mijn Vodafone prepaid was het erg haperend. Apps en websites werden traag geladen of helemaal niet en ik had ook regelmatig E onderweg.

Ik heb het nog niet kunnen testen, maar ik laat het hier weten. 

Wat wel opvalt is dat de batterij een stuk langzamer leeg loopt sinds ik de internetbundel geactiveerd heb. Daarvoor moest ik wel twee keer per dag opladen, nu heb ik nog 62% en de telefoon ging gisteravond om 22:30 met 100% van de lader. Dat heb ik de afgelopen maanden niet meegemaakt. 

@Charlot32 ik heb nu twee dagen de T-Mobile SIM voor data gebruikt en dat werkt prima. Ik zit momenteel wel in het grensgebied met België en af en toe krijg ik 3G of EDGE, maar dat is meestal maar kort. Snelheid is prima en de verbinding is ook snappy. Bellen en gebeld worden werkt ook prima.


De batterij loopt nog steeds maar langzaam leeg, zoals ik hierboven schreef. Uiteindelijk was de accu iets van 23%, precies 36 uur na de laatste keer opladen. Ongekend! Oké, ik had mijn telefoon niet heel erg veel gebruikt, maar toch. Sinds ik dus de data op de T-Mobile SIM heb geactiveerd loopt de batterij veel langzamer leeg (ook als KPN als datalijn ingesteld staat). Ik vind het bizar.

 

 

Hallo, kan iemand zien of ik ook op de lijst sts?

Reputatie 7
Badge +19

@P vd Werff je staat er nu op. 

Reputatie 4
Badge +1

@RemyZ heb je nu goede verbinding met de geactiveerde internetbundel?
Bij mijn Vodafone prepaid was het erg haperend. Apps en websites werden traag geladen of helemaal niet en ik had ook regelmatig E onderweg.

Ik heb het nog niet kunnen testen, maar ik laat het hier weten. 

Wat wel opvalt is dat de batterij een stuk langzamer leeg loopt sinds ik de internetbundel geactiveerd heb. Daarvoor moest ik wel twee keer per dag opladen, nu heb ik nog 62% en de telefoon ging gisteravond om 22:30 met 100% van de lader. Dat heb ik de afgelopen maanden niet meegemaakt. 

@Charlot32 ik heb nu twee dagen de T-Mobile SIM voor data gebruikt en dat werkt prima. Ik zit momenteel wel in het grensgebied met België en af en toe krijg ik 3G of EDGE, maar dat is meestal maar kort. Snelheid is prima en de verbinding is ook snappy. Bellen en gebeld worden werkt ook prima.


De batterij loopt nog steeds maar langzaam leeg, zoals ik hierboven schreef. Uiteindelijk was de accu iets van 23%, precies 36 uur na de laatste keer opladen. Ongekend! Oké, ik had mijn telefoon niet heel erg veel gebruikt, maar toch. Sinds ik dus de data op de T-Mobile SIM heb geactiveerd loopt de batterij veel langzamer leeg (ook als KPN als datalijn ingesteld staat). Ik vind het bizar.

 

 

Fijn dat dit wel werkt. Dan kan je weer wat. 
Ik vond de verbinding met de Vodafone kaart zodanig traag en haperend, dat ik een overstap naar hen niet durf nu. 
Ondertussen erger ik mij ook aan mijn oude toestel. 

Telefoongebruik wordt per dag slechter! Zowel gisteren als vandaag hebben een aantal mensen me gebeld. Kregen geen beltoon of geen verbinding. Ik kreeg geen oproepmelding, wist dus niets. Dit terwijl ik thuis was met goede WiFi en volop bereik.

KPN weten jullie al wanneer we een oplossing kunnen verwachten? 

Hoi kpn, ik heb ook dit probleem. Precies herkenbaar ook dat dit ergens in de zomer al langzaam begon maar door veel thuiswerken had ik pas na een tijd door dat het een structureel probleem begon te worden. Heb pas sinds enkele maanden een nieuw abonnement, daarvoor ook via kpn (nog vanuit telfort) en toen geen problemen ervaren op mn iphone 11.


Ik hoor graag even wat jullie kunnen betekenen, want het is wel echt heel irritant (en de facturen lopen gewoon door, maar de service dus niet)

Reputatie 7
Badge +19

Het eerste bericht bevat een gepind bericht, waarin alle updates zijn terug te lezen @HMJansen. Wat je op dit moment nog kunt doen, is jouw forumprofiel in vullen. Jouw gegevens noteer ik dan op een lijst. 

Reputatie 4
Badge +1

 

Ik wil je echter wel vragen om het netjes te houden. Wij spreken elkaar netjes aan en houden elkaar in onze waarde. Ook als je het ergens niet mee eens bent. 

Ik vraag me eerst en vooral af of KPN zelf haar klanten wel zo netjes behandeld. Er wordt beperkt en in algemeenheden gecommuniceerd, mogelijke tijdelijke oplossingen kunnen niet of wil KPN niet, bedragen worden gewoon afgeschreven en het probleem wordt gewoon niet opgelost !!! In de loop van de afgelopen maanden heeft zich een gevoel van frustratie en onmacht van mij meester gemaakt en dat is niet ontstaan dankzij de ‘nette’ manier waarop KPN met haar klanten omgaat. Om dan te zeggen dat we netjes met elkaar om moeten gaan begrijp ik en dat zal ik hier ook doen. Maar KPN, kom op: kijk ook eens in de spiegel!! Jullie kunnen dit zoveel beter oppakken en aanpakken….hou het svp zelf ook netjes!

Totaal mee eens 👌🏼

Absoluut! Volstrekt hun eigen schuld. Dat krijg je als je klanten zo in de kou laat staan. Ik vind de reacties nog heel mild. Het draait bij jullie alleen maar om winst maken en klanten komen op de tweede plaats! Ik kan er helaas niet meer van maken. 

@Jeroen_dB gedaan, ik word graag aan de lijst toegevoegd en hoop op een zeer spoedige oplossing 

Ik wil graag op de lijst gezet worden. Sinds eind juli heb ik al een slecht bereik, zowel met internet als bellen, met mijn iPhone 11. Ik hoop dat er binnenkort een oplossing komt. Is er overigens al een oorzaak bekend? 

Reputatie 7
Badge +19

Jouw gegevens zijn genoteerd @JustvB 

5 dagen geleden al een bericht geplaatst maar nog steeds geen reactie gezien (in dit forum) dat ik op de lijst ben toegevoegd

Reputatie 7
Badge +19

Excuses @Stoop92, jij staat inderdaad op de lijst. 

Reputatie 5
Badge +2

Mijn moeder heeft vanuit het ziekenhuis zeer slecht bericht ontvangen. Toch fijn dat ze haar verdriet dat met mij (haar zoon) kon bespreken…. 
Oh nee, dat ging dus niet. Mijn iPhone 11 met een KPN abonnement werkt niet. Ik kan dus niet gebeld worden.

Echt helemaal top KPN. Wat een geweldige service en een gigantische inzet om het probleem op te lossen of om een goed alternatief aan te bieden voor gedupeerden…

Morgen afspraak met m’n advocaat, mijn grens is na bijna 3 maanden gepruts door KPN nu echt bereikt. 
 

@Jeroen_dB 

Al 3 maanden heb ik weinig tot geen bereik met mijn mobiele data op mijn iPhone 11. Klantenservice van KPN heeft me na meerdere keren bellen niet ingelicht over dit probleem, slechts gezegd dat ik mijn telefoon even aan en uit moest zetten.

Ik zie dat er een lijst is met mensen die hetzelfde probleem hebben. Kan ik op de lijst geplaatst worden?

Hoe zit het met eventuele vergoedingen voor de ruime periode zonder mobiele data?

 

 

Reputatie 2

Nu is het klaar ,doe niet meer met deze KPN onzin,geen mails meer sturen,control alt delete,slechtste club ever👎