Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Laatste keer hoop ik deze reactie…? Je weet hoe ik over je reacties denkt in dit topic…

Dat weet ik, maar mijn reactie is gewoon een serieuze reactie. Het is alleen jammer dat Apple gebruikers regelmatig niet open willen staan voor het feit dat Apple ook maar "gewoon" een bedrijf is waar mensen werken die fouten kunnen maken.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn iPhone 11 en ook sinds een week of 2. Niet prettig en zeker als je hem zakelijk veel gebruikt. Hoop dat ze de oorzaak kunnen achterhalen. Mijn partner heeft een 12 met hetzelfde abonnement en heeft er geen last van dus zou je denken dat het probleem bij Apple ligt. 

Hebben jullie esim of een gewone simkaart.

Als jullie beide een gewone simkaart hebben, wissel die dan eens om.

Heeft de iPhone 11 dan nog altijd het probleem?

Ik heb je er al eerder op gewezen dat het zinvol is om het hele topic door te lezen voor je reageert met een vraag. E-SIM en gewone SIM maakt geen verschil voor het probleem, het probleem blijft bij de niet werkende IPhone. 

Reputatie 7
Badge +9

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Laatste keer hoop ik deze reactie…? Je weet hoe ik over je reacties denkt in dit topic…

Dat weet ik, maar mijn reactie is gewoon een serieuze reactie. Het is alleen jammer dat Apple gebruikers regelmatig niet open willen staan voor het feit dat Apple ook maar "gewoon" een bedrijf is waar mensen werken die fouten kunnen maken.

Ook de conclusie dat een Apple gebruiker naar KPN blijft wijzen en blind is voor een mogelijk Apple probleem is niet correct. Nogmaals, lees alle reacties eens goed door en kom dan met een onderbouwde reactie

Reputatie 7

Ik heb je er al eerder op gewezen dat het zinvol is om het hele topic door te lezen voor je reageert met een vraag. E-SIM en gewone SIM maakt geen verschil voor het probleem, het probleem blijft bij de niet werkende IPhone. 

Klopt, maar daar ging het ook niet om. Fysieke sim kaarten zijn eenvoudig even om te wisselen terwijl het verhuizen van een e-sim regelmatig tot problemen leidt die vervolgens alleen te verhelpen zijn door eerst weer een fysieke sim kaart te bestellen. Vandaar mijn opmerking zo'n omwisseling alleen te doen met fysieke simkaarten.

Reputatie 2

Als ik het zo lees, lijkt het op een batch iphone 11 die enkele jaren geleden door kpn is afgegeven die deze problemen bevatten. Is het wellicht wijs voor de experts kijken naar deze batch telefoons en dit met apple bespreken? 

Reputatie 4
Badge +1

Als ik het zo lees, lijkt het op een batch iphone 11 die enkele jaren geleden door kpn is afgegeven die deze problemen bevatten. Is het wellicht wijs voor de experts kijken naar deze batch telefoons en dit met apple bespreken? 

Bedoel je dan de iphone’s die KPN bij een abonnement gaf? 
Ik heb een los toestel die ik vorig jaar bij een webshop heb aangeschaft en die ook niet werkt. 

Reputatie 7
Badge +9

Als ik het zo lees, lijkt het op een batch iphone 11 die enkele jaren geleden door kpn is afgegeven die deze problemen bevatten. Is het wellicht wijs voor de experts kijken naar deze batch telefoons en dit met apple bespreken? 

Ook mijn toestel komt beslist niet bij KPN vandaan, koop mijn mobieltjes altijd elders, goedkoper en sneller geleverd…..😁

Reputatie 3
Badge

Als ik het zo lees, lijkt het op een batch iphone 11 die enkele jaren geleden door kpn is afgegeven die deze problemen bevatten. Is het wellicht wijs voor de experts kijken naar deze batch telefoons en dit met apple bespreken? 

Bedoel je dan de iphone’s die KPN bij een abonnement gaf? 
Ik heb een los toestel die ik vorig jaar bij een webshop heb aangeschaft en die ook niet werkt. 

Idem hier.. Toestel los gekocht buiten KPN om.

Overigens had ik eerder vanmiddag gedurende een langere periode een snelle en stabiele verbinding. Nu is het weer 100% ruk 😑

 

Reputatie 3

Mijn 4G werkte een aantal dagen lang weer naar behoren.

Nu ben ik gisteren op en neer gereden naar Brabant en toen begonnen de problemen weer.

Reputatie 6
Badge +3

Kan toeval zijn maar op dit moment werkt 4G als een malle!

snel en vertrouwt 🤞🏻

Bij mij ook! Maar volgens mij zijn er vaker korte perioden dat het functioneert, dus ik wacht nog even met de champagne en het uithangen van de vlag 😄

Nou dat klopt,van redelijk normaal naar een stuk slechter 

Reputatie 2

Wat mij naast slechte telefoonverbinding en haperend of geen mobiel internet, verder opvalt: terwijl mijn iPhone 11 steeds wisselt tussen 4G en Edge wordt deze gloeiend heet. Ervaren meer mensen dat?

[Nabrander: Als via wifi verbinding wordt gemaakt, blijft de temperatuur ‘normaal’]

Valt mij ook op. Lijkt alsof de processor op maximaal gaat op het moment dat er mobiel internet gevraagd wordt. Batterij gaat daardoor (nog) sneller leeg. Want snel leeg gaat de telefoon sowieso al bij mij 😅


Hier precies hetzelfde. Heb er last van vanaf zondag 31 Juli. Accu gloeiend heet. En haperend of geen mobiel internet buiten de WiFi om . Bellen is ook een drama. 
Sporadisch  werkt het internet “ normaal “ . 
Maar dat is helaas van korte duur. 
Hoop dat ze zeer snel met een oplossing komen.

 


 

Reputatie 6
Badge +3

Wat mij naast slechte telefoonverbinding en haperend of geen mobiel internet, verder opvalt: terwijl mijn iPhone 11 steeds wisselt tussen 4G en Edge wordt deze gloeiend heet. Ervaren meer mensen dat?

[Nabrander: Als via wifi verbinding wordt gemaakt, blijft de temperatuur ‘normaal’]

Valt mij ook op. Lijkt alsof de processor op maximaal gaat op het moment dat er mobiel internet gevraagd wordt. Batterij gaat daardoor (nog) sneller leeg. Want snel leeg gaat de telefoon sowieso al bij mij 😅


Hier precies hetzelfde. Heb er last van vanaf zondag 31 Juli. Accu gloeiend heet. En haperend of geen mobiel internet buiten de WiFi om . Bellen is ook een drama. 
Sporadisch  werkt het internet “ normaal “ . 
Maar dat is helaas van korte duur. 
Hoop dat ze zeer snel met een oplossing komen.

 


 

Dus dat klopt ook dat accu heet word.

Bij kpnwebcare kwamen ze met de oplossing,moest ik de telefoon maar opsturen ter reparatie!!

Reputatie 5
Badge +2

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Die applehaat begint onderhand net zo irritant te worden als het probleem in dit topic.

Reageer inhoudelijk of reageer helemaal niet .  
 

Reputatie 5
Badge +2

Als ik het zo lees, lijkt het op een batch iphone 11 die enkele jaren geleden door kpn is afgegeven die deze problemen bevatten. Is het wellicht wijs voor de experts kijken naar deze batch telefoons en dit met apple bespreken? 

Heb mijn iphone 11 zelf gekocht en niet bij KPN  dus deze conclusie gaat niet op denk ik.

Reputatie 7

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Die applehaat begint onderhand net zo irritant te worden als het probleem in dit topic.

Welke applehaat?

Ik snap echt niet waarom mensen de optie niet open (willen) houden dat de oorzaak van het probleem ook bij de iPhone gezocht zou kunnen worden.

Het is natuurlijk best frappant dat zelfs na het verwisselen van twee KPN sim kaarten tussen twee verschillende iPhone 11's het probleem op dezelfde iPhone 11 blijft optreden terwijl de andere iPhone met beide sim kaarten geen enkel probleem vertoont.

Zie dit bericht.

Reputatie 3

Waar het probleem ligt is voor mij niet relevant. 
als intensief gebruiker op mijn beide Iphones 11 is het gewoon heel irritant. 
 

Hopelijk is kpn daadwerkelijk ook met apple in gesprek om het probleem te tackelen. En of de oplossing komt in de vorm van een update bij Apple of een aanpassing in parameters van Kpn in combinatie met een iphone 11 in het netwerk beide prima. 
 

wel wil ik graag weten of KPN met een reclamatieformulier komt? En of kpn met apple samenwerkt?
 

als kpn serienummers wilt van mijn telefoons dan kunnen jullie mij mailen of bellen (ik neem aan via kpn id dat jullie de gegevens kunnen zien.)

 

ik denk overigens wel dat het probleem al langer speelt dan dat ik het ervaar. Wellicht te vaak en constant op de wifi gezeten waardoor het niet opviel. 
 

Reputatie 6
Badge +3

Als ik het zo lees, lijkt het op een batch iphone 11 die enkele jaren geleden door kpn is afgegeven die deze problemen bevatten. Is het wellicht wijs voor de experts kijken naar deze batch telefoons en dit met apple bespreken? 

Bedoel je dan de iphone’s die KPN bij een abonnement gaf? 
Ik heb een los toestel die ik vorig jaar bij een webshop heb aangeschaft en die ook niet werkt. 

Idem hier.. Toestel los gekocht buiten KPN om.

Overigens had ik eerder vanmiddag gedurende een langere periode een snelle en stabiele verbinding. Nu is het weer 100% ruk 😑

 

Klopt ik ook!

Reputatie 6
Badge +3

Als ik het zo lees, lijkt het op een batch iphone 11 die enkele jaren geleden door kpn is afgegeven die deze problemen bevatten. Is het wellicht wijs voor de experts kijken naar deze batch telefoons en dit met apple bespreken? 

Bedoel je dan de iphone’s die KPN bij een abonnement gaf? 
Ik heb een los toestel die ik vorig jaar bij een webshop heb aangeschaft en die ook niet werkt. 

Idem hier.. Toestel los gekocht buiten KPN om.

Overigens had ik eerder vanmiddag gedurende een langere periode een snelle en stabiele verbinding. Nu is het weer 100% ruk 😑

 

Klopt ik ook!

Wat ook best bijzonder is eigenlijk.

aan de kant van KPN blijft het weer erg stil.

 

Reputatie 6
Badge +3

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Die applehaat begint onderhand net zo irritant te worden als het probleem in dit topic.

Welke applehaat?

Ik snap echt niet waarom mensen de optie niet open (willen) houden dat de oorzaak van het probleem ook bij de iPhone gezocht zou kunnen worden.

Het is natuurlijk best frappant dat zelfs na het verwisselen van twee KPN sim kaarten tussen twee verschillende iPhone 11's het probleem op dezelfde iPhone 11 blijft optreden terwijl de andere iPhone met beide sim kaarten geen enkel probleem vertoont.

Zie dit bericht.

Ja best maar ik ga een overeenkomst aan met kpn

Reputatie 3

@kpn ik kan in maart pas mijn abbo verlengen graag zie ik vroegtijdig een aanbod voor een ander toestel tegemoet het gaat al richting 1maand dat ik mijn internet bundel niet kan gebruiken.. dit gaat zelfs ten kosten van mijn werk!

Reputatie 1
Badge

Ik heb ook iphone 11 ik heb al weken problemen.

ik had nog ios 14.5.1 ik heb hem geupdate naar 15.6 op 12 augustus dat heeft probleem niet opgelost.

Vervolgens gereset met itunes dat heeft ook niet geholpen.

ik heb omdat ik dacht dat telefoon defect had nieuwe telefoon besteld, en kom ik dit tegen dat ik niet de enigste ben.

 

Reputatie 6
Badge +2

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Laatste keer hoop ik deze reactie…? Je weet hoe ik over je reacties denkt in dit topic…

Dat weet ik, maar mijn reactie is gewoon een serieuze reactie. Het is alleen jammer dat Apple gebruikers regelmatig niet open willen staan voor het feit dat Apple ook maar "gewoon" een bedrijf is waar mensen werken die fouten kunnen maken.

Helemaal eens met @Speedmaster, @wjb  stop met die onzin opmerkingen, zo te lezen reageer je alleen maar en heb je niet een probleem zoals anderen op dit forum of je hebt geen idee welke impact deze storing heeft! Zoek een andere hobby en val ons niet lastig met je afzwakkende opmerkingen. 
En @kpn laatste poging; kom met een voorstel om onze problemen voorlopig op te lossen… 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb ook iphone 11 ik heb al weken problemen.

ik had nog ios 14.5.1 ik heb hem geupdate naar 15.6 op 12 augustus dat heeft probleem niet opgelost.

Vervolgens gereset met itunes dat heeft ook niet geholpen.

ik heb omdat ik dacht dat telefoon defect had nieuwe telefoon besteld, en kom ik dit tegen dat ik niet de enigste ben.

 

Dus als ik het goed begrijp had je met IOS 14 dit probleem ook. Dat werpt een heel ander licht op de zaak, @Erik_  Lees hier even goed mee! @Kalk j Weet je toevallig welke modemversie je had onder IOS 14..?

 

Dit bevestigd voor mij nog steeds dat het probleem bij KPN zit als @Kalk j bevestigd dat op IOS 14 de problemen ook aanwezig waren.

Reputatie 1
Badge

Ik heb ook iphone 11 ik heb al weken problemen.

ik had nog ios 14.5.1 ik heb hem geupdate naar 15.6 op 12 augustus dat heeft probleem niet opgelost.

Vervolgens gereset met itunes dat heeft ook niet geholpen.

ik heb omdat ik dacht dat telefoon defect had nieuwe telefoon besteld, en kom ik dit tegen dat ik niet de enigste ben.

 

Dus als ik het goed begrijp had je met IOS 14 dit probleem ook. Dat werpt een heel ander licht op de zaak, @Erik_  Lees hier even goed mee! @Kalk j Weet je toevallig welke modemversie je had onder IOS 14..?

 

Dit bevestigd voor mij nog steeds dat het probleem bij KPN zit als @Kalk j bevestigd dat op IOS 14 de problemen ook aanwezig waren.

Helaas heb ik dat niet naar gekeken heb nu modem firmware 3.04.1 

Reputatie 4
Badge +2

Ik kwam dit nog tegen op nu.nl


Ik had al eerder zoiets gezien in dit topic (3G uitfaseren). 
Nu vraag ik mij of of 3G niet altijd een (onzichtbaar) vangnet is geweesr als de 4G verbinding wegviel, maar dat die er nu niet meer is (sinds kort). 
En als de 4G nu wegvalt bij dit type iPhone 11 toestellen, zit je dus ineens op E (traag, slechte verbinding).