Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Beste,

Ik ervaar al sinds 13 augustus moeilijkheden met mijn internet en bellen. Ik heb een abonnement bij simyo, maar zij maken gebruik van het netwerk van KPN. Al meermaal contact gehad met zowel simyo als KPN. Beide verwijzen ze mij naar elkaar. Daar heb ik als klant dus helemaal niets aan. Want ondertussen zit ik al 2 maanden zonder internet en gaat bellen eigenlijk ook niet. Nu is dit forum 162p lang en kan ik niet goed opmaken of het nou een probleem is van mijn iphone zelf in combinatie met het KPN-netwerk en of het evt. opgelost zou kunnen worden door een ander abonnement af te sluiten. Ik hoor graag van u. 

Reputatie 7
Badge +9

Beste,

Ik ervaar al sinds 13 augustus moeilijkheden met mijn internet en bellen. Ik heb een abonnement bij simyo, maar zij maken gebruik van het netwerk van KPN. Al meermaal contact gehad met zowel simyo als KPN. Beide verwijzen ze mij naar elkaar. Daar heb ik als klant dus helemaal niets aan. Want ondertussen zit ik al 2 maanden zonder internet en gaat bellen eigenlijk ook niet. Nu is dit forum 162p lang en kan ik niet goed opmaken of het nou een probleem is van mijn iphone zelf in combinatie met het KPN-netwerk en of het evt. opgelost zou kunnen worden door een ander abonnement af te sluiten. Ik hoor graag van u. 

 

De moderator in dit topic: https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/update-problemen-met-de-iphone-11-in-combinatie-met-kpn-netwerk-45830 moet je even een PB sturen met jouw gegevens. Dan pakken zij dit op

Reputatie 7
Badge +21

@RJRPA Wat vervelend dat je problemen ervaart met internet en bellen. Wanneer je een abonnement hebt bij Simyo moet je hiervoor ook bij Simyo zijn. Helaas kunnen wij jou niet verder helpen hierin.

Reputatie 3
Badge +1

AL enige weken problemen met mijn internet op een Iphone 11 met E-sim als ik buitens huis ben.

WIFI daarintegen werkt prima zoals gebruikelijk.

Ontelbare keren toestel aan en uitgezet, gegevens opnieuw laten instellen onder mobiel netwerk.

Vandaag de hele middag bijna geen internet buitens huis.

Ook al heb ik 3-4 streepjes ontvangst op 4G het maakt niets uit. De laatste weken zie ik mijn telefoon ook almaar terug schakelen van 4G naar E.  Dan weet ik zeker dat er niets meer werkt.

 

Dus dacht goh laat ik eens op het forum kijken en stuit ik op dit BEDROEFEND ITEM met 4053 reacties, die links of rechts om allemaal hetzelfde melden als waar ik al enige weken tegen aanloop.

 

Net 0800-0402 gebeld, ik was al de zoveelste vandaag met dit probleem😡, ze gaan een ticket aanmaken.

AHUM DIT PROBLEEM SPEELT VOOR ZOVER IK ZIE AL 2-3 MAANDEN.

Wat is de oplossing KPN ?

De iphone 11 is van jullie het abonnement is van jullie, graag een oplossing.

 

PS ik open net dit epistel en nee ik heb niet alle 4053 reacties doorgewerkt, wordt al chagerijnig als ik 10-20 reacties gelezen heb, aldoor dezelfde problemen worden gemeld.

Reputatie 6
Badge +3

AL enige weken problemen met mijn internet op een Iphone 11 met E-sim als ik buitens huis ben.

WIFI daarintegen werkt prima zoals gebruikelijk.

Ontelbare keren toestel aan en uitgezet, gegevens opnieuw laten instellen onder mobiel netwerk.

Vandaag de hele middag bijna geen internet buitens huis.

Ook al heb ik 3-4 streepjes ontvangst op 4G het maakt niets uit. De laatste weken zie ik mijn telefoon ook almaar terug schakelen van 4G naar E.  Dan weet ik zeker dat er niets meer werkt.

 

Dus dacht goh laat ik eens op het forum kijken en stuit ik op dit BEDROEFEND ITEM met 4053 reacties, die links of rechts om allemaal hetzelfde melden als waar ik al enige weken tegen aanloop.

 

Net 0800-0402 gebeld, ik was al de zoveelste vandaag met dit probleem😡, ze gaan een ticket aanmaken.

AHUM DIT PROBLEEM SPEELT VOOR ZOVER IK ZIE AL 2-3 MAANDEN.

Wat is de oplossing KPN ?

De iphone 11 is van jullie het abonnement is van jullie, graag een oplossing.

Klopt,en al zolang problemen inderdaad.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pipo10, dit is inderdaad een probleem dat er als lang speelt,. Ik begrijp dat er via de klantenservice al een ticket voor jouw iPhone aan is gemaakt, top! Vanuit daar zal je bericht ontvangen over de verdere afhandeling!

25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

Ik ervaar dit probleem ook al een tijdje. Ik heb mijn naam en nummer achtergelaten in mijn forumprofiel.

Groetjes Jasper 

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het invullen @Jasper.slegers, ik heb je gegevens doorgezet!

Ik heb ook zojuist mijn telefoon nummer achter gelaten in mijn forum profiel. Kan iemand mij vertellen hoe dit verder gaat? 
Ik heb ook al weken last van dit probleem. Ontvang je vanaf nu automatisch sms berichten over hoe het verder gaat en hoe het zit met eventuele vergoedingen? :)

Alvast bedankt! Hopelijk snel opgelost.

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor het invullen @Jasper.slegers, ik heb je gegevens doorgezet!

Bericht verwijderd, niet goed gelezen excusses

Niet lezen maar wel commentaar leveren, bedroevend, @Pipo10 

Hi @Pipo10, dit is inderdaad een probleem dat er als lang speelt,. Ik begrijp dat er via de klantenservice al een ticket voor jouw iPhone aan is gemaakt, top! Vanuit daar zal je bericht ontvangen over de verdere afhandeling!

 

Reputatie 3
Badge +1

Niet lezen maar wel commentaar leveren, bedroevend, @Pipo10 

Hi @Pipo10, dit is inderdaad een probleem dat er als lang speelt,. Ik begrijp dat er via de klantenservice al een ticket voor jouw iPhone aan is gemaakt, top! Vanuit daar zal je bericht ontvangen over de verdere afhandeling!

 

Sorry Parossa, je hebt volkomen gelijk.. 😪

Ik heb erover heen gekeken….

 

Reputatie 3
Badge +1

Heb zojuist versie 16.0.3 op mijn iph 11 gezet en de wifi uit.

Voorlopig doet 4G het met internet ..  🙏

Heb hetzelfde probleem met de iPhone11 en heb mijn telefoonnummer achtergelaten op het profiel

Ik vind het maar verdacht stil op het forum, wat mij het meest verbaasd is dat KPN zich manifesteert als HET netwerk van Nederland maar aangezien ik al maanden geen netwerk heb ik grote twijfels heb of KPN HET wel oplost of kan oplossen, dit is toch wel een akte van onvermogen en schaamteloos om klanten zelfs hele trouwe klanten zo in de steek te laten, ik vraag mij af of ze de ernst van de situatie hier wel van inzien, KPN neem hiervoor jullie verantwoordelijkheid en los het op ! 😡

Reputatie 6
Badge +3

Ik vind het maar verdacht stil op het forum, wat mij het meest verbaasd is dat KPN zich manifesteert als HET netwerk van Nederland maar aangezien ik al maanden geen netwerk heb ik grote twijfels heb of KPN HET wel oplost of kan oplossen, dit is toch wel een akte van onvermogen en schaamteloos om klanten zelfs hele trouwe klanten zo in de steek te laten, ik vraag mij af of ze de ernst van de situatie hier wel van inzien, KPN neem hiervoor jullie verantwoordelijkheid en los het op ! 😡

Daar zijn ze eindelijk mee bezig.

Ik ben nog niet gebeld helaas maar ze hebben nog tot vrijdag begreep ik.

Reputatie 6
Badge +3

Heb zojuist versie 16.0.3 op mijn iph 11 gezet en de wifi uit.

Voorlopig doet 4G het met internet ..  🙏

Het probleem is ook dat het niet te zeggen is wanneer slecht niet of gewoon goed.

Er zijn momenten op plaatsen waar het gewoon super goed is maar ook gewoon bagger is mogelijk 

Reputatie 7
Badge +8

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Reputatie 7
Badge +9

@Alexandra @Alex_P @Marcia_ @Bart_Z @Maja_ 

vast gemaakt bericht is weer verdween! 🙈

Heb zojuist versie 16.0.3 op mijn iph 11 gezet en de wifi uit.

Voorlopig doet 4G het met internet ..  🙏

Het probleem is ook dat het niet te zeggen is wanneer slecht niet of gewoon goed.

Er zijn momenten op plaatsen waar het gewoon super goed is maar ook gewoon bagger is mogelijk 

Dit heeft niets met je besturingssysteem te maken, heb dit ook gedaan, telefoon zelfs helemaal opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft 😡

Reputatie 2

@Frank Gre Soms kloppen gegevens niet en dan is bellen toch wel handig.

Ook hebben sommige een Sim only en los toestel dus dan is het toestel ed niet bekend.

En wat je zegt het is een grote organisatie om alles geregeld te krijgen.

 

Ik hoop voor degene die wachten dat ze snel gebeld worden!

@Roos79 snap ik, maar je voert toch allerlei gegevens in, ze hebben alles van me, in mijn beleving kun je er dan al een hele grote groep tussenuit filteren waarvan wel alle gegevens aanwezig zijn,

Ik zie niet helemaal het nut in van dat specifieke telefoontje, want ik lees overal dat dat ook verkeerd gaat, maaar…. he zal wellicht aan mij liggen!!…. 😂

 

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

Reputatie 3

Ik heb ook nog geen telefoontje gehad, ik wacht dus maar even af (alweer 😩).

ik heb een Sim only dus ben erg benieuwd wat ik als voorstel ga krijgen. 

Reputatie 6
Badge +6

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Reputatie 7
Badge +30

@Alexandra @Alex_P @Marcia_ @Bart_Z @Maja_ 

vast gemaakt bericht is weer verdween! 🙈

Hersteld!