Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

  • 28 July 2022
  • 6658 reacties
  • 212004 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 3
Badge

Nou verwachtte ik niet dat deze update iets zou veranderen.. toch geïnstalleerd, voordat ik de hond ging uitlaten, alles is nog steeds hetzelfde 😆 geen 4G 🙈

Bij mij doet 4G het nog goed maar kreeg zojuist weer gemiste oproepen binnen. Oproepen van een paar minuten geleden terwijl mij telefoon gewoon aan stond. Dus het lijkt geen effect te hebben.. helaas ☹️
 

Dus ik terugbellen.. degene die mij had gebeld kreeg direct voicemail. Fijn is dat. 
 

 

Reputatie 3

Nou verwachtte ik niet dat deze update iets zou veranderen.. toch geïnstalleerd, voordat ik de hond ging uitlaten, alles is nog steeds hetzelfde 😆 geen 4G 🙈

Bij mij doet 4G het nog goed maar kreeg zojuist weer gemiste oproepen binnen. Oproepen van een paar minuten geleden terwijl mij telefoon gewoon aan stond. Dus het lijkt geen effect te hebben.. helaas ☹️
 

Dus ik terugbellen.. degene die mij had gebeld kreeg direct voicemail. Fijn is dat. 
 

 

Ook bij mij is er geen verbetering te ondervinden.

Alweer een reden meer dat het probleem bij KPN ligt ook al willen ze dat niet horen.

Reputatie 6
Badge +2

En nog steeds, na bijna 3 weken geen oplossing voor de korte termijn

@Erik_ of andere kpn’ers ….. LEENTOESTEL!!!!!

Reputatie 4
Badge +1

inmiddels is er een update 15.6.1 voorzover ik als leek kan zien, lijkt het (slechts) een veiligheidsupdate te zijn

Ik heb sinds gisteren af en toe wel weer (redelijke) verbinding. Nog wel vaak traag. 
daarnaast kreeg ik gisteren, na een niet al te lange tijd op 4G te hebben gezeten, een melding dat ik 50% van mijn internet heb verbruikt. Dit terwijl ik de laatste weken geen/nauwelijks gebruik heb kunnen maken van mijn internet.

 

geen idee of meer mensen hier last van hebben en of dit iets met dit probleem te maken heeft. Maar ik vond het wel opvallend! 

Ik heb ook wel weer iets betere internetverbinding. Nog weinig verbetering met bellen.

Wat je zegt qua verbruik: kreeg je dat bericht terwijl je nog niet op de helft zit van je verbruik of zit je wel al daadwerkelijk op de helft? 
Ik zit qua verbruik nu op 1,4 GB van de 20 GB die ik maandelijks heb. Dus bij lange na nog niet op de helft haha. 
 

ik zit ook daadwerkelijk op (inmiddels als over) de helft. Normaal doe ik hier een hele maand mee en nu heb ik al twee weken nauwelijks internet en is het al bijna op. 

 

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb sinds gisteren af en toe wel weer (redelijke) verbinding. Nog wel vaak traag. 
daarnaast kreeg ik gisteren, na een niet al te lange tijd op 4G te hebben gezeten, een melding dat ik 50% van mijn internet heb verbruikt. Dit terwijl ik de laatste weken geen/nauwelijks gebruik heb kunnen maken van mijn internet.

 

geen idee of meer mensen hier last van hebben en of dit iets met dit probleem te maken heeft. Maar ik vond het wel opvallend! 

Ik heb ook wel weer iets betere internetverbinding. Nog weinig verbetering met bellen.

Wat je zegt qua verbruik: kreeg je dat bericht terwijl je nog niet op de helft zit van je verbruik of zit je wel al daadwerkelijk op de helft? 
Ik zit qua verbruik nu op 1,4 GB van de 20 GB die ik maandelijks heb. Dus bij lange na nog niet op de helft haha. 
 

ik zit ook daadwerkelijk op (inmiddels als over) de helft. Normaal doe ik hier een hele maand mee en nu heb ik al twee weken nauwelijks internet en is het al bijna op. 

 

Mijn databundel gaat ook sneller op.

lijkt wel door het naarstig op zoek gaan naar 4g dat je verbruik ook hoger is.

vandaag redelijk goed internet gehad op diverse locaties 

Ik kreeg vandaag ook de melding dat 50% van mijn internet heb verbruikt, terwijl ik geen of weinig internet heb en dus ook weinig gebruik. Zeker opvallend… waarschijnlijk vergt zoeken naar internet veel data? Hoop dat dit snel opgelost is, drie weken is al erg lang. 

Reputatie 3

Ik denk idd ook dat het tijd word voor de rechtsbijstand. Kpn is wettelijk verplicht om de diensten die afgenomen worden ook te leveren. Je hebt een contract ondertekend voor betaling met bepaalde diensten. Als zij dus de dienst niet kunnen leveren hoef je er ook niet voor te betalen.

 

in dit geval werkt de dienst internet niet.

ook mijn toestel is afgenomen bij kpn op abbonement. Ook mijn toestel functioneert niet na behoren. In mijn ogen ben ik niet verplicht om te betalen voor iets, wat niet functioneert of waarin kpn faalt!

 

rechtsbijstand zal dit zeker weten recht zetten..

helaas is het wel heel triest dat kpn niet zelf met een oplossing komt en op deze manier zijn klanten deze weg in jaagt… vaak is zulke druk dus wel nodig eer er pas een juiste oplossing geboden word helaas!

 

Dit duurt immers nu al veelste lang zonder oplossing!

Hi, ik heb sinds een week het probleem dat mijn telefoon aangeeft dat ik wel 4G heb, maar het internet werkt niet (wifi werkt wel). Ook problemen met bellen en gebeld worden. Soms zijn er een paar minuten dat het wel even werkt of dat ik E internet heb, maar 90% van de tijd werkt het niet.

Ik heb al van alles geprobeerd. Nieuwe simkaart, netwerkinstellingen opnieuw ingesteld. Als ik m’n simkaart in m’n oude telefoon (iPhone S) doe werkt alles wel. (Voor zover ik dat kan beoordelen aangezien het op mijn iPhone 11 soms ook wel werkt)

Ik lees dat meer mensen met een iPhone 11 dit probleem sinds kort ervaren. Waardoor ik ga twijfelen of het aan mijn telefoon ligt of aan de software?  
Ipv ‘KPN NL’ geeft mijn telefoon nu ook opeens alleen ‘KPN’ aan.

Ik heb precies dit. Ik heb ook gebeld met KPN en toen werdt er mij verteld dat ik naar apple zelf moest gaan om te kijken wat hun konden betekenen. Dag later ben ik opgebeld door kpn en is er verteld dat er een interne storing is

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb sinds gisteren af en toe wel weer (redelijke) verbinding. Nog wel vaak traag. 
daarnaast kreeg ik gisteren, na een niet al te lange tijd op 4G te hebben gezeten, een melding dat ik 50% van mijn internet heb verbruikt. Dit terwijl ik de laatste weken geen/nauwelijks gebruik heb kunnen maken van mijn internet.

 

geen idee of meer mensen hier last van hebben en of dit iets met dit probleem te maken heeft. Maar ik vond het wel opvallend! 

Ik heb ook wel weer iets betere internetverbinding. Nog weinig verbetering met bellen.

Wat je zegt qua verbruik: kreeg je dat bericht terwijl je nog niet op de helft zit van je verbruik of zit je wel al daadwerkelijk op de helft? 
Ik zit qua verbruik nu op 1,4 GB van de 20 GB die ik maandelijks heb. Dus bij lange na nog niet op de helft haha. 
 

ik zit ook daadwerkelijk op (inmiddels als over) de helft. Normaal doe ik hier een hele maand mee en nu heb ik al twee weken nauwelijks internet en is het al bijna op. 

 

Misschien zit daar wel een fout.

Dat er een signaal verstoord is en denkt dat data op is!?.

als er nu foutieve berichten binnenkomen over stand data

Reputatie 4
Badge +1

Zie net de KPN factuur in mijn mail. 
Voor de volledige abonnementskosten (Sim-only) 

Hopelijk krijg ik daar wel iets van terug, want anders is dat belachelijk.

Ik heb zelf overigens geen melding gehad over de data.

Mijn nieuwe bundel is recent begonnen en er staat nu 0,1 van de 60gb verbruikt 😅 

Ik heb overigens 60gb vanwege allerlei verdubbelingen.  Mijn originele abo had 20gb.

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Gaat KPN vandaag nog met een reactie komen hier? @Erwin_   @Thomas  @Maja_ 

Reputatie 1

Ik heb sinds gisteren af en toe wel weer (redelijke) verbinding. Nog wel vaak traag. 
daarnaast kreeg ik gisteren, na een niet al te lange tijd op 4G te hebben gezeten, een melding dat ik 50% van mijn internet heb verbruikt. Dit terwijl ik de laatste weken geen/nauwelijks gebruik heb kunnen maken van mijn internet.

 

geen idee of meer mensen hier last van hebben en of dit iets met dit probleem te maken heeft. Maar ik vond het wel opvallend! 

Ik heb ook wel weer iets betere internetverbinding. Nog weinig verbetering met bellen.

Wat je zegt qua verbruik: kreeg je dat bericht terwijl je nog niet op de helft zit van je verbruik of zit je wel al daadwerkelijk op de helft? 
Ik zit qua verbruik nu op 1,4 GB van de 20 GB die ik maandelijks heb. Dus bij lange na nog niet op de helft haha. 
 

ik zit ook daadwerkelijk op (inmiddels als over) de helft. Normaal doe ik hier een hele maand mee en nu heb ik al twee weken nauwelijks internet en is het al bijna op. 

 

Misschien zit daar wel een fout.

Dat er een signaal verstoord is en denkt dat data op is!?.

als er nu foutieve berichten binnenkomen over stand data

Nu je het zegt, ik kreeg wel rond die tijd een smsje dat mijn data bijna op was. Toen het signaal daarna langzamer werd dacht ik eigenlijk dat ik over mijn data heen zat…

Ging uiteraard even checken in m’n KPN app en toen zag ik dat ik nog genoeg Mb’s over had.

Reputatie 4
Badge +1

Het lijkt het weer te doen of ik juich weer te vroeg zoals enkele dagen geleden. 
 

Edit: te vroeg. Elke keer als die het enkele minuten doet ga ik er helaas vanuit dat het is opgelost want normaliter heb ik alleen maar enkele seconden verbinding. 

Reputatie 7
Badge +21

Trage iPhone?
En IOS 11 of hoger?

Ga via instellingen naar algemeen, scroll helemaal naar beneden en klik op Zet uit.
Dan worden alle geopende apps afgesloten en begin je met een schone lijn.

Dit werkt alleen als je hem op bovenstaande manier uitzet.

Reputatie 4
Badge +1

Trage iPhone?
En IOS 11 of hoger?

Ga via instellingen naar algemeen, scroll helemaal naar beneden en klik op Zet uit.
Dan worden alle geopende apps afgesloten en begin je met een schone lijn.

Dit werkt alleen als je hem op bovenstaande manier uitzet.

We hebben geen trage iPhones. We hebben geen internetverbinding en problemen met bellen.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allen, ik kan me goed voorstellen dat jullie nu wel duidelijkheid willen hierover.
Helaas heb ik op dit moment nog niets nieuws te vertellen. De leveranciers zijn op dit moment nog steeds aan het uitzoeken waar de oorzaak zit.

Zodra we meer weten zullen we dit hier met jullie delen.

Reputatie 3

Ik ben in ieder geval blij te lezen dat er meer mensen met dit probleem zijn. Bij mij precies hetzelfde. Allerlei dingen geprobeerd, niets werkte. 
Ik reken op een snelle oplossing want dit is bijzonder irritant….

Reputatie 5
Badge +2

Trage iPhone?
En IOS 11 of hoger?

Ga via instellingen naar algemeen, scroll helemaal naar beneden en klik op Zet uit.
Dan worden alle geopende apps afgesloten en begin je met een schone lijn.

Dit werkt alleen als je hem op bovenstaande manier uitzet.

Ben jij serieus of neem je ons allemaal in de zeik… Als je niet in dit onderwerp verdiept hebt en alles gelezen hebt, bemoei je er dan a.u.b. niet mee. Dus kom dan niet met zogenaamd goedbedoelde maar vreselijk onnodige adviezen. Bedankt 

Reputatie 5
Badge +2

Ik ben in ieder geval blij te lezen dat er meer mensen met dit probleem zijn. Bij mij precies hetzelfde. Allerlei dingen geprobeerd, niets werkte. 
Ik reken op een snelle oplossing want dit is bijzonder irritant….

Snel? Duurt al 4 weken !

Badge

Ik vind het ongekend dat ik vanochtend de melding kreeg “Geachte klant, u heeft 50% van uw NL-EU databundel verbruikt. ...”. Hoe dan? Ik krijg buitenshuis als ik geluk heb alleen platte tekst in beeld… en dat hooguit een minuut of 2 en bij het volgende wat ik open gebeurt er ‘niks’, blijft ie zoeken en ‘draaien’ en is in no time mijn accu ook nog eens leeg.

We wachten maar weer af of en wat de oplossing gaat worden, maar dit is echt geen doen.

Reputatie 4
Badge +1

Ik vind het ongekend dat ik vanochtend de melding kreeg “Geachte klant, u heeft 50% van uw NL-EU databundel verbruikt. ...”. Hoe dan? Ik krijg buitenshuis als ik geluk heb alleen platte tekst in beeld… en dat hooguit een minuut of 2 en bij het volgende wat ik open gebeurt er ‘niks’, blijft ie zoeken en ‘draaien’ en is in no time mijn accu ook nog eens leeg.

We wachten maar weer af of en wat de oplossing gaat worden, maar dit is echt geen doen.

Ik denk dat de telefoon constant verbinding zoekt en daardoor je datalimiet er snel doorheen gaat. 

Reputatie 6
Badge +3

Ik vind het ongekend dat ik vanochtend de melding kreeg “Geachte klant, u heeft 50% van uw NL-EU databundel verbruikt. ...”. Hoe dan? Ik krijg buitenshuis als ik geluk heb alleen platte tekst in beeld… en dat hooguit een minuut of 2 en bij het volgende wat ik open gebeurt er ‘niks’, blijft ie zoeken en ‘draaien’ en is in no time mijn accu ook nog eens leeg.

We wachten maar weer af of en wat de oplossing gaat worden, maar dit is echt geen doen.

Ik denk dat de telefoon constant verbinding zoekt en daardoor je datalimiet er snel doorheen gaat. 

Dat denk ik ook.

batterij snel leeg accu heet data snel op

Reputatie 6
Badge +3

Goedemorgen allen, ik kan me goed voorstellen dat jullie nu wel duidelijkheid willen hierover.
Helaas heb ik op dit moment nog niets nieuws te vertellen. De leveranciers zijn op dit moment nog steeds aan het uitzoeken waar de oorzaak zit.

Zodra we meer weten zullen we dit hier met jullie delen.

Wat we in ieder geval willen is een compensatie en of zelfs contract openbreken 

Reputatie 5
Badge +1

Goedemorgen allen, ik kan me goed voorstellen dat jullie nu wel duidelijkheid willen hierover.
Helaas heb ik op dit moment nog niets nieuws te vertellen. De leveranciers zijn op dit moment nog steeds aan het uitzoeken waar de oorzaak zit.

Zodra we meer weten zullen we dit hier met jullie delen.

Wat we in ieder geval willen is een compensatie en of zelfs contract openbreken 

Flinke korting op een nieuw toestel sta ik ook voor open. Huidig toestel is waardeloos op dit moment (onverkoopbaar als deze ook op andere netwerken niet meer werkt zoals in dit topic al is ondervonden).