Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 1

In opvolging van anderen wil ik hier dan ook nog maar eens aangeven dat mijn dochter ook ongelukkig is dat nog niet de juiste (256GB versie) van de iPhone 12 is geleverd.

Hierover is ook nog geen telefonisch contact geweest om het te regelen.

Ik heb nu echt steeds minder bereik met mijn Iphone 11, als ik KPN bel schrijven ze het steeds op in hun ‘dossier’ maar word vervolgens nooit gebeld. Ik heb op 6 okt op dit forum mijn verhaal al gedaan, en vervolgens toegevoegd. Op 25 okt. kreeg ik een sms dat ik binnen een week gebeld zou worden, nou inmiddels is het eind november en ben nog steeds niet gebeld. Mijn geduld is een beetje op en wil gewoon weer een goed werkende telefoon…

 

@kpn willen jullie alsjeblieft kijken of ik wel

goed op de bellijst sta?! 

Reputatie 2

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Vandaag 4 maanden zonder 4G en helaas nog steeds zonder concreet inzicht in een oplossing. Beste moderators wil een van jullie nagaan of ik werkelijk op een lijst voorkom die leidt tot contact mét als uitkomst uitzicht op een oplossing. Ik heb erg veel last van het langdurige gebrek aan een goed werkend communicatiemiddel!! Hoor graag van jullie.

vriendelijke groet

ik zou uiterlijk 1 november gebeld worden, ben nu al 3 weken later en heb niks gehoord en zelfs kpn klantenservice is verbaasd dat het zo lang duurt.

 

Goedemorgen KPN ik ben nu 4 weken verder, kan iemand mij meer vertellen hoe lang dit nog gaat duren. Ik heb ook nog geen compensatie ontvangen van KPN op mijn abbonement.

 

Ik hoor het graag.

Ik ben nogsteeds niet gebeld door kpn, terwijl ik een van de eerste was die er last van had, want toen wisten jullie nog niet eens van dit probleem af, mijn telefoon is nogsteeds ter reparatie woensdag al 4 weken, ik zou graag gebeld willen worden, zodat als ik mijn iPhone 11 terug heb, ik naar de winkel kan om deze te ruilen voor een 12. 

 

Met vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +30

  @Remalive welkom! Ik zie dat op 31-10 jouw gegevens doorgegeven zijn naar het team dat contact met jou opneemt. Dat zal je af moeten wachten helaas! 

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

 

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Ik ga voor jullie beide navraag doen @Peet123 & @DSnijders62 

Al wat meer bekend??

Helaas niet, @Peet123. Ik ga er opnieuw achteraan. Mijn excuses.

@JTvdB als jij geen abonnement bij KPN hebt, kunnen wij jouw gegevens niet inzien. Daarmee kunnen we dus helaas geen ticket aanmaken. 

@Gin84 ik heb nog geen reactie ontvangen helaas.

Wanneer volgt er weer een update?

Ik sta al sinds september op de lijst, maar tot op heden nog steeds niet gebeld…. 

@Esmée de Jong is er nog helemaal geen contact met jou opgenomen? Geen enkele keer?

Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?

 

@Stirum Ik begrijp dat het dus om een ander telefoonnummer gaat dan waar de klacht op ingediend is? Wil je hiervoor óf onze klantenservice bellen (0800-0402) óf het juiste nummer in jouw profiel zetten? Dat mag dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan maken we alsnog een ticket voor je aan op het juiste nummer. 

 

 

In opvolging van anderen wil ik hier dan ook nog maar eens aangeven dat mijn dochter ook ongelukkig is dat nog niet de juiste (256GB versie) van de iPhone 12 is geleverd.

Hierover is ook nog geen telefonisch contact geweest om het te regelen.

@Blabla13 ik ga er voor je achteraan.

 

@XMelis, @Geen 4G en @Samir S er wordt contact met jullie opgenomen. Ik weet alleen niet wanneer, helaas.

  

 

Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?

 

@Stirum Ik begrijp dat het dus om een ander telefoonnummer gaat dan waar de klacht op ingediend is? Wil je hiervoor óf onze klantenservice bellen (0800-0402) óf het juiste nummer in jouw profiel zetten? Dat mag dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan maken we alsnog een ticket voor je aan op het juiste nummer. 

 

@Marcia_ Ik heb het nummer opgeslagen onder opmerkingen prive

 

Admin: quote ingekort i.v.m. leesbaarheid

Ik ben al meerdere jaren klant bij KPN en hebben meerdere abonnementen voor mobiele telefonie, TV en internet. Ik maak gebruik van het mobiele telefoon abonnement met een Iphone 11. Sinds augustus werkt mijn netwerk niet meer goed en ben ik zo goed als onbereikbaar. Ik ben al meerdere malen in de KPN winkel geweest en heb de klanten service gesproken. Er is mij toegezegd dat er een team is aangesteld om dit probleem op te lossen alleen krijg ik ook van hen geen reactie. Ik ben zeer teleurgesteld in de service van KPN. Er wordt nog iedere maand een factuur verstuurd vanuit KPN, alleen heb ik geen bereik en is er geen internet verbinding. Hoe wordt dit probleem z.s.m. opgelost want ik betaal voor een dienst die ik nu al bijna 4 maanden niet krijg. 

 

Admin: Verplaatst naar centraal topic.

Reputatie 1

  @Remalive welkom! Ik zie dat op 31-10 jouw gegevens doorgegeven zijn naar het team dat contact met jou opneemt. Dat zal je af moeten wachten helaas! 

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

 

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Ik ga voor jullie beide navraag doen @Peet123 & @DSnijders62 

Al wat meer bekend??

Helaas niet, @Peet123. Ik ga er opnieuw achteraan. Mijn excuses.

@JTvdB als jij geen abonnement bij KPN hebt, kunnen wij jouw gegevens niet inzien. Daarmee kunnen we dus helaas geen ticket aanmaken. 

@Gin84 ik heb nog geen reactie ontvangen helaas.

Wanneer volgt er weer een update?

Ik sta al sinds september op de lijst, maar tot op heden nog steeds niet gebeld…. 

@Esmée de Jong is er nog helemaal geen contact met jou opgenomen? Geen enkele keer?

Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?

 

@Stirum Ik begrijp dat het dus om een ander telefoonnummer gaat dan waar de klacht op ingediend is? Wil je hiervoor óf onze klantenservice bellen (0800-0402) óf het juiste nummer in jouw profiel zetten? Dat mag dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan maken we alsnog een ticket voor je aan op het juiste nummer. 

 

 

In opvolging van anderen wil ik hier dan ook nog maar eens aangeven dat mijn dochter ook ongelukkig is dat nog niet de juiste (256GB versie) van de iPhone 12 is geleverd.

Hierover is ook nog geen telefonisch contact geweest om het te regelen.

@Blabla13 ik ga er voor je achteraan.

 

@XMelis@Geen 4G en @Samir S er wordt contact met jullie opgenomen. Ik weet alleen niet wanneer, helaas.

Bedankt voor je bericht! Nee tot op heden nog helemaal geen contact geweest, vandaar mijn berichtje… Kan jij hierin iets betekenen?

Reputatie 2

Sta inmiddels 5 weken geregistreerd maar tot op heden nog steeds niet gebeld. Inmiddels ook 3 keer navraag gedaan door moderator, maar geen bericht terug gekregen van moderators…

 

Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?

@Stirum Ik begrijp dat het dus om een ander telefoonnummer gaat dan waar de klacht op ingediend is? Wil je hiervoor óf onze klantenservice bellen (0800-0402) óf het juiste nummer in jouw profiel zetten? Dat mag dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan maken we alsnog een ticket voor je aan op het juiste nummer. 

@Marcia_ Ik heb het nummer opgeslagen onder opmerkingen prive

Kom je hier nog op terug?

Reputatie 1

Dit bericht plaatsen heeft weinig extra nut, ik begrijp dat geduld de enige oplossing is volgens de manier van werken die KPN heeft gekozen. Ja ik ben gebeld maar tot op heden niets ontvangen en zelfs daar heb ik begrip voor maar wat ik niet begrijp is dat er op geen enkele manier inzicht verkregen kan worden over de voortgang.

 

De rekening voor de maand november is door KPN weer keurig afgeschreven, er heeft nog geen compensatie plaatsgevonden en ik heb ook geen Iphone 12 ontvangen, de frustratie groeit. Kan KPN echt niet meer doen om zorg te dragen voor een betere communicatie? 

Reputatie 7
Badge +8

Dit bericht plaatsen heeft weinig extra nut, ik begrijp dat geduld de enige oplossing is volgens de manier van werken die KPN heeft gekozen. Ja ik ben gebeld maar tot op heden niets ontvangen en zelfs daar heb ik begrip voor maar wat ik niet begrijp is dat er op geen enkele manier inzicht verkregen kan worden over de voortgang.

 

De rekening voor de maand november is door KPN weer keurig afgeschreven, er heeft nog geen compensatie plaatsgevonden en ik heb ook geen Iphone 12 ontvangen, de frustratie groeit. Kan KPN echt niet meer doen om zorg te dragen voor een betere communicatie? 

De compensatie komt pas nadat je het toestel heb ontvangen.

En dat zou dan Max 3 maanden duren voordat dat goed en wel berekend is.

 

Reputatie 2

Dit bericht plaatsen heeft weinig extra nut, ik begrijp dat geduld de enige oplossing is volgens de manier van werken die KPN heeft gekozen. Ja ik ben gebeld maar tot op heden niets ontvangen en zelfs daar heb ik begrip voor maar wat ik niet begrijp is dat er op geen enkele manier inzicht verkregen kan worden over de voortgang.

 

De rekening voor de maand november is door KPN weer keurig afgeschreven, er heeft nog geen compensatie plaatsgevonden en ik heb ook geen Iphone 12 ontvangen, de frustratie groeit. Kan KPN echt niet meer doen om zorg te dragen voor een betere communicatie? 

Beste moderators willen jullie mij aangeven tot wie ik mij kan wenden binnen KPN om kenbaar te maken hoe onvoorspelbaar en niet klantgericht dit proces verloopt? Een klacht indienen (schriftelijk) heeft het proces niet inzichtelijker en niet tot oplossing geleid en ik begrijp dat jullie ook niet meer kunnen dan “aanhoren en navragen”. Ik hoor graag van jullie. Dank.

Op 2 November ben ik door KPN geïnformeerd dat ik een vervangende IPhone 12  zal ontvangen voor mijn disfunctionerende IPhone 11. Tot op heden geen vervolg aan gegeven; 

Vraag: wanneer ga ik de IPhone 12 ontvangen en kan ik de IPhone 11 retourneren?

Reputatie 7
Badge +8

Op 2 November ben ik door KPN geïnformeerd dat ik een vervangende IPhone 12  zal ontvangen voor mijn disfunctionerende IPhone 11. Tot op heden geen vervolg aan gegeven; 

Vraag: wanneer ga ik de IPhone 12 ontvangen en kan ik de IPhone 11 retourneren?

Als je bent gebeld zou het Max 4 weken moeten duren.

Helaas lees je hier regelmatig dat het langer duurt

Reputatie 7
Badge +30

 

Ik ben nogsteeds niet gebeld door kpn, terwijl ik een van de eerste was die er last van had, want toen wisten jullie nog niet eens van dit probleem af, mijn telefoon is nogsteeds ter reparatie woensdag al 4 weken, ik zou graag gebeld willen worden, zodat als ik mijn iPhone 11 terug heb, ik naar de winkel kan om deze te ruilen voor een 12. 

@Rilana92 ik ga er nogmaals voor je achteraan. 

@Stirum nog even een check, sorry dat ik dat niet net al gedaan heb: wil je jouw telefoonnummer als contacttelefoonnummer of ook het nummer van je zoon als contacttelefoonnummer?

 

Sta inmiddels 5 weken geregistreerd maar tot op heden nog steeds niet gebeld. Inmiddels ook 3 keer navraag gedaan door moderator, maar geen bericht terug gekregen van moderators…

@DSnijders62 ik doe opnieuw navraag. Mijn excuses.

 

No problem doe mijn nr maar

Reputatie 7
Badge +30

Top, ga ik doen!

Reputatie 1

Ik ben dus ook echt nog niet gebeld, terwijl ik al sinds september. En ook niet altijd wordt er gereageerd hier op mijn bericht.

Kan hier dan nu ook echt daadwerkelijk actie op worden ondernomen? Ik wil graag dat het opgelost wordt!!

Reputatie 7
Badge +8

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Reputatie 1

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Reputatie 7
Badge +8

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Reputatie 1

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld.