Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Housi & @ZCap voor jullie is een melding geregistreerd. 

Sinds juli 2022 ervaar ik al slechte verbinding met mijn Iphone 11 en 4g. Helaas is de wifi van kpn in huis op veel plekken ook slecht, waardoor ik haast niet meer op internet kan komen. Iedere keer staat mijn Iphone weer op E(edge) en als ik hem dan op vliegtuigstand zet en terug dan doet hij het vaak weer een paar minuten.

Ik wil toch echt graag dat hier even na vraag over gedaan wordt want ik ben 27 november weer gebeld door jullie maar ik ga echt niet nog maals 4 weken wachten dan koop ik zelf een vervangend toestel en declareer ik de kosten bij kpn ofzo. 
 

ik ben heel erg geduldig maar het belemmerd mijn heel erg overal waar ik verbinding voor nodig heb kan ik helaas niet doen geen navigatie, geen spotify (die ik via jullie heb lopen) zelf het alarm systeem moet ik bedienen via mijn mobiel hier krijg ik ook geen meldingen en ik kan hem buitens huis niet in of uitschakelen. En sinds een tijd heb ik ook gewoon enorm veel problemen dat mensen mijn niet kunnen bereiken en dat ze direct door verbonden worden naar mijn voicemail of krijg ik een sms dat iemand mijn heeft proberen te bellen. 
 

ik weet dat jullie er hard mee bezig zijn ik snap dat dit ook een monster proces is maar ik kan niet nogmaals 4 weken met een niet goed werkend toestel zitten ik heb veel belangrijke afspraken staan telefonisch dit gaat ook heel moeizaam. 
 

ik heb alle begrip voor jullie maar jullie voor mijn ook? Ik wacht al sinds het begin

 

 

 

als ik nogmaals 4 weken moet wachten zouden jullie anders een 4g WiFi dongel kunnen sturen bijv…??? Voor tijdelijke noodoplossing

@Rilana92 ik ga het navragen voor je. 

 

@Rico00000 ik wil je toch vragen nog heel even te wachten. Als je in de loop van volgende week nog steeds geen mail hebt ontvangen, laat je het dan weten? Mijn excuses dat het zo lang moet duren!

 

???

Ik wil toch graag dat jullie even contact op nemen met je juiste afdeling! Ik heb mijn telefoon hard nodig betalingen telefoon gesprekken en ook Park-line en andere zaken dit kan ik momenteel al 3a4 maanden niet gebruiken ik vind de oplossing die jullie bieden fijn maar ik wacht nu al zo lang dat mijn geduld op begin  te raken 

 

ik heb alle begrip voor jullie maar jullie dus niet voor mijn!

Krijg ik nog reactie?

Beste,

Sins afgelopen zomer heb ik een slechte 4 G verbinding op mijn iPhone 11. Wij zijn al bij de KPN shop geweest en zij hebben gezegd dat het probleem bekend is en dat eraan wordt gewekt. Tevens heeft de KPN shop de sim SIM kaart vervangen (18 september 2022). Dit heeft het probleem niet verholpen.

Hoe kan ik de 4G verbinding, waarvoor ik maandelijks betaal, . weer op orde krijgen?

 

Admin: Topic samengevoegd met algemeen topic over issues met iPhone 11 verbinding

Bedankt voor jouw bericht, @Robin Swierenga. We hebben deze samengevoegd met dit centrale topic. Ik wil je vragen om ons bericht in het startbericht van dit topic te lezen, dan ben je wat op de hoogte.
Kun je ook aangeven of VoLTE aan staat in de instellingen van je toestel? Dezelfde vraag ook voor jullie @fienk en @Marleendr. Ik lees het graag even, voordat er een melding wordt geregistreerd.

Ik heb deze aanstaan

Reputatie 7
Badge +19

Sinds juli 2022 ervaar ik al slechte verbinding met mijn Iphone 11 en 4g. Helaas is de wifi van kpn in huis op veel plekken ook slecht, waardoor ik haast niet meer op internet kan komen. Iedere keer staat mijn Iphone weer op E(edge) en als ik hem dan op vliegtuigstand zet en terug dan doet hij het vaak weer een paar minuten.

Ik heb een melding voor je geregistreerd @Geen 4g iPhone 11 

Sinds juli 2022 ervaar ik al slechte verbinding met mijn IPhone 11 en 4g. Helaas is de wifi van kpn in huis op veel plekken ook slecht, waardoor ik haast niet meer op internet kan komen. Iedere keer staat mijn Iphone weer op E(edge) en als ik hem dan op vliegtuigstand zet en terug dan doet hij het vaak weer een paar minuten. Zowel zakelijk als privé ook nog eens slecht bereikbaar. Wanneer komt mijn nieuwe, lang geleden toegezegde Iphone 12 ????  

Reputatie 7
Badge +19

Melding voor je geregistreerd @Marleendr 

Reputatie 7
Badge +16

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.