Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 3
Badge

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Done

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Heb mijn info achtergelaten, hoop dat dit snel wordt opgelost. Indien niet, dan hoop ik dat jullie met een tijdelijke oplossing komen. Deze situatie is namelijk niks zo… 

Reputatie 1

Hoi Vikash,

Het staat erin. Succes en hopelijk horen we snel meer!

 

Reputatie 1
Badge

Ik had poos terug al bericht geplaats heb mij. Gegevens ingevoerd hierbij nogmaals een bericht.

Reputatie 4
Badge +1

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan!

Reputatie 2

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Naam en 06 nummer gevuld. Ik heb wel tv en internet van KPN thuis, maar mobiel via Simyo met uiteraard zelfde problemen als alle andere op dit forum. 

Badge

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan!

Reputatie 3
Badge

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

 

gedaan! 

 

Reputatie 3
Badge

Ingevoerd. Succes (en hopelijk een beetje op korte termijn!)

Reputatie 4
Badge +1

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan!

Reputatie 1

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Done! ✅

Ik heb het ook ingevuld.
 

Ik stel voor dat we met zijn allen onze Iphone mogen inruilen voor een nieuw model en dan mogen jullie eindeloos onderzoeken waar de oorzaak in zit😃

Badge

Gedaan!

Reputatie 5
Badge +1

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Ingevuld in het profiel!

Reputatie 4
Badge +1

@Vikash 

Gevraagde gegevens ingevuld

Reputatie 3
Badge

@Vikash 

ingevuld 

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan!

 

Ik heb gisteren contact opgenomen met de klantenservice waar mij werd verteld dat als het probleem verholpen is we allemaal zelf contact op kunnen nemen met KPN klantenservice om een tegemoetkoming te krijgen voor de abonnementskosten die we hebben gemaakt maar waarvoor we dus geen internet hebben gekregen. Bijzonder dat je zelf contact moet gaan opnemen, maar bij deze dus even de tip voor anderen om dat te gaan doen. Ik ben benieuwd hoe snel dit is opgelost...

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb gisteren contact opgenomen met de klantenservice waar mij werd verteld dat als het probleem verholpen is we allemaal zelf contact op kunnen nemen met KPN klantenservice om een tegemoetkoming te krijgen voor de abonnementskosten die we hebben gemaakt maar waarvoor we dus geen internet hebben gekregen. Bijzonder dat je zelf contact moet gaan opnemen, maar bij deze dus even de tip voor anderen om dat te gaan doen. Ik ben benieuwd hoe snel dit is opgelost...

@Sarahguul Hier is nog niets over bekend. Zodra we meer weten over een tegemoetkoming laten we dat uiteraard ook weten in dit topic. 

Reputatie 5
Badge +2

@Vikash gedaan

Reputatie 1

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Staat erin

Gevraagde gegevens ingevuld

Ik heb gisteren contact opgenomen met de klantenservice waar mij werd verteld dat als het probleem verholpen is we allemaal zelf contact op kunnen nemen met KPN klantenservice om een tegemoetkoming te krijgen voor de abonnementskosten die we hebben gemaakt maar waarvoor we dus geen internet hebben gekregen. Bijzonder dat je zelf contact moet gaan opnemen, maar bij deze dus even de tip voor anderen om dat te gaan doen. Ik ben benieuwd hoe snel dit is opgelost...

@Sarahguul Hier is nog niets over bekend. Zodra we meer weten over een tegemoetkoming laten we dat uiteraard ook weten in dit topic. 

Ik heb hetzelfde te horen gekregen, dat wanneer het opgelost is wij als klanten kunnen bellen en een tegemoetkoming zullen ontvangen. Ga er ook vanuit dat hier zeker wel een tegemoetkoming gaat komen, we betalen nu voor een service die we niet en/of slecht krijgen. 

Reputatie 3

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Hoi Vikash, 

 

Ik kijk al meer dan een week mee met dit topic en zie dat er eindelijk een beroep wordt gedaan op het doorgeven van problematische gebruikers zodat een beter beeld kan ontstaan. 

 

Ik heb mijn gegevens in het profiel aangevuld en heb ook last van dit probleem, hopelijk komt er snel een oplossing voor. Mocht er iets zijn waarbij ik kan helpen / testen dan hoor ik het graag. 

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

 

gedaan

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan